Hop til indhold

Så røg pigen til dyrlægen :(


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Øv :(

 

Imorges blev jeg ringet op af en frustreret kærestemand der var på morgentur med Ninja - hun havde trådt i et glaskår, og det så ikke ud til at ville stoppe med at bløde lige foreløbig :cry: "Heldigvis" havde hun trådt på en stort stykke, så der sad ikke noget fast inde i foden så vidt han kunne se.

 

Da de kommer hjem bløder hun ud over hele trappen, og hvad dælen gør man så når man står uden nogen form for bandage.

 

Min søster glemte heldigvis for lang tid siden en pakke mens. bind, så vi tog en gammel sok og forede den med bind. Skidesmart :roll:

 

Afsted til dr. dyr i taxa ..

 

Vi havde ikke selv kigget på poten, men da dyrlægen tog sokken af hende var samtlige bind fuldstændig søbet ind, men blødningen var da i det mindte stoppet.

 

Men fy for pyffer et grimt sår :shock: Der var ikke skåret særlig langt ind i poten, men mere sidelæns, så der nærmest hang en løs lap på selve poten - av av :cry: Heldigvis sagde dyrlægen at det var et rent snit.

 

 

Hun ligger formentligt til opvågning på klinikken nu .. Men gud hvor havde vi det mærkeligt med at gå fra hende da hun havde fået bedøvelse.:megaked:

 

Så de næste 6 dage står den på bandager og Iprensok .. og KORTE ture.

 

Nå .. tror bare lige jeg havde brug for at komme ud med det - det er godt nok mærkeligt at være hjemme uden en hund der vimser rundt :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Stakkels lille pus, godt at mor og far var hurtige med at få hende afsted til dr. dyr:engel:

 

Rigtig god bedring med hende, håber at I snart kan hente hende igen.

 

Og ja det er MEGET underligt når ens vuf ikke sådan er der hjemme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres tanker, allesammen :engel:

 

Vi blev ringet op omkring 11 om at der var én der var vågnet lidt før tid (vi havde aftalt kl. 12) og var meget glad, trods poten.

 

Hun havde lige været ude på en lille tissetur da vi kom ned til klinikken, og hun kunne da slet ikke finde ud af at gå med den kæmpe "sko" på.. Det så faktisk en smule komisk ud :genert:

 

Men nu er hun hjemme og har ligget i sengen siden vi kom, kun afbrudt af en lille tur for at tisse.

 

Hun er meget øm omkring poten og bliver også liggende i sengen selvom vi rumsterer rundt ude i køkkenet.

 

Indtil videre slikker hun bare på sokken, og det synes vi hun skal have lov til. Så længe hun ikke begynder at bide i den.

 

Nå .. Men bandagen skal skiftes mandag, og stingene regner dr. dyr med at tage ud om 12-13 dage .. Vi krydser fingre for at hun heler hurtigt :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille pus da :cry:

 

Husk nu, at når man sådan er blevet syet, så skal man forkæles lidt ekstra

 

 

Jeg tror slet ikke at man kan komme i tvivl om at hun er blevet syet .. nøj hvor ser hun sølle ud .. Ørene er konstant kørt tilbage, og hun vil meget gerne nusse og kysse når vi snakker blødsødent til hende .. jajaaah .. man er vel såret :lun:

 

Vi har puttet hendes ipren"sko" på hende, så hun kan vænne sig lidt til at have den på. Så nu er det farligt at ligge med hende inde i sengen sådan som hun bokser rundt nogengange. Det er jo svært at styre en klumpfod så det skulle ikke undre mig at enten min kæreste eller jeg ender med et blåt øje en af dagene :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...