Bamseida Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Ja, tænk sig at Nana er 2 år i dag - tiden flyver bare afsted :tillykke: skønne, dejlige, smukke, altid lydige#host# Nana :hjerte: Her er lidt billeder af hendes udvikling. Set fra venstre (øverst) 1. Nana ca.8 uger. 2. 11 uger. 3. 1 år. Set fra venstre (nederst) 1. ca.1,5 år 2. Fra træf d.2/1-2011. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Tillykke med føsdagen til Nana:-D :banan::banan: Jeg håber hun er blevet møgforkælet i dag;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Tillykke smukke tøs :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Tillykke med Nana. Du får lige et billede af min elskede Nana. Min er født 1 nev 2004, måske .Hun er græske gadehund så ingen aner det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Tillykke med Nana.Du får lige et billede af min elskede Nana. Min er født 1 nev 2004, måske .Hun er græske gadehund så ingen aner det. Århh, hun er sød Jeg har også Bamse, der er internat hund og ham er vi heller ikke helt sikker på hvornår præcis han har fødselsdag. Det passer nogenlunde med midt i februar, hvor han bliver 9 år og han er still going strong Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 NA NA NA NA NA NA NA NAA NA NA NA NA NA NAAAAA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NAAA NA NA NA NAAAA NA NA NAAA NAAA NAA NAA NAA NA NA NA NAAAA NAAAAAA NAAAAAAAAAAA NAAAAAAAAAAAAAAAAAAA du skal synge den for hende! hun kan jo ikke læse! :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 NA NA NA NA NA NA NA NAANA NA NA NA NA NAAAAA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NAAA NA NA NA NAAAA NA NA NAAA NAAA NAA NAA NAA NA NA NA NAAAA NAAAAAA NAAAAAAAAAAA NAAAAAAAAAAAAAAAAAAA du skal synge den for hende! hun kan jo ikke læse! :tillykke: Nana sir' tak for sangen Jeg har lige sunget: Nana med den røde mund og lange sorte negle......for hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Nana sir' tak for sangen Jeg har lige sunget: Nana med den røde mund og lange sorte negle......for hende haha det var ikke den - men kan godt se at melodien minder om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Tillykke smukke Nana :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 tilløkkeeh Nana!:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Tillykke med den dejlige tøs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Stort tillykke . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Tillykke med dagen, håber din menneksemor er sød ved dig :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Tillykke med dagen, håber din menneksemor er sød ved dig :klovn: Ja, sælfølli er hun det Vi har lige siddet i sofaen - eller rettere menneskemor har siddet og jeg har ligget lige så lang jeg er og fået masser af nus på maven og det er sååååå dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Ja, sælfølli er hun det Vi har lige siddet i sofaen - eller rettere menneskemor har siddet og jeg har ligget lige så lang jeg er og fået masser af nus på maven og det er sååååå dejligt Har du fået lagkage, hva hva hva ??? Sookie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Har du fået lagkage, hva hva hva ??? Sookie Nej det har hun godt nok ikke - det er nemlig usundt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Nej det har hun godt nok ikke - det er nemlig usundt ikke dem min "menneskemor" laver til mig - det er nemlig lyst brød, leverpostej, ost og hundekiks :vuf: dem kan jeg godt nok spise mange af, men jeg er jo også en fuld-fed labraschædor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 :klovn: STOORT TILLYKKE-TILLYKKE NANA JEG HÅBER DU HAR HAFT EN FANTASTISK OG SKØN DAG :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Kæmpe tillykke, smukkeste, sødeste Nana! :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 ikke dem min "menneskemor" laver til mig - det er nemlig lyst brød, leverpostej, ost og hundekiks :vuf: dem kan jeg godt nok spise mange af, men jeg er jo også en fuld-fed labraschædor Nå, nej det er da ikke spor usundt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Nå, nej det er da ikke spor usundt Nana! sig til mor at hun skal lave lawkawe til dig nu! det har du nemlig fortjent, ja du har så! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts