Hop til indhold

Lidt forvirret


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

Gæst Tanten

Hvorfor er det de seneste tråde der vises på "forsiden" nu og ikke de seneste indlæg??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
De fleste bruger "Dagens indlæg" derfor køres der lige nu test på seneste tråde, i stedet for seneste indlæg på forsiden, dette giver en tråd lidt mere levetid på forsiden.

 

Det er ikke givet det er optimalt, så hører gerne for/imod på dette.

 

Selv om jeg har set at jeg kan se de sidste indlæg nede i bunden af siden :-) Så syntes jeg det er rart at kunne se de seneste indlæg. Om der er sket noget i en tråd hvor man selv er aktiv eller bare en tråd man følger fra sidelinjen.

Men det kan jo også bare være jeg lige skal vænne mig til det nye. :-)

 

Indtil videre stemmer jeg imod :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod

OT til emnet, men jeg er også forvirret, eller nærmere sur.. Ej, nok nærmest pismuggen og riti skuffet over at jeg nu har kæmpet mig frem til hele 52 indlæg og stadig står med TYND skrift... Det er virkelig bondefangeri af værste skuffe :evil::megaked:

 

 

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv om jeg har set at jeg kan se de sidste indlæg nede i bunden af siden :-) Så syntes jeg det er rart at kunne se de seneste indlæg. Om der er sket noget i en tråd hvor man selv er aktiv eller bare en tråd man følger fra sidelinjen.

Men det kan jo også bare være jeg lige skal vænne mig til det nye. :-)

 

Indtil videre stemmer jeg imod :mrgreen:

 

Hvis man har benyttet sig af Seneste indlæg på forsiden, ja så har du ret, så er det nye ikke af foretrække, da der kan være ældre tråde med nye indlæg, som så ikke vises under de sidste 5 på forsiden.

(ændringen er kun foretaget, for at tilgodese nye tråde, som jeg mente skulle have ekstra opmærksomhed)

 

Jeg troede rent faktisk ikke nogen brugte den, så det er da rart at høre jeg tog fejl :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

OT til emnet, men jeg er også forvirret, eller nærmere sur.. Ej, nok nærmest pismuggen og riti skuffet over at jeg nu har kæmpet mig frem til hele 52 indlæg og stadig står med TYND skrift... Det er virkelig bondefangeri af værste skuffe :evil::megaked:

 

 

 

 

:mrgreen:

 

Jeg går ud fra dette er ment som en joke?

 

Systemet tjekker hver time, hvem som skal opgraderes til "Fed skrift"

 

Jeg hører gerne hvis systemet har en fejl.

 

Hvornår fik du dit 50. indlæg ?

 

Ps - dette burde have sit eget indlæg!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
OT til emnet, men jeg er også forvirret, eller nærmere sur.. Ej, nok nærmest pismuggen og riti skuffet over at jeg nu har kæmpet mig frem til hele 52 indlæg og stadig står med TYND skrift... Det er virkelig bondefangeri af værste skuffe :evil::megaked:

 

 

 

 

:mrgreen:

 

Bare rolig du skal også nok blive tyk en dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Jeg går ud fra dette er ment som en joke?

 

Systemet tjekker hver time, hvem som skal opgraderes til "Fed skrift"

 

Jeg hører gerne hvis jeg systemet har en fejl.

 

Hvornår fik du dit 50. indlæg ?

 

Ps - dette burde have sit eget indlæg!

 

Bare rolig.. Helt aldeles en joke... Derfor den grønne mand :blink:

 

Jeg er klar over den skulle have sin egen tråd, men nu har jeg fået svar, så det behøves ikke yderligere uddybning :-)

 

Tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Jeg troede rent faktisk ikke nogen brugte den, så det er da rart at høre jeg tog fejl :-)

 

Jeg har alle dage brugt den og syntes den var god :-D

 

Nu er det så jeg håber på der er andre debattører der kommer og hyler i kor sammen med mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... bruger det også meget, men synes egentlig, at det er meget rart at få mere fokus på de nyeste tråde, da de ellers har tendens til at "drukne", hvis der f.eks. er rigtig mange indlæg i en bestemt tråd - og disse indlæg er måske bare "helt enig" og "nej, hvor er han sød" e.l. Så er det da sjovere, at se hvilke nye tråde, der er. :-)

 

Ok, det var også meget sjovt at se, hvilke tråde der var meget aktive (må da indrømme, at det nogle gange gjorde mig nysgerrig og f.eks. førte mig ind i löwchen-gruppen eller et andet sted, jeg normalt ikke ville have kigget). Så det var også en ok løsning. Men hvis der er en tråd, jeg følger lidt med i, går jeg alligevel ind i det pågældende forum for at tjekke, om der er sket noget.

 

Alt i alt synes jeg, at den nye løsning er god. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altid udelukkende brugt dagens indlæg, så jeg er derfor lidt græsk-katolsk overfor hvordan forsiden ser ud.

Men hvis dagens indlæg ikke fandtes, ville jeg foretrække at forsiden var som nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hyler også:megaked:... Hvis det skal være de nyeste tråde der ligger fremme, kunne man så ikke få sat dem inde i "dagens indlæg" i tids-orden.. Lige nu kan der godt være en af trådene der er besvaret senere helt nede i bunden, end den der ligger øverst...

 

Det burde være de nyeste indlæg som vises øverst på siden Dagens Indlæg, det har du ikke?

 

Den tråd der har det nyeste indlæg, er øverst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...