tantemaier Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Det ser rigtig skidt ud :megaked: Vi fik taget nogle blodprøver da vi var ved dyrlægen med hende, da hun havde diarré med blod i og opkast med antydning af lidt blod. Vi har fået svar på nogle af prøverne og venter på flere svar i morgen. Det er ikke nogle gode tal :megaked: Normalt ligger de under 200 (kan ikke lige huske hvad det var for nogle tal) og Silles ligger på over 1000!!! Når vi har fået svar i morgen, skal vi tage stilling til om hun skal i den store scanner i Hammel og hvilken medicin og hun skal på og hvor meget. Jeg har prøvet at læse på nettet om betændelse i bugspytkirtlen, men det skulle jeg ikke have gjort. Der står en masse frygtelige ting. Jeg er virkelig bekymret for om det er noget der kan gøres noget ved eller ...:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Det var da en frygtelig besked du har fået Den er til dig og Sille :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 tak :megaked: Jeg tudede også hele eftermiddagen og aftenen i går. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Øv en trist besked Du får lige sådan en her med på vejen :ae:Jeg synes lige, jeg har læst om en anden hund herinde med betændelse i bugspytkirtlen... /mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Det ser rigtig skidt ud :megaked:Vi fik taget nogle blodprøver da vi var ved dyrlægen med hende, da hun havde diarré med blod i og opkast med antydning af lidt blod. Vi har fået svar på nogle af prøverne og venter på flere svar i morgen. Det er ikke nogle gode tal :megaked: Normalt ligger de under 200 (kan ikke lige huske hvad det var for nogle tal) og Silles ligger på over 1000!!! Når vi har fået svar i morgen, skal vi tage stilling til om hun skal i den store scanner i Hammel og hvilken medicin og hun skal på og hvor meget. Jeg har prøvet at læse på nettet om betændelse i bugspytkirtlen, men det skulle jeg ikke have gjort. Der står en masse frygtelige ting. Jeg er virkelig bekymret for om det er noget der kan gøres noget ved eller ...:megaked: Men du nåede til dyrlæge inden hun blev mere syg, betændelse i bugspytkirtlen kan helbredes. Og du har forhåbentlig en dygtig dyrlæge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Ja, jeg fik jo taget de blodprøver for netop at kigge på organerne og se efter parasitter og andet ækelt. Men hun har ingen tegn på at have ondt eller at der skulle være noget med den. Der er tre dyrlæger der har mærket på hende over den sidste måned og det var første gang hun ømmede sig lidt, men ellers er der ingen tegn på det. Derfor bliver jeg jo også bange for om det kan være en svulst eller knude der sidder op af den og laver rod i det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 :ae: Øv, sikke meget I bliver hevet igennem :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Øv da:cry: Men der kan vist gøres noget ved det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Jeg håber det, men tager en god snak med dyrlægen i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tantekarin Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 hvor er det bare træls at få sådan en besked, det er jo næsten som vores børn de hunde, jeg håber at det ikke bliver så slem en besked du får, og som en anden har skrevet så kan det helbredes. tusind millioner krammer til dig fra mig:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Puha det er sørme også et skridt frem og 2 tilbage hjemme hos jer for tiden! Jeg føler med dig - og tro mig jeg ved, hvordan du har det:megaked::megaked: Krydser fingre for at de kan gøre noget for jer, og at hun er en stærk pige, som selvfølgelig nok skal klare det her:x:: :ae::kys::ae::kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 ja og man føler bare ikke man kan gøre noget :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 ja og man føler bare ikke man kan gøre noget :megaked: Magtesløsheden er en af de væreste følelser:ae:. Du bliver nød til at stole på dine dyrlæger og din mavefornemmelse her - det er det eneste råd jeg kan give dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Ja, jeg ved du har ret, det er bare så svært, også når man har jeres situation i baghovedet, for det var godt nok ganske forfærdeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Ja, jeg ved du har ret, det er bare så svært, også når man har jeres situation i baghovedet, for det var godt nok ganske forfærdeligt. Tro mig, jeg ville også male fanden på væggen, hvis jeg stadig havde en hund her efter Hayly's tilfælde. Når vi får den lille ny, er jeg sikker på, at jeg bliver den væreste "hønemor", som tolker på hver en lille forkert lyd eller lugt! Tag en god snak med lægerne i morgen og lad dem rådgive, om de forskellige muligheder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Ja, jeg sidder også som på nåle. Enhver lille detalje bliver der holdt øje med. Hvordan har hun det, leger hun, sover hun osv. man bliver helt søvnig af at være så meget på dupperne, hvis det ikke var fordi adrenalinet holdt én vågen det meste af natten... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Uha kender alt for godt den med søvnløsheden:cry:. Men prøv - hvis du kan - at slå koldt vand i blodet, indtil du har fået snakken med dyrlægen imorgen. Er sikker på, at jeres dejlig tøs nok skal få det godt igen:5up:. Krydser fingre for jer - skriv endelig når du ved noget. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 jeg prøver... ja, jeg skriver i morgen når jeg har hørt mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Hvordan gik det idag? Håber der er gode nyheder:x:: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Håber osse du fik et godt svar : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Nej der er stadig skæve tal. Hun skal i scanneren i morgen i Hammel og jeg har lige opdaget nogle gennemsigtige pletter på hendes øjne, så det er ikke godt :megaked: Måske har hun fået sukkersyge? Jeg er bare så nervøs, men er desværre bange for at det er en grim besked vi får i morgen... :megaked: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 årrh træls at det ikke blev afklaret :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Jeg håber inderligt for jer, at der er imorgen kommer en afklaring på jeres situation - jeg ved, hvor frustrende det er ikke at vide, om man er købt eller solgt:ae:. Jeg krydser fingre for jer i morgen:x:: :bighug::bighug::bighug::bighug::bighug: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Tak, jeg er også bange for at vi har brug for krydsede fingre... For søren jeg er godt nok bekymret, og tiden går bare så laaangsomt lige nu... Vi skal være derinde kl. 10.30 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 puh ha, så er det lige om lidt, jeg krydser alle de fingre jeg kan:ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts