anders46fils Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Der er åbnet en butik med cavalierting, de er åbenbart lige åbnet, så der er ikke så stort udvalg endnu, men det kommer nok. :banan: www.cavaliershoppen.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 du har ret, der er ikke meget endnu, men idèen er god, jeg glæder mig til flere ting:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Hvor fedt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Det bliver super, glæder mig til der kommer mere:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Ih hvor fint :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Nu er der kommet flere ting i butikken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 anders; er det din butik?:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 anders; er det din butik?:hmm: Nej det er det ikke, de eneste cavalierting jeg har, har min datter haft med hjem fra USA. Der kan man købe alle mulige ting, det mangler man lidt herhjemme, så da jeg faldt over det link synes jeg at andre cavalierejere også skulle se det. Anders. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 det er også super godt, og man skal jo også selv betale porto, og så kan man jo lige så godt købe det her, jeg har sat en kop og nøgleringssnor på ønskelisten til april:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 det er også super godt, og man skal jo også selv betale porto, og så kan man jo lige så godt købe det her, jeg har sat en kop og nøgleringssnor på ønskelisten til april:klap: Ja de ting jeg fik hjem var postkort og krus men de var bestemt ikke billige,porstkortene kostede ca 10kr stk.Krusene ca. 70 kr.Selv om det er dyrt, vil vi jo gerne have dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts