Petrine Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 Se, hvor hun svarer mig! Vi venter på at starte til en ag-konkurrence og er ikke tilfreds med ventetiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Tyson vågnede og rejste sig søvndrukkent fra sin kurv for at komme sin dame til hjælp. Men nu er der ikke mere Petrine-piven, så nu har han lagt sig hen for at sove videre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Nuuuurh hvor er hun sød! :lun: Ronja lagde hovedet på skrå, og kunne ikke forstå hvad det var for en hund der sagde sådan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Har også lige fået nusset computeren af de hørende hunde i husholdet. Og nej, sådan en fin dame skal man da ikke lade vente! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 lille pus :ae: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Prøvede at se Petrine, men så kun nogle få sekunder, så sad der 4 stk. Lapphunde på skødet af mig og så på skærmen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Gud ved, hvad hun egentligt siger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Hehe hvor er hun sød Dumle begyndte at gø helt panisk og rende rundt og lede da jeg spillede det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 :hjerte: Nøj hvor er hund sød - og så er jeg altså helt færdig af grin og blev nødt til at trykke repeat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Årh hvor er hun bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Waaausiii hvor er hun bare kær :lun: Det synes Jensen Freja og Lua også Det så også med :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Åååhr, hvor er hun da bare kær! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Nuuurh :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Årh hvor hun lyder........ sølle Men det meste af min klasse reagerede med "Nåååårh" :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 hihi turde ikke afspille den med lyd før motor var gået på tur, jeg har filmet ham hvor jeg afspillede ham selv der sidder og brokker sig - han brændte helt sammen men hun er godt nok nuser lille hundi. skal vi ikke snart på den der cafe igen hvor du henter kage og jeg overbeviser hende om at jeg er skøøøøøn (med vores fælles ven, roastbeef ) sjovt som det altid er kært når ANDRES hunde hviner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Hvor er hun bare sød . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Jeg vil osse godt vide, hvad hun siger - det er nemlig første gang nogensinde, at Jacki har reageret på TV/pc Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Jeg vil osse godt vide, hvad hun siger - det er nemlig første gang nogensinde, at Jacki har reageret på TV/pc Ja, Tyson reagerer normalt heller aldrig på tv eller computer, heller ikke selvom der er hunde, der gør eller piver. Han reagerede f.eks. heller ikke på videoen af Motor, der tuder. Men Petrine, er du da vimmer, der prøvede han helt tydeligt at finde hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Nååååh, hvor er hun nuser. Den ene af mine tæver vågnede også brat op og stirrede hen på skærmen (den anden er små døv, så hun sov videre). :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Årrrhhhhh Petrine Pajko kom udefra køkkent og gad mig et kys, da han ikke kunne finde ud af hvor lyden kom fra.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts