Hop til indhold

Tysons alene-hjemme-træning - og P-P-Peros og andre, der har lyst til at deltage :-)


sonja77
 Share

Recommended Posts

Åh, hun er altså sød hende Bitten :-D Kan lige se det for mig :hjerte: Og igår da hun løb i cirkler igen og igen og gik i playbow foran Pero :lun:

 

Pero var også træt efter træning igår og her til morgen gad han ikke engang med på tur selvom han havde sovet næsten 12 timer :shock: Det ligner ikke ham.

 

Det underlige er bare, at de andre gange hvor vi har gået længere ture og i det hele taget aktiveret ham mere, så har han haft sværere ved at være alene :hmm:

 

Jeg håber det her bare er en naturlig udvikling og ikke "bare" pga. igår. Man har vel lov at håbe :blink:

 

Ih hvor er det bare sejt:klap2:

 

Det lyder som om i rigtig var ude og lege i går - og jeg tror altså at 1/2 times leg trætter mere en 1 1/2 times gåtur og rolig aktivering derhjemme.

Det samme tror jeg er tilfældet med strandturen, han er jo hele tiden i megen bevægelse og løber gennem vandet (det er sgu hårdt).

 

Så du skal bare låne en hund til 2 timers heftig leg hver aften eller morgen, så skal den lille trold nok sove igennem:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 4,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uha, det er altså nu I skal krydse fingre for Pero :mrgreen:

 

Han har været i stuen i over en halv time nu og sover stadig :-D OG jeg har været ude af lejligheden i 10 minutter og han reagerede ikke på noget tidspunkt - ikke engang da jeg smækkede døren eller kom ind igen :5up: De eneste bevægelser han har lavet har været "uuuh, jeg strækker mig" og "splat-om-på-siden" :blink:

Og han har sovet fra både larm i opgangen og vores tlf, der ringede :shock::mrgreen:

 

Er det meget vigtigt at han ikke går lidt rundt, ligger og kigger etc.?

 

For jeg tror da (uden at vide det) at Samson nogle gange lister ud i køkkenet og kigger når vi har været væk i lidt tid. Så spørgsmålet er, om Pero ikke godt kan være alene selvom han går lidt rundt. For så er i jo faktisk kommet rigtig, rigtig langt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Ih hvor er det bare sejt:klap2:

 

Det lyder som om i rigtig var ude og lege i går - og jeg tror altså at 1/2 times leg trætter mere en 1 1/2 times gåtur og rolig aktivering derhjemme.

Det samme tror jeg er tilfældet med strandturen, han er jo hele tiden i megen bevægelse og løber gennem vandet (det er sgu hårdt).

 

Så du skal bare låne en hund til 2 timers heftig leg hver aften eller morgen, så skal den lille trold nok sove igennem:mrgreen:

 

Vi var ude sammenlagt tre timer igår - først gåtur med Tweesa, Dolph og Bitten og så til DogDancing :blink: Han havde virkelig en dejlig aften.

 

Er det meget vigtigt at han ikke går lidt rundt, ligger og kigger etc.?

 

For jeg tror da (uden at vide det) at Samson nogle gange lister ud i køkkenet og kigger når vi har været væk i lidt tid. Så spørgsmålet er, om Pero ikke godt kan være alene selvom han går lidt rundt. For så er i jo faktisk kommet rigtig, rigtig langt.

 

Hmm, det er mest fordi jeg ikke er super vild med hans kropssprog imens. Og jeg har heller ikke set ham gå rundt og så lægge sig til at sove igen. Det bliver sådan noget med at han vandrer fra sted til sted og ikke kan sove videre... Og det dér med, at Pero går hvileløst rundt har jeg dårligere erfaringer med. Det var stadiet inden piven :neutral:

 

Men indtil nu har han jo ikke pevet, så det kan godt være han bare lige skal lære at falde til ro igen. Fordi egentlig er det jo meget godt at han bevæger sig væk fra døren, hvor han normalt ligger. Nogle gange hopper han lige op i sofaen eller op i vindueskarmen og kigger, og det er jo egentlig dér jeg allerhelst ville have at han skulle være :-D Desværre bliver han ikke deroppe i mere end nogle sekunder, så går han tilbage til døren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, det er altså nu I skal krydse fingre for Pero :mrgreen:

 

Han har været i stuen i over en halv time nu og sover stadig :-D OG jeg har været ude af lejligheden i 10 minutter og han reagerede ikke på noget tidspunkt - ikke engang da jeg smækkede døren eller kom ind igen :5up: De eneste bevægelser han har lavet har været "uuuh, jeg strækker mig" og "splat-om-på-siden" :blink:

Og han har sovet fra både larm i opgangen og vores tlf, der ringede :shock::mrgreen:

 

Iiiih hvor er det godt :mrgreen::-D:mrgreen::-D

 

Stella, Asta og jeg krydser alt hvad der krydses kan!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, hun er altså sød hende Bitten :-D Kan lige se det for mig :hjerte: Og igår da hun løb i cirkler igen og igen og gik i playbow foran Pero :lun:

 

Pero var også træt efter træning igår og her til morgen gad han ikke engang med på tur selvom han havde sovet næsten 12 timer :shock: Det ligner ikke ham.

 

Det underlige er bare, at de andre gange hvor vi har gået længere ture og i det hele taget aktiveret ham mere, så har han haft sværere ved at være alene :hmm:

 

Jeg håber det her bare er en naturlig udvikling og ikke "bare" pga. igår. Man har vel lov at håbe :blink:

 

Bitten ligger kun op til leg med Dolph, ikke engang Tweety gør hun det ved.. Men ham Pero bassen - ham kan vi lide!

Hun så endda helt undskyldende ud når hun kom til at gø af ham :lol:

 

Det var en rigtig dejlig dag - Bitten var helt mættet af indtryk.. Og i nat sov hun med sit hovede på min hals :hjerte:

 

Vi glæder os allerede til næste gang! For ih hvor Pero og Bitten altså dygtige til øvelserne! Håber jeg kan få kommando på "playbow"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Ja jeg ved jo ikke hvad adfærdsbehandleren har sagt, men i dag var jeg væk i 20 minutter (uden larm) og Samson lå på badeværelset da jeg gik og i gangen da jeg kom hjem. Så jeg tror helt sikkert han har været ude for at tjekke døren, men der var som sagt ingen lyd.

 

:5up:

 

Det var da skønt! Jeg tror det er meget naturligt for alle hunde, at de gerne vil have udsyn til døren. Dengang Pero var alene i hele lejligheden lå han også i gangen - det var jo et centralt sted, hvor han samtidig kunne holde øje med hvornår vi kom hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Bitten ligger kun op til leg med Dolph, ikke engang Tweety gør hun det ved.. Men ham Pero bassen - ham kan vi lide!

Hun så endda helt undskyldende ud når hun kom til at gø af ham :lol:

 

Det var en rigtig dejlig dag - Bitten var helt mættet af indtryk.. Og i nat sov hun med sit hovede på min hals :hjerte:

 

Vi glæder os allerede til næste gang! For ih hvor Pero og Bitten altså dygtige til øvelserne! Håber jeg kan få kommando på "playbow"

 

Nøøøj, er han virkelig så speciel? :-D Det vidste jeg ikke engang :mrgreen:

Jamen så må vi jo bygge videre på det venskab. Bitten kan legeløbe så tosset hun vil - jeg skal nok holde styr på Pero :lol: For han er altså for klunteklunte til ikke at brase ind i andre når han selv er i fart :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøj, er han virkelig så speciel? :-D Det vidste jeg ikke engang :mrgreen:

Jamen så må vi jo bygge videre på det venskab. Bitten kan legeløbe så tosset hun vil - jeg skal nok holde styr på Pero :lol: For han er altså for klunteklunte til ikke at brase ind i andre når han selv er i fart :rolleyes:

 

Jeg tror faktisk at det var lige præcis dét som gjorde hende hende tosset - at hun kunne styrte hen og drille ham og han så hoppede efter hende, men ikke kunne fange hende..

Med tiden vil hun sikkert kunne lege fri med ham - men det er bare en super start det her, at det er i hendes tempo :-)

 

Så kan Dolph og Pero altid tæve hinanden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg tror faktisk at det var lige præcis dét som gjorde hende hende tosset - at hun kunne styrte hen og drille ham og han så hoppede efter hende, men ikke kunne fange hende..

Med tiden vil hun sikkert kunne lege fri med ham - men det er bare en super start det her, at det er i hendes tempo :-)

 

Så kan Dolph og Pero altid tæve hinanden :lol:

 

Ja, det var en god leg på Bitten-præmisser :-)

Jeg tror nu også Pero synes det var vældig sjovt! Og samtidig virkede han lidt paf - sådan lidt "hun vil lege! hun vil lege med mig! Bitten vil lege!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Steffiaj

Hvor er det bare dejligt at høre at alle jeres hunde er så gode nu her :)

 

Gid jeg kune sige det samme..

 

Jeg stod op kl halv 5 imorges og gjorde alt omhyggeligt med twikkie

hun spiste endda på græsset i dag :D

hun legede roligt med mig.

hun slappede hurtigt af.

 

ALT tegnede sig til at blive PERFEKT! og jeg var ligeledes overbevidst om det..

Men hvad skete? :(

 

Vi var knap nået hen til nærmeste hjørne før min kæreste kunne høre hende skrige i vilden sky! ØVØV.! hvor blev jeg bare ked af det.

 

Vi var nødt til skynde os ind igen. (kl var kun 6.15)

 

og har været rigtig trist lige siden.

 

lige indtil for lidt siden hor jeg kigind på vimedhunds hjemmeside og opdagede Twikkie er blandt de nomineret til månedens hund :D

 

jeg stemte selvfølgelig på hende, og opdagede til min overaskelse at twikkie har 35 procent af stemmerne hvor den nærmeste er en md 20 procent.

 

Så alle sammen! håber i gider stemme på hende.. Hun er den nederste af alle hundene.

http://vimedhund.tv2.dk/maanedenshund/?menu

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Hvor er det bare dejligt at høre at alle jeres hunde er så gode nu her :)

 

Gid jeg kune sige det samme..

 

Jeg stod op kl halv 5 imorges og gjorde alt omhyggeligt med twikkie

hun spiste endda på græsset i dag :D

hun legede roligt med mig.

hun slappede hurtigt af.

 

ALT tegnede sig til at blive PERFEKT! og jeg var ligeledes overbevidst om det..

Men hvad skete? :(

 

Vi var knap nået hen til nærmeste hjørne før min kæreste kunne høre hende skrige i vilden sky! ØVØV.! hvor blev jeg bare ked af det.

 

Vi var nødt til skynde os ind igen. (kl var kun 6.15)

 

og har været rigtig trist lige siden.

 

lige indtil for lidt siden hor jeg kigind på vimedhunds hjemmeside og opdagede Twikkie er blandt de nomineret til månedens hund :D

 

jeg stemte selvfølgelig på hende, og opdagede til min overaskelse at twikkie har 35 procent af stemmerne hvor den nærmeste er en md 20 procent.

 

Så alle sammen! håber i gider stemme på hende.. Hun er den nederste af alle hundene.

http://vimedhund.tv2.dk/maanedenshund/?menu

 

Øvøv, hvor er det bare ærgeligt for jer!

Jeg synes altså også adfærdsbehandleren vil have jer til at gå meget hurtigt frem?

 

Jeg kigger da lige forbi afstemningen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare dejligt at høre at alle jeres hunde er så gode nu her :)

 

Gid jeg kune sige det samme..

 

Jeg stod op kl halv 5 imorges og gjorde alt omhyggeligt med twikkie

hun spiste endda på græsset i dag :D

hun legede roligt med mig.

hun slappede hurtigt af.

 

ALT tegnede sig til at blive PERFEKT! og jeg var ligeledes overbevidst om det..

Men hvad skete? :(

 

Vi var knap nået hen til nærmeste hjørne før min kæreste kunne høre hende skrige i vilden sky! ØVØV.! hvor blev jeg bare ked af det.

 

Vi var nødt til skynde os ind igen. (kl var kun 6.15)

 

og har været rigtig trist lige siden.

 

lige indtil for lidt siden hor jeg kigind på vimedhunds hjemmeside og opdagede Twikkie er blandt de nomineret til månedens hund :D

 

jeg stemte selvfølgelig på hende, og opdagede til min overaskelse at twikkie har 35 procent af stemmerne hvor den nærmeste er en md 20 procent.

 

Så alle sammen! håber i gider stemme på hende.. Hun er den nederste af alle hundene.

http://vimedhund.tv2.dk/maanedenshund/?menu

 

Øv, øv, øv - det er jeg godt nok ked af at høre.:ae:

 

Har du snakket med adfærdsbehandleren?

 

Jeg må indrømme, at jeg er lidt enig med Elisabeth, jeg synes godt nok også adfærdsbehandleren går hurtigt frem. Var det ikke fra 3 til 15 minutter på én gang?

 

Men måske virker det for nogle hunde. Jeg synes i hvert fald at du hurtigst muligt skal få fat i hende og få en plan b.

 

Og jeg kigger selvfølgelig også lige forbi vimedhund:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Steffiaj

Øv, øv, øv - det er jeg godt nok ked af at høre.:ae:

 

Har du snakket med adfærdsbehandleren?

 

Jeg må indrømme, at jeg er lidt enig med Elisabeth, jeg synes godt nok også adfærdsbehandleren går hurtigt frem. Var det ikke fra 3 til 15 minutter på én gang?

 

Men måske virker det for nogle hunde. Jeg synes i hvert fald at du hurtigst muligt skal få fat i hende og få en plan b.

 

Og jeg kigger selvfølgelig også lige forbi vimedhund:mrgreen::-D

 

Jo det var det...

 

Men kun hvis hun var rolig mv..

 

Men har snakket med hende og hun kommer heldigvis på søndag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Steffiaj
Øvøv, hvor er det bare ærgeligt for jer!

Jeg synes altså også adfærdsbehandleren vil have jer til at gå meget hurtigt frem?

 

Jeg kigger da lige forbi afstemningen :-D

 

 

Jo det var det...

 

Men kun hvis hun var rolig mv..

 

Men har snakket med hende og hun kommer heldigvis på søndag.

 

Var bare meget overbevidst om at hun kunen klare det.

 

Hun har før ku være alene hjemme i 20 minutter. med ben. Uden problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare dejligt at høre at alle jeres hunde er så gode nu her :)

 

Gid jeg kune sige det samme..

 

Jeg stod op kl halv 5 imorges og gjorde alt omhyggeligt med twikkie

hun spiste endda på græsset i dag :D

hun legede roligt med mig.

hun slappede hurtigt af.

 

ALT tegnede sig til at blive PERFEKT! og jeg var ligeledes overbevidst om det..

Men hvad skete? :(

 

Vi var knap nået hen til nærmeste hjørne før min kæreste kunne høre hende skrige i vilden sky! ØVØV.! hvor blev jeg bare ked af det.

 

Vi var nødt til skynde os ind igen. (kl var kun 6.15)

 

og har været rigtig trist lige siden.

 

lige indtil for lidt siden hor jeg kigind på vimedhunds hjemmeside og opdagede Twikkie er blandt de nomineret til månedens hund :D

 

jeg stemte selvfølgelig på hende, og opdagede til min overaskelse at twikkie har 35 procent af stemmerne hvor den nærmeste er en md 20 procent.

 

Så alle sammen! håber i gider stemme på hende.. Hun er den nederste af alle hundene.

http://vimedhund.tv2.dk/maanedenshund/?menu

 

Øv, øv for jer. :(

 

Jeg oprettede for øvrigt i går aftes en tråd under "Løs snak" om, at Twikkie er nomineret, så mon ikke I får nogle flere H-F-stemmer? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, det er altså nu I skal krydse fingre for Pero :mrgreen:

 

Han har været i stuen i over en halv time nu og sover stadig :-D OG jeg har været ude af lejligheden i 10 minutter og han reagerede ikke på noget tidspunkt - ikke engang da jeg smækkede døren eller kom ind igen :5up: De eneste bevægelser han har lavet har været "uuuh, jeg strækker mig" og "splat-om-på-siden" :blink:

Og han har sovet fra både larm i opgangen og vores tlf, der ringede :shock::mrgreen:

 

Dyyygtiiiig, Pero, Dyyygtiiiiiig. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Steffiaj
Øv, øv for jer. :(

 

Jeg oprettede for øvrigt i går aftes en tråd under "Løs snak" om, at Twikkie er nomineret, så mon ikke I får nogle flere H-F-stemmer? :-)

 

1000 tak - hvor er det sødt af dig :)

 

Twikkie har pt 32 procent af stemmerne hvorimod den nærmeste haler lidt ind. Freya med 25 procent.

 

Bliver spændende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, det er altså nu I skal krydse fingre for Pero :mrgreen:

 

Han har været i stuen i over en halv time nu og sover stadig :-D OG jeg har været ude af lejligheden i 10 minutter og han reagerede ikke på noget tidspunkt - ikke engang da jeg smækkede døren eller kom ind igen :5up: De eneste bevægelser han har lavet har været "uuuh, jeg strækker mig" og "splat-om-på-siden" :blink:

Og han har sovet fra både larm i opgangen og vores tlf, der ringede :shock::mrgreen:

 

YAY YAY YAY YAY YAY YAYAYAYAYYAYAYAYAY

 

Aslan og jeg krydser hvad krydses skal.

 

Hvor er jeg glad på jeres vegne.

 

Håber sådan at det er en naturlig udviklign som du skriver, hvor ville det være skønt for dig,mand og den dejlige pero dreng :lun:

 

Hvor er det bare dejligt at høre at alle jeres hunde er så gode nu her :)

 

Gid jeg kune sige det samme..

 

Jeg stod op kl halv 5 imorges og gjorde alt omhyggeligt med twikkie

hun spiste endda på græsset i dag :D

hun legede roligt med mig.

hun slappede hurtigt af.

 

ALT tegnede sig til at blive PERFEKT! og jeg var ligeledes overbevidst om det..

Men hvad skete? :(

 

Vi var knap nået hen til nærmeste hjørne før min kæreste kunne høre hende skrige i vilden sky! ØVØV.! hvor blev jeg bare ked af det.

 

Vi var nødt til skynde os ind igen. (kl var kun 6.15)

 

og har været rigtig trist lige siden.

 

 

Neeeeeeeeeeerj hvor ærgeligt for jer :megaked:

 

stor :ae: til jer, og så håber jeg det går bedre i morgen og at vovsen bare havde en øv dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, ikke helt... :neutral: Han sover gerne de første 25-30 minutter han er i stuen, men vågner så og går fra sted til sted. Dog lægger han sig mere end han sætter sig. Men det er som om han ikke rigtig kan finde ro - som om han godt ved at han skal sove, men ikke kan. Dog er der ikke nogen reaktion på hoveddøren, hvilket jo er meget fint...

 

Hvordan gik det med Mysla-træning?

 

Ikke ret godt:neutral: jeg havde selvfølgelig glemt mit ur, så jeg måtte gætte mig til hvor længe hun gøede, men det var længe.. med mellemrum. Men det blev så også lige forlænget af at nabohunden skulle luftes og da hun kunne høre den gik hun da helt bananas i 5 min. Men jeg tror der gik mindst 20 min med gøen og uro:(

 

Og så sad jeg og læste i mindst en halv time bagetfer og der var der stille. Det er da heldigvis som om at når først hun holder mund, så starter hun ikke igen, med mindre der så kommer noget hun skal gø af..

 

Men jeg var godt nok imponeret over sheila, jeg hørte ikke et vov fra hende! Så hun kan åbenbart godt tage at mysla er urolig.

 

resten af dagen idag har jeg gået ud og ind af døre og det tager hun ret pænt, selvom hun holder meget øje med mig:-)

 

Nu prøver jeg så lige at gå en tur ned i vaskekælderen...

 

Træls med Pero, er det når han er alene i stuen at han ikke kan finde ro?

 

jeg tænker på at gøe det samme med mysla, at lade hende være i et rum for sig. Ligenu ligger hun for første gang i stuen, selvom jeg er i soveværelset!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, det er altså nu I skal krydse fingre for Pero :mrgreen:

 

Han har været i stuen i over en halv time nu og sover stadig :-D OG jeg har været ude af lejligheden i 10 minutter og han reagerede ikke på noget tidspunkt - ikke engang da jeg smækkede døren eller kom ind igen :5up: De eneste bevægelser han har lavet har været "uuuh, jeg strækker mig" og "splat-om-på-siden" :blink:

Og han har sovet fra både larm i opgangen og vores tlf, der ringede :shock::mrgreen:

 

kæft, det er sejt.. det tror jeg ikke end gang mine kan:shock: De ville da lige lytte og såen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
kæft, det er sejt.. det tror jeg ikke end gang mine kan:shock: De ville da lige lytte og såen..

 

Han registrerede det også - jeg kunne se hvordan hans ører bevægede sig, men han gad ikke gøre mere ud af det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Ikke ret godt:neutral: jeg havde selvfølgelig glemt mit ur, så jeg måtte gætte mig til hvor længe hun gøede, men det var længe.. med mellemrum. Men det blev så også lige forlænget af at nabohunden skulle luftes og da hun kunne høre den gik hun da helt bananas i 5 min. Men jeg tror der gik mindst 20 min med gøen og uro:(

 

Og så sad jeg og læste i mindst en halv time bagetfer og der var der stille. Det er da heldigvis som om at når først hun holder mund, så starter hun ikke igen, med mindre der så kommer noget hun skal gø af..

 

Men jeg var godt nok imponeret over sheila, jeg hørte ikke et vov fra hende! Så hun kan åbenbart godt tage at mysla er urolig.

 

resten af dagen idag har jeg gået ud og ind af døre og det tager hun ret pænt, selvom hun holder meget øje med mig:-)

 

Nu prøver jeg så lige at gå en tur ned i vaskekælderen...

 

Træls med Pero, er det når han er alene i stuen at han ikke kan finde ro?

 

jeg tænker på at gøe det samme med mysla, at lade hende være i et rum for sig. Ligenu ligger hun for første gang i stuen, selvom jeg er i soveværelset!

 

Øv! Men jeg synes alligevel det er flot at hun stopper og ikke går igang igen :-D

 

Ja, Pero er alene i stuen. Det er den metode vi har haft størst succes med. Da han havde hele lejligheden gik han altid rundt og kiggede i alle rummene - jeg tror det var for at lede efter os (selvom han så os gå) eller måske fordi han syntes han skulle passe på det hele.

 

Det, der er godt for ham ved at være i stuen er, at han bliver adskilt fra os bid for bid. Først lukker vi bare børnegitteret imellem os, så går jeg ind til ham og er der i 30 min. og så går jeg ud og lukker døren til stuen. Så venter jeg 10 min. og går så ud af hoveddøren. Han er dårlig til at tackle en direkte konfrontation med at jeg går. Det at han kan høre det er nok. Og det virker faktisk som om, at han regner alene-tiden i stuen for den reelle alenetid. Han er ret ligeglad med hoveddøren.

Nogle gange når han ligger og lytter og hører hoveddøren smække er det som om han tænker "Nu gik de helt ud, så kommer de i hvert fald ikke ind i stuen foreløbig og så jeg kan jo ligeså godt sove" :-)

 

Selvom han har en masse gode liggesteder i stuen vælger han alligevel at ligge lige op ad døren... Han bliver nok aldrig ligeglad med at være alene, men det her er et stort skridt mod hans accept af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Uha, det er altså nu I skal krydse fingre for Pero :mrgreen:

 

Han har været i stuen i over en halv time nu og sover stadig :-D OG jeg har været ude af lejligheden i 10 minutter og han reagerede ikke på noget tidspunkt - ikke engang da jeg smækkede døren eller kom ind igen :5up: De eneste bevægelser han har lavet har været "uuuh, jeg strækker mig" og "splat-om-på-siden" :blink:

Og han har sovet fra både larm i opgangen og vores tlf, der ringede :shock::mrgreen:

 

 

øhh, er han dopet eller hvad? Det er helt vildt flot :5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
øhh, er han dopet eller hvad? Det er helt vildt flot :5up::5up:

 

 

Hehe, ikke mere end han plejer at være ;-):mrgreen:

Han har gennem mange måneder fået to slags urter, baldrian og nu og clomicalm. Så lidt dopet kan man da vist godt kalde ham :-D Dog har vi aldrig mærket noget på ham, så vi ved i princippet ikke om det virker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...