Hop til indhold

hej gamle og nye venner


Gæst tanita
 Share

Recommended Posts

Gæst tanita

Jeg er en gammel bruger herinde som dog har haft en off periode og derfor har været slettet!!!

Dengang fik jeg dog ikke lavet en præsentation så mon ikke jeg hellere må få gjort det denne gang...

 

Jeg hedder Tea bor i Mern med kæresten og bonusdatter på snart 9. Ud over det har jeg 2 hunde Danny på lidt over 2 år og Baylay på snart 3, vi har en missekat på snart 1 år og derudover ejer jeg min egen hest på godt 23 år.

 

Danny er en gordon setter som vi fik hu hej vilde dyr som 5 måneders da vi var så uheldige at miste vores Rollo i en biluheld. Danny er en dejlig og aktiv herre som kan med næsten alle hunde. Det var tanken at jeg ville have løbet ag med ham men da han ikke er stabil i indkald så er dette stoppet lidt igen, lydigheden går super så længe jeg ikke skal lave afstandsøvelser så tjaaa. Vi har stambog på ham men får ikke taget ud til udstillinger det er prøvet en gang og får bare ikke gjort mere ved det.

 

Baylay er f1 lab og flat blanding og Rollos søster. Vi har overtaget hende i Juli fra min søster og ex svorger da de gik fra hinanden og ingen af dem kunne have hende. Hun er faldet rigtigt godt til og lystre rigtigt godt og jeg er begyndt at arbejde meget med lydigheden med hende måske kommer vi en dag ud og vi det frem også dette er dog ikke det vigtigste for mig.

 

Ud over alle dyrene som jo tager den tid de jo tager så er jeg næsten udd. træner i DcH regi og jeg er kasser i vores klub.

Jeg er pt. arbejdsløs men bruger min ledighed på at uddanne mig færdig til salgsass uden spiceale.

 

'ja det skulle vel være det meste om mig alle ? er velkomne er meget åben.

 

Og glæder mig til at bruge lidt tid herinde igen og få hilst på gamle og nye venner

danny.jpg

rollo1.jpg

baylay i sneen.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen tilbage :vinken: Kan ikke helt huske hvor længe det er siden du var her sidst, men jeg har ingen af de oprindelige piger tilbage, men har nu Charles og Sally, og en (menneske-)baby på vej indenfor de næste 3+/- uger :-D

 

takker, aih det var trist nyt pin men luder da spændene med 2 nye og en menneske baby lyder da helt fantastisk stort tillykke med det :klap: men kan jo læse mig til at der er baby boom her inde lige for tiden så det er jo spændende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen tilbage :vinken:

 

Tænk er Danny allerede over 2 år... Kan huske da du fik ham ;-)

 

takker det er dejligt at have lidt overskud i hverdagen så man kan komme ind og hilse på igen :-D

 

Ja det er vildt til feb. er det 2 år siden vi fik ham hjem så tiden går stærkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

takker, aih det var trist nyt pin men luder da spændene med 2 nye og en menneske baby lyder da helt fantastisk stort tillykke med det :klap: men kan jo læse mig til at der er baby boom her inde lige for tiden så det er jo spændende :-D

Alle tre døde indenfor et år, det var meget trist. Men vi anskaffede løbende de to andre, så vi har ikke været under 2 stk på noget tidspunkt.

 

Ja, der er totalt baby-boom på H-F, det smitter værre end den der svineinfluenza :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen igen Tanita :vinken:

 

 

Tror egentlig jeg har et billede af Rollo et sted, hvis du vil have det?

 

Takker :-D

 

Billeder kan man da aldrig få for mange af, har stædig hans halsbånd og skildt kan bare ikke skille mig af med det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle tre døde indenfor et år, det var meget trist. Men vi anskaffede løbende de to andre, så vi har ikke været under 2 stk på noget tidspunkt.

 

Ja, der er totalt baby-boom på H-F, det smitter værre end den der svineinfluenza :mrgreen:

 

uhh på et år.. det var voldsomt. Sygdom?

 

nej jer uden hunde kunne jeg heller ikke forestille mig :lol:

Ja det kan jeg forstå nu må vi jo så se om jeg kan følge efter også skal bare lige have skaffet 2 jobs til hjemmet igen så skulle vi også gerne igang...:engel::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

uhh på et år.. det var voldsomt. Sygdom?

 

nej jer uden hunde kunne jeg heller ikke forestille mig :lol:

Ja det kan jeg forstå nu må vi jo så se om jeg kan følge efter også skal bare lige have skaffet 2 jobs til hjemmet igen så skulle vi også gerne igang...:engel::oops:

Akita døde i september 09 af leversvigt (hun blev 12), Lex fulgte efter i december med en hjertesygdom 11 år gammel. Indys epilepsi løb løbsk, og tilsidst var dyrlægen overbevist om at det var en hjernesvulst. Hun havde ikke vildt mange anfald, men hendes generelle tilstand (mentalt) var meget ringe. Hun blev aflivet i august, kun 7 år gammel.

 

Nu har vi forhåbentlig mange år foran os med Charles og Sally. De er henholdsvis 28 mdr og 21 mdr gamle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer forresten i tanke om at vi har en gordon setter der regelmæssigt kommer i pensionen. Han hedder Fraser, men jeg kalder ham konstant for Danny :genert: :stupid: :lol: (han er dog ligeglad, han er nemlig døv :mrgreen:).

 

hi hi har da gjort lidt indtryk så :lol: du må jo lige snuppe et billede en dag er lidt nys...

 

Akita døde i september 09 af leversvigt (hun blev 12), Lex fulgte efter i december med en hjertesygdom 11 år gammel. Indys epilepsi løb løbsk, og tilsidst var dyrlægen overbevist om at det var en hjernesvulst. Hun havde ikke vildt mange anfald, men hendes generelle tilstand (mentalt) var meget ringe. Hun blev aflivet i august, kun 7 år gammel.

 

Nu har vi forhåbentlig mange år foran os med Charles og Sally. De er henholdsvis 28 mdr og 21 mdr gamle.

 

Ja phuu ha sikke en gang øv. Ja det håber jeg da også for jer at i har hvad er de så for hunde vabser i har fået jer? Charles og Sally er nogle fine navne dem kan jeg godt lide :-D:hjerte:

 

Får du entelig stædig sendt lakrids over?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fandt jeg de Rollo billeder jeg har :lun: smukke lille vildbasse :hjerte: trist skæbne :cry:

 

ja han var fam dejlig:lun: og savner ham stædig for vildt...:cry:

 

Det er nogle vildt gode billeder især de 3 hvor han kigger op man kan se livsglæden i hans øjne i dem rigtigt godt :-)

 

RIP Min elskede dreng :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuh, søde, 'frække' Danny! :hjerte:

 

Husker jer skam godt - velkommen tilbage :vinken: Har faktisk tænk over, hvor I var blevet af! Noget værre noget sådan at forsvinde, nå :fornaermet:

 

Neeeej endnu en natteravn hej Bernerazuro...

 

Ja det var noget være noget startede med at de lukkede adgangen på jobbet, noget med at det ikke var arbejdsrealateret at sidde på hundeforum :hmm::hmm:

 

Og så kom der bare en masse med træner udd, udskiftning af bestyrelse hvor jeg blev kasser og så en masse arbejde med at sætte sig ind i alt det og så en Dannyboy som bare ikke er lige så træningsnem som Rollo var... Han har præsteret at stikke af sammen med Sofus i over 18 timer for så at komme hjem til gården og stå at skælde mig ud for at komme gående i mørket....:roll:

 

Nu er der så ved at være lidt samling på det hele og jeg er blevet arbejdsløs hvilket jo giver en en hel del mere fritid :lol: ikke at der er problemer i at fylde den ud :blink:

 

og det går godt med Bassen? han er vel ved at være blevet en stor og dejlig dreng...:lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeeej endnu en natteravn hej Bernerazuro...

 

Ja det var noget være noget startede med at de lukkede adgangen på jobbet, noget med at det ikke var arbejdsrealateret at sidde på hundeforum :hmm::hmm:

 

Og så kom der bare en masse med træner udd, udskiftning af bestyrelse hvor jeg blev kasser og så en masse arbejde med at sætte sig ind i alt det og så en Dannyboy som bare ikke er lige så træningsnem som Rollo var... Han har præsteret at stikke af sammen med Sofus i over 18 timer for så at komme hjem til gården og stå at skælde mig ud for at komme gående i mørket....:roll:

 

Nu er der så ved at være lidt samling på det hele og jeg er blevet arbejdsløs hvilket jo giver en en hel del mere fritid :lol: ikke at der er problemer i at fylde den ud :blink:

 

og det går godt med Bassen? han er vel ved at være blevet en stor og dejlig dreng...:lun::lun::lun:

 

Det ikk' min skyld! Det hunde-forum, der holder mig oppe :engel: Men er i natdress nu, venter bare på Møffe kommer ind fra søg i haven :mrgreen:

 

Og det går rigtig godt med basse-drengen, han er jo næsten voksen nu (*host* Han opfører sig absolut ikke voksent :mrgreen:).

 

Sikke da et chok, Danny må have givet dig, at stikke af i hele 18 timer :shock: Panik, much! :shock:

 

Og det var godt nok noget værre noget med job :cry: Aldrig fedt, at være arbejdsløs, når man vil og/eller SKAL arbejde :???:

 

Men må altså i seng nu, men det er jo også ved at være morgen, såeh :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

hi hi har da gjort lidt indtryk så :lol: du må jo lige snuppe et billede en dag er lidt nys...

 

 

 

Ja phuu ha sikke en gang øv. Ja det håber jeg da også for jer at i har hvad er de så for hunde vabser i har fået jer? Charles og Sally er nogle fine navne dem kan jeg godt lide :-D:hjerte:

 

Får du entelig stædig sendt lakrids over?

Charles er en rottweiler/rodhesian ridgeback blanding, som er vokset op i den pension hvor jeg arbejder. Martin og jeg havde lagt en masse træning i ham og hans bror, og Charles (dengang Lancelot) fik et hjem, men kom tilbage da de slet ikke kunne styre ham. (Vi var IKKE involveret i den omplacering :rolleyes: det var dømt til at gå galt). Han kom tilbage to uger efter akita døde, så vi besluttede at siden vi kendte ham og havde pladsen... :genert: Han er verdens nemmeste og roligste hund :hjerte:

Sally kom hertil i sommer, da jeg ønskede mig et "projekt" og en hund der virkelig skulle trænes med. "Desværre" gik det sådan at jeg 4 dage efter vi adopterede hende, fandt ud af at jeg var gravid, og jeg var træt med træt på døgnets 24 timer, og orkede slet ikke min nye hund. Så Martin tog sig af hende i starten. Hun er schæfer(blanding), højst sansynligt med lidt border collie i anerne. Hun er lille og smart og smuk og nuttet:lun:, men totalt hyper aktiv, og MEGET vokal udenfor..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ikk' min skyld! Det hunde-forum, der holder mig oppe :engel: Men er i natdress nu, venter bare på Møffe kommer ind fra søg i haven :mrgreen:

 

Og det går rigtig godt med basse-drengen, han er jo næsten voksen nu (*host* Han opfører sig absolut ikke voksent :mrgreen:).

 

Sikke da et chok, Danny må have givet dig, at stikke af i hele 18 timer :shock: Panik, much! :shock:

 

Og det var godt nok noget værre noget med job :cry: Aldrig fedt, at være arbejdsløs, når man vil og/eller SKAL arbejde :???:

 

Men må altså i seng nu, men det er jo også ved at være morgen, såeh :genert:

 

Også hundeforum der er mit problem...

 

Jo og jeg var godt tosset på ham han kunne bare ikke være det bekendt syntes jeg... Og har har gort det en gang før og en gang efter sidt dog kun i 2½ time så fandt han en legekammerat med ejerne hjemme som ringede. Men ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre med ham... Han giver mig grå hår i toppen...

Nej det er noget træls noget med det job noget, især nu hvor vi begge går hjemme...

smuttede også i seng lige efter skulle jo op og til træning med Baylay her kl 10...:sove::hundentraekker:

 

Charles er en rottweiler/rodhesian ridgeback blanding, som er vokset op i den pension hvor jeg arbejder. Martin og jeg havde lagt en masse træning i ham og hans bror, og Charles (dengang Lancelot) fik et hjem, men kom tilbage da de slet ikke kunne styre ham. (Vi var IKKE involveret i den omplacering :rolleyes: det var dømt til at gå galt). Han kom tilbage to uger efter akita døde, så vi besluttede at siden vi kendte ham og havde pladsen... :genert: Han er verdens nemmeste og roligste hund :hjerte:

Sally kom hertil i sommer, da jeg ønskede mig et "projekt" og en hund der virkelig skulle trænes med. "Desværre" gik det sådan at jeg 4 dage efter vi adopterede hende, fandt ud af at jeg var gravid, og jeg var træt med træt på døgnets 24 timer, og orkede slet ikke min nye hund. Så Martin tog sig af hende i starten. Hun er schæfer(blanding), højst sansynligt med lidt border collie i anerne. Hun er lille og smart og smuk og nuttet:lun:, men totalt hyper aktiv, og MEGET vokal udenfor..

 

Ihh de lyder da dejlige også, godt at du har e mand der kan tage aktivt del i hundene også, så er der jo bare lidt at gå igang med nå den lille sover :lol:

 

...Og mht lakrids, så er folk stadig søde at sende en ladning engang imellem :hjerte: :klap: :banan:

 

Det lyder godt, tror dog jeg har forlagt din add. så :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...