Hop til indhold

Otto vs køkkensaksen


Tine1
 Share

Recommended Posts

Efter nogle uger betænkningstid valgte jeg at være moden nok til at tage beslutningenen om Otto løveklip... Og selvom numsepelsen stadig ikke var særlig lang, skulle der altså handles.

 

Resultatet er.. hmm... Ja -det må I selv bedømme...

 

Øvelse gør mester ikke sandt...?:mrgreen: (ønsker mig seriøst en trimmer)

foto.JPG

foto-1.JPG

foto-2.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, hvor er han bare blevet fin! regner du med at holde ham kort, når numsehåret kommer med ud? han ser virkelig kær ud.

 

et "teknisk" spørgsmål: det går ok med mig og saksen og halfdans skæg - men jeg har et problem med hans kindhår. han har vildt lange kinder. hvad har du gjort med det? klippet det helt kort? pt. ser min hund nemlig ret underlig ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, hvor er han bare blevet fin! regner du med at holde ham kort, når numsehåret kommer med ud? han ser virkelig kær ud.

 

et "teknisk" spørgsmål: det går ok med mig og saksen og halfdans skæg - men jeg har et problem med hans kindhår. han har vildt lange kinder. hvad har du gjort med det? klippet det helt kort? pt. ser min hund nemlig ret underlig ud.

 

Jeg ved ikke rigtigt, om han overhovedet skal have en permanent frisure... Synes det er lidt sjovt med en hund, som man kan ændre udseendet på.. Så tror måske bare, at han skal være min lille levende My Little Pony. Med 3 drenge i huset og en barndom helt uden dukker, er det lidt hyggeligt at afreagere på stakkels Otto:mrgreen::genert:

 

Hvor sidder kindhåret? Han er ca. 1-2 cm overalt bortset fra Ørerne (2-4 cm) og skægget (fra næseroden og frem). Under hagen er det også 1-2 cm og længden af skægget er klippet efter det.. Under ørerne og siderne af hovedet er klippet kort.

 

Ved ikke om det var forståeligt... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke rigtigt, om han overhovedet skal have en permanent frisure... Synes det er lidt sjovt med en hund, som man kan ændre udseendet på.. Så tror måske bare, at han skal være min lille levende My Little Pony. Med 3 drenge i huset og en barndom helt uden dukker, er det lidt hyggeligt at afreagere på stakkels Otto:mrgreen::genert:

 

Hvor sidder kindhåret? Han er ca. 1-2 cm overalt bortset fra Ørerne (2-4 cm) og skægget (fra næseroden og frem). Under hagen er det også 1-2 cm og længden af skægget er klippet efter det.. Under ørerne og siderne af hovedet er klippet kort.

 

Ved ikke om det var forståeligt... :mrgreen:

 

det er forståeligt. tror nok, at kinderne er det samme som under ørerne ... tør bare næsten ikke klippe mere, hans hoved ser efterhånden så lille ud i forhold til kroppen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes Otto ser rigtig sød ud og synes, du har gjort et flot stykke arbejde :klap:

 

Han minder en del om Maggie, som også var her ved træffet i december, jeg ved godt pelsfarven er ens på de 2, men det er også ansigtet der ligner :lun:

 

Men jeg synes faktisk også, han var rigtig flot med sit løvelook :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...