Hop til indhold

betændelse i bygspytkirtlen...

tantemaier
 Share

Recommended Posts

Det ser rigtig skidt ud :megaked::megaked::megaked:

Vi fik taget nogle blodprøver da vi var ved dyrlægen med hende, da hun havde diarré med blod i og opkast med antydning af lidt blod. Vi har fået svar på nogle af prøverne og venter på flere svar i morgen. Det er ikke nogle gode tal :megaked::megaked::megaked:

Normalt ligger de under 200 (kan ikke lige huske hvad det var for nogle tal) og Silles ligger på over 1000!!!

Når vi har fået svar i morgen, skal vi tage stilling til om hun skal i den store scanner i Hammel og hvilken medicin og hun skal på og hvor meget.

Jeg har prøvet at læse på nettet om betændelse i bugspytkirtlen, men det skulle jeg ikke have gjort. Der står en masse frygtelige ting.

Jeg er virkelig bekymret for om det er noget der kan gøres noget ved eller ...:megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser rigtig skidt ud :megaked::megaked::megaked:

Vi fik taget nogle blodprøver da vi var ved dyrlægen med hende, da hun havde diarré med blod i og opkast med antydning af lidt blod. Vi har fået svar på nogle af prøverne og venter på flere svar i morgen. Det er ikke nogle gode tal :megaked::megaked::megaked:

Normalt ligger de under 200 (kan ikke lige huske hvad det var for nogle tal) og Silles ligger på over 1000!!!

Når vi har fået svar i morgen, skal vi tage stilling til om hun skal i den store scanner i Hammel og hvilken medicin og hun skal på og hvor meget.

Jeg har prøvet at læse på nettet om betændelse i bugspytkirtlen, men det skulle jeg ikke have gjort. Der står en masse frygtelige ting.

Jeg er virkelig bekymret for om det er noget der kan gøres noget ved eller ...:megaked::megaked::megaked:

Men du nåede til dyrlæge inden hun blev mere syg, betændelse i bugspytkirtlen kan helbredes. Og du har forhåbentlig en dygtig dyrlæge :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg fik jo taget de blodprøver for netop at kigge på organerne og se efter parasitter og andet ækelt. Men hun har ingen tegn på at have ondt eller at der skulle være noget med den. Der er tre dyrlæger der har mærket på hende over den sidste måned og det var første gang hun ømmede sig lidt, men ellers er der ingen tegn på det. Derfor bliver jeg jo også bange for om det kan være en svulst eller knude der sidder op af den og laver rod i det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tantekarin

hvor er det bare træls at få sådan en besked, det er jo næsten som vores børn de hunde, jeg håber at det ikke bliver så slem en besked du får, og som en anden har skrevet så kan det helbredes.

tusind millioner krammer til dig fra mig:hjerte::x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg ved du har ret, det er bare så svært, også når man har jeres situation i baghovedet, for det var godt nok ganske forfærdeligt.

Tro mig, jeg ville også male fanden på væggen, hvis jeg stadig havde en hund her efter Hayly's tilfælde. Når vi får den lille ny, er jeg sikker på, at jeg bliver den væreste "hønemor", som tolker på hver en lille forkert lyd eller lugt! Tag en god snak med lægerne i morgen og lad dem rådgive, om de forskellige muligheder.

Link til indlæg
Del på andre sites