Hop til indhold

Tysons alene-hjemme-træning - og P-P-Peros og andre, der har lyst til at deltage :-)


sonja77
 Share

Recommended Posts

I kan sagtens skrive til Webwitch og høre - hun (?) er helt vild sød til at svare og forklare hvad og hvordan man kan sammensætte til diverse problemer. Det har hun i hvert fald gjort ved mig.

 

Men når det er sagt, så har jeg altså selv formået at bruge 700 kr. på Flower Essence, som er ligesom Bach's bare oprindelig lavet til dyr og derfor testet om det virker (så godt som man nu kan), og jeg så nu altså ingen virkning overhovedet...det var spild af penge.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 4,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I kan sagtens skrive til Webwitch og høre - hun (?) er helt vild sød til at svare og forklare hvad og hvordan man kan sammensætte til diverse problemer. Det har hun i hvert fald gjort ved mig.

 

Men når det er sagt, så har jeg altså selv formået at bruge 700 kr. på Flower Essence, som er ligesom Bach's bare oprindelig lavet til dyr og derfor testet om det virker (så godt som man nu kan), og jeg så nu altså ingen virkning overhovedet...det var spild af penge.

 

Det var menage penge på noget der ikke virkede! :shock::???:

 

Har du haft erfaring med Bachs? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender ikke forklaringen på, hvorfor nogen ikke ser nogen effekt ved blomstermedicin, jeg kan kun fortælle om den super-gode effekt jeg har set på min egen hund.

Før Bach's hylede og gøerde han når han var alene, og var totalt rundt på gulvet når jeg så kom hjem.

Efter Bach's har jeg en hund, som er meget afslappet når han er alene. Han står ikke længere og kigger efter mig når jeg går, han bliver roligt liggende der hvor han ligger når jeg fortæller ham, at han lige skal blive der og mor kommer hjem igen.

Nogle gange er han ikke engang nået ud til entreen når jeg kommer ind, ganske få gange har jeg endda oplevet, at han ikke engang har rejst sig fra sin seng.

 

Og det er altså bare en skøn fornemmelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var menage penge på noget der ikke virkede! :shock::???:

 

Har du haft erfaring med Bachs? :engel:

Ja med Rescue Remedy. Og egentlig må jeg nok konkluderede, at det ikke virkede.

 

Men jeg har brugt det på et tidspunkt til en kanin, der skulle aflives. Der var jeg ret ligeglad med hvor meget man måtte give, så den fik en stor dosis så den nok var pænt fuld, og den virkede ganske afslappet inde ved dyrlægen. Så dér virkede det, men ellers nej ingen nævneværdig effekt ved Bach's, og jeg har ellers haft købt det over flere gange.

 

Men bliver jo nogle gange lidt desperat og prøver alt hvad der er :blink:

 

Til gengæld overvejer jeg om de der Wolle Rolig godbidder måske kan bruges til at berolige en hund? Synes jeg har hørt godt om dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, nu er det vist ved at være 3-4 dage siden den åndssvage lortetråd sidst blev opdateret, så jeg kommer lige på banen med en bunke ynk.. :genert:

Har kæmpet med alene hjemme problemer i flere måneder og vi er nået rigtig rigtig langt – i går tilbragte jeg 6 timer i sove/arbejdsværelset, mens hunden snorkede uforstyrret i stuen bag en lukket dør. Det gik bare SÅ godt, og på intet tidspunkt var der optræk til noget som helst.

Af ”ren” alene hjemme tid hvor jeg er udenfor huset er vi nu oppe på hele tre timer! :banan:

I dag ville jeg så lige smutte på posthuset. Det tog knapt 40 minutter. Da jeg kom hjem havde dyret pisset i sofaen, flået en ølbrik i småstykker og på optagelserne kan jeg høre, at hun har ulvehylet 3 gange… Øv.!

Nogen der vil købe en umulig finsk lapp? Hun er smadder-billigt til salg i dag! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, nu er det vist ved at være 3-4 dage siden den åndssvage lortetråd sidst blev opdateret, så jeg kommer lige på banen med en bunke ynk.. :genert:

 

Har kæmpet med alene hjemme problemer i flere måneder og vi er nået rigtig rigtig langt – i går tilbragte jeg 6 timer i sove/arbejdsværelset, mens hunden snorkede uforstyrret i stuen bag en lukket dør. Det gik bare SÅ godt, og på intet tidspunkt var der optræk til noget som helst.

 

Af ”ren” alene hjemme tid hvor jeg er udenfor huset er vi nu oppe på hele tre timer! :banan:

 

I dag ville jeg så lige smutte på posthuset. Det tog knapt 40 minutter. Da jeg kom hjem havde dyret pisset i sofaen, flået en ølbrik i småstykker og på optagelserne kan jeg høre, at hun har ulvehylet 3 gange… Øv.!

 

Nogen der vil købe en umulig finsk lapp? Hun er smadder-billigt til salg i dag! :engel:

 

jeg har tit tænkt på, hvordan det gik med jeres træning! hvor dejligt, at du kan mærke fremgang - også selv om det så ikke gik superduper godt i dag. så vidt jeg husker, kunne du ikke engang være væk i 2 minutter, da du startede op, så i er da allerede nået super langt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, nu er det vist ved at være 3-4 dage siden den åndssvage lortetråd sidst blev opdateret, så jeg kommer lige på banen med en bunke ynk.. :genert:

 

Har kæmpet med alene hjemme problemer i flere måneder og vi er nået rigtig rigtig langt – i går tilbragte jeg 6 timer i sove/arbejdsværelset, mens hunden snorkede uforstyrret i stuen bag en lukket dør. Det gik bare SÅ godt, og på intet tidspunkt var der optræk til noget som helst.

 

Af ”ren” alene hjemme tid hvor jeg er udenfor huset er vi nu oppe på hele tre timer! :banan:

 

I dag ville jeg så lige smutte på posthuset. Det tog knapt 40 minutter. Da jeg kom hjem havde dyret pisset i sofaen, flået en ølbrik i småstykker og på optagelserne kan jeg høre, at hun har ulvehylet 3 gange… Øv.!

 

Nogen der vil købe en umulig finsk lapp? Hun er smadder-billigt til salg i dag! :engel:

 

:ae:

 

Forhåbentlig var det bare en enkelt dårlig dag. :x: Det lyder jo ellers til, atI er kommet virkelig langt på reletivt kort tid! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har tit tænkt på, hvordan det gik med jeres træning! hvor dejligt, at du kan mærke fremgang - også selv om det så ikke gik superduper godt i dag. så vidt jeg husker, kunne du ikke engang være væk i 2 minutter, da du startede op, så i er da allerede nået super langt.

 

Ja, der har været supermeget fremgang. Det er også derfor, jeg har overskud til at joke lidt med min umulius af en snothvalp! ;-)

 

Heldigvis er vi godt på vej med de 3 timer - jeg starter snart på job, så hun skal simpelthen kunne være alene i 5-6 timer dagligt. Dér vil jeg dog som regel have mulighed for at holde øje med hende over skype..

 

Jeg håber, at episoden i dag bare var et enkeltstående tilfælde. Men ih, hvor er det dog irriterende alligevel... :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Louie fik de første 4 dråber blomstermedicin i går inden vi gik i seng, og så har han også fået 4 dråber på sin morgenmad i dag. Jeg har ikke været hjemme hele dagen, men min kæreste siger, at Louie er fuldstændig væk. Han har bare sovet og sovet hele dagen...

 

Men måske er han stadig bare træt efter agilitystævne i søndags :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Louie fik de første 4 dråber blomstermedicin i går inden vi gik i seng, og så har han også fået 4 dråber på sin morgenmad i dag. Jeg har ikke været hjemme hele dagen, men min kæreste siger, at Louie er fuldstændig væk. Han har bare sovet og sovet hele dagen...

 

Men måske er han stadig bare træt efter agilitystævne i søndags :hmm:

 

Var han også så træt i går?

Link til indlæg
Del på andre sites

det er sikkert cognac'en :mrgreen:

 

8 dråber blomstermedicin på et døgn hvoraf 4/5 er vand, så er det vsit ikke meget cognac Louie har fået indenbords.:mrgreen:

 

Den anden dag da jeg kom hjem undrede det mig lidt, at min hund ikke kom mig i møde, han plejer jo, at komme ud og hilse på mig når jeg kommer hjem.:hmm:

Da jeg så kom ind i stuen lå han da bare på sofaen og kiggede på mig, han gad ikke engang at rejse sig.:-)

 

Inden jeg begyndte, at bruge blomstermedicin startede min hund med, at søge lejligheden igennem når jeg var gået hvorpå han begyndte, at gø og gå hvileløst rundt og når jeg så kom hjem var han helt rundt på gulvet og slet ikke til at styre.

 

Nu oplever jeg tit, at han ligger samme sted når jeg komer hjem som han gjorde da jeg gik.

Nogle gange står han i stue-døren og kigger efter mig når jeg skal til at gå, men det er bare fordi, at han nogle gange vil ligge bag den dør jeg skal ud af, dette foregår oftest når der er hunhunde i løbetid, min er jo en hanhund.:snusendehund:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har I trænet alene hjemme?

 

Nej, jeg ville lige vente til allergimedicinen var ordentlig inde i kroppen. I morgen har han fået det i en uge (han får en halv pille hveranden dag), så der tror jeg vi forsøger med noget øvning - med mindre jeg bliver syg. Synes jeg har det skidt i dag, som om der ligger noget og lurer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg ville lige vente til allergimedicinen var ordentlig inde i kroppen. I morgen har han fået det i en uge (han får en halv pille hveranden dag), så der tror jeg vi forsøger med noget øvning - med mindre jeg bliver syg. Synes jeg har det skidt i dag, som om der ligger noget og lurer.

 

Hvordan går det med din måske upcomming sygdom? Og med vovsens tilvænning til allergimedicinen? :ae:

 

Krydser fingre og fødder (mine tæer er for stive) for alenehjemme træningen! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak fordi du spørger :-D

 

I dag fik vi endelig øvet. Han har fået allergimedicinen i 2 uger nu og klør sig næsten ikke længere. Og så får han jo også blomsterdråber.

 

Jeg ville starte lidt blødt op, så Louie har lige været alene hjemme i 30 minutter. Det er gået rigtig godt :-D Han havde ikke engang brug for at få en lille reminder, selvom det er så længe siden vi har øvet (sidste gang var d. 24/4). Han har ikke gøet overhovedet, og kun pebet 4 gange :banan:

 

Woop woop!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak fordi du spørger :-D

 

I dag fik vi endelig øvet. Han har fået allergimedicinen i 2 uger nu og klør sig næsten ikke længere. Og så får han jo også blomsterdråber.

 

Jeg ville starte lidt blødt op, så Louie har lige været alene hjemme i 30 minutter. Det er gået rigtig godt :-D Han havde ikke engang brug for at få en lille reminder, selvom det er så længe siden vi har øvet (sidste gang var d. 24/4). Han har ikke gøet overhovedet, og kun pebet 4 gange :banan:

 

Woop woop!

 

Eiii, hvor er han bare dygtig! Vildt godt klaret efter så lang en pause! Seje Louie! :klap:

 

Og skønt at høre, at allergimedicinen også virker som den skal efterhånden. Håber snart den sidste rest af kløe forsvinder helt :5up:

 

Vi nåede tre timer i dag kun med ét enkelt hylt og to små piv, så jeg er også overmåde stolt af min Molly. Skøøøn dag!

:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvordan går det med lille louie nu?

 

Vi har ikke fået øvet siden sidst jeg skrev, for min kæreste er i fuld sving med at færdiggøre sin bacheloropgave, og jeg har arbejdet vildt meget. Så nu må vi se. I dag holder jeg velfortjent fridag og i morgen står den igen på arbejde.

 

Men det går rigtig godt med ikke at klø sig. Han får en halv pille hver anden dag (for vil gerne nøjes med så lidt som muligt), og der har været lidt tendens til at han klør sig mere på andendagen. Men det bliver bedre og bedre, og han har f.eks. slet ikke kløet sig i dag, selvom det var i går han fik pillen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke fået øvet siden sidst jeg skrev, for min kæreste er i fuld sving med at færdiggøre sin bacheloropgave, og jeg har arbejdet vildt meget. Så nu må vi se. I dag holder jeg velfortjent fridag og i morgen står den igen på arbejde.

 

Men det går rigtig godt med ikke at klø sig. Han får en halv pille hver anden dag (for vil gerne nøjes med så lidt som muligt), og der har været lidt tendens til at han klør sig mere på andendagen. Men det bliver bedre og bedre, og han har f.eks. slet ikke kløet sig i dag, selvom det var i går han fik pillen.

 

Så han har ikke kløet sig mere, selvom han stjal de pølser til stævnet i går?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så han har ikke kløet sig mere, selvom han stjal de pølser til stævnet i går?

 

Nej :-D Eller, han kløede faktisk sit øre ret voldsomt lige efter jeg havde skrevet det, men så tjekkede jeg øret og kunne se det var fordi det trængte til at blive renset (få plukket hår osv.). Så det gjorde jeg, og han har ikke kløet sig siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej :-D Eller, han kløede faktisk sit øre ret voldsomt lige efter jeg havde skrevet det, men så tjekkede jeg øret og kunne se det var fordi det trængte til at blive renset (få plukket hår osv.). Så det gjorde jeg, og han har ikke kløet sig siden.

 

hvor flot:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...