Hop til indhold

Tysons alene-hjemme-træning - og P-P-Peros og andre, der har lyst til at deltage :-)

sonja77
 Share

Recommended Posts

Så meget for det der optagelsessoftware. :roll: Det optog, mens jeg var væk, men da jeg kom hjem og satte det til at afspille, "frøs" det efter 1 minut og 52 sekunder. Jeg har det stadig åbent i håb om, at det går i gang med at afspille igen, men nu har det været frosset i 20 minutter, så det sker nok ikke. :???:

Nå, men jeg smuttede altså bare på posthuset i dag. Det tog lidt under et kvarter. Da jeg kom hjem, lå Tyson på sengen og kom lige så stille og roligt ud for at hilse på mig. Han var vist lidt overrasket over, at jeg var så hurtigt tilbage. :lol:

Det er jo rigtig godt, så nu har jeg mere mod på at træne 2 timer og 45 minutter i morgen. Jeg ville dog stadig ønske, at jeg kunne få det der optagehalløj til at virke, især til i morgen. :???:

Det ser jeg som et rigtig godt tegn,for så har han ikke generaliseret

den dårlige oplevelse med at blive forladt:5up:

Hvis dufår udstyret til at virke, må du lære mig det, så vil jeg også gerne optage min nemlig:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 4,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kl er 12.52 og jeg har lige været ude i 2 minutter og 20 sekunder - helt uden hun rejste sig:shock:

Går ud og ind hér, så jeg udvider tiden hver gang:5up:

Hold da op, hvor er det flot, Dinah! :5up: Det går da virkelig fremad, så det kan mærkes nu. Det var sørme godt, at I fik hjælp til at lave en træningsplan, der fungerer for jer. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, hvor er det flot, Dinah! :5up: Det går da virkelig fremad, så det kan mærkes nu. Det var sørme godt, at I fik hjælp til at lave en træningsplan, der fungerer for jer. :-D

Vi nåede 3 minutter idag:shock:

Jeg kan ikke rigtig øve mere idag ud over ind og ud af døren, så hun lige bliver mindet om projektet:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min dygtige musling :lun:

I går gik jeg 2 timer og 45 minutter og optog imens. Da jeg kom tilbage, var Tyson meget ivrig og glad, men det plejer han jo også at være. Og han faldt til ro efter ca. fem minutter. Efter i tirsdags er jeg jo virkelig blevet mindet om forskellen på, når han bare er meget ivrig, og når han virkelig stresser.

Jeg lyttede hele optagelsen igennem, og han gøede kun en enkelt gang, efter 1 time og 45 minutter. Og det var bare en helt kort gøen (6 x vov, jeg talte :-)), og ikke en "jeg er så ulykkelig, fordi jeg er blevet forladt"-gøen, men en "der er nogen, der larmer i opgangen"-gøen (sikkert min nabo, der kom hjem). :5up:

Det var dejligt betryggende at høre! Jeg tænkte så, at jeg fra nu af kan spole frem og nøjes med at lytte til den sidste halve time eller noget i den retning. Men så fandt jeg ud af, at jeg ikke kan spole! Det er godt nok lidt irriterende. :???:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

I går gik jeg 2 timer og 45 minutter og optog imens. Da jeg kom tilbage, var Tyson meget ivrig og glad, men det plejer han jo også at være. Og han faldt til ro efter ca. fem minutter. Efter i tirsdags er jeg jo virkelig blevet mindet om forskellen på, når han bare er meget ivrig, og når han virkelig stresser.

Jeg lyttede hele optagelsen igennem, og han gøede kun en enkelt gang, efter 1 time og 45 minutter. Og det var bare en helt kort gøen (6 x vov, jeg talte :-)), og ikke en "jeg er så ulykkelig, fordi jeg er blevet forladt"-gøen, men en "der er nogen, der larmer i opgangen"-gøen (sikkert min nabo, der kom hjem). :5up:

Det var dejligt betryggende at høre! Jeg tænkte så, at jeg fra nu af kan spole frem og nøjes med at lytte til den sidste halve time eller noget i den retning. Men så fandt jeg ud af, at jeg ikke kan spole! Det er godt nok lidt irriterende. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er det dejligt at høre:5up:

Sheila har nogle gange haft de der "uha, jeg har savnet dig og kan slet ikke holde det ud" hjemkomster og der har jeg stort set hver gang fundet du af at der har været et eller andet skræmmende i løbet af dagen.

Har der bla været nogen ogbanket på døren og måske talt til hende gennem døren, så bliver hun sådan helt hyper... Eller dengang min dør var sprunget op til gaden og hun derfor syntes at hun skulle passe alt for meget på... Der havde hun faktiks gemt sig inde i min seng og turde slet ikke komme ud før jeg kaldte på hende...

Måske der bare har været noget lignende for tyson:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sheila har nogle gange haft de der "uha, jeg har savnet dig og kan slet ikke holde det ud" hjemkomster og der har jeg stort set hver gang fundet du af at der har været et eller andet skræmmende i løbet af dagen.

Har der bla været nogen ogbanket på døren og måske talt til hende gennem døren, så bliver hun sådan helt hyper... Eller dengang min dør var sprunget op til gaden og hun derfor syntes at hun skulle passe alt for meget på... Der havde hun faktiks gemt sig inde i min seng og turde slet ikke komme ud før jeg kaldte på hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kunne måske tyde på det, for i dag gik jeg tre timer uden problemer. Jeg er dog lidt nervøs for at gå for hurtigt frem herfra, så jeg tager nok en gang til med tre timer i morgen og nøjes så med at lægge 10 minutter på indtil i hvert fald 3 1/2 time.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kunne måske tyde på det, for i dag gik jeg tre timer uden problemer. Jeg er dog lidt nervøs for at gå for hurtigt frem herfra, så jeg tager nok en gang til med tre timer i morgen og nøjes så med at lægge 10 minutter på indtil i hvert fald 3 1/2 time.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu hørt de første ca. to timer igennem af optagelsen fra i dag. Indtil videre har Tyson gøet to gange helt kort (5 x vov), helt tydeligt pga. lyde i opgangen.

Det er faktisk ret betryggende for mig at høre, for jeg har jo aldrig rigtig vidst, hvor meget/lidt han gør, når han er alene. At han gør helt kort af nogle lyde et par enkelte gange, synes jeg er ok.

Jeg drak for øvrigt fredagsøl med et par veninder for første gang i meget lang tid. Jeg var godt nok den første, der gik, men det var ret fedt at kunne være med. Tre timer batter altså lidt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu hørt de første ca. to timer igennem af optagelsen fra i dag. Indtil videre har Tyson gøet to gange helt kort (5 x vov), helt tydeligt pga. lyde i opgangen.

Det er faktisk ret betryggende for mig at høre, for jeg har jo aldrig rigtig vidst, hvor meget/lidt han gør, når han er alene. At han gør helt kort af nogle lyde et par enkelte gange, synes jeg er ok.

Jeg drak for øvrigt fredagsøl med et par veninder for første gang i meget lang tid. Jeg var godt nok den første, der gik, men det var ret fedt at kunne være med. Tre timer batter altså lidt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aiiii, hvor er det dog fantastisk. jeg var vildt bange for at oplevelsen her den anden dag ville rykke jer meget længere tilbage:ae:

Det var jeg også rigtig bange for, men det ser heldigvis ikke sådan ud.

Hvor langt er du kommet med Cleo? Det lyder jo til, at der er fremskridt hver dag nu. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aiiii, hvor er det dog fantastisk. jeg var vildt bange for at oplevelsen her den anden dag ville rykke jer meget længere tilbage:ae:

Det var jeg også rigtig bange for, men det ser heldigvis ikke sådan ud.

Hvor langt er du kommet med Cleo? Det lyder jo til, at der er fremskridt hver dag nu. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Atopica

HE HE HE: Jeg har nu lavet et skummelt DYREFORSØG:-D

Jeg har optaget mig selv, der hoster lidt, snakker lidt og nynner lidt på optageren på min mobiltlf i 30 sek. Så lagde jeg den ude i min lille gang og stillede også mig selv derud og lukkede døren ind til Luca. Han lyttede meget opmærksomt til lydene og gik til sidst væk fra døren. Mens jeg skriver dette er jeg ved at lave en endnu længere optagelse, og så vil jeg se hvordan det går om lidt... Tænk hvis han kan lære at være alene fordi han kan høre hans mor rumstere rundt ude i gangen, selvom hun ikke er der i virkeligheden:-D:-D:-D. hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Atopica

Endnu mere HEHEHE! :idea: Nu forsøgte jeg at lægge den afspillende tlf i gangen og gik selv ud på opgangen. Jeg trak den i 1,5 min. og ku' høre at Luca gik hen til døren og snusede og stod til, blev forvisset om, at jeg nok var ude i gangen og derefter gik han over i sengen og lagde sig, alt dette uden at mægle en lyd!! Det er jo fantastisk. Jeg indspiller gerne lange optagelser til det formål! Han kan kun være alene 12 sek indtil videre når jeg ikke bruger optagelserne:-D Og jeg kunne sagtens have stået længere tid derude:-D

Det smarte består i, at tlf netop ligger i gangen, hvor jeg plejer at træne med at stå mens han er alene i lejligheden, hvor han netop også altid bare lægger sig i sengen hvis jeg kommer til at lave en lyd derude, så han ved, jeg er der og ikke er gået. Det ville slet ikke virke hvis optagelsen blev spillet inde i lejligheden og jeg bare gik:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Her gik træningen jo på at udvide hele tiden hver gang hun ikke forlod sit liggested, men det er altså blevet (idag) at hun går ud til hoveddøren - vi har en stoooooor måtte-ting, hvor hun lægger sig og venter/slapper af - hun når jo ikke så meget på 3 minutter, men når jeg kommer ind igen er hun heeeelt rolig og snuser bare til mit ben:5up: hvorefter hun går ind i stuen igen og lægger sig.

Nu har jeg båret hendes kurv derud, som hun næsten ikke bruger, da hun næsten altid sover i sin taske, for at se hvad hun gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

ok er hun syg eller hva:shock:

jeg lod hende jo få lov til at ligge på måtten i gangen. Har lige været ude og gemt mig bag garagen og gået ned af stien væk fra huset i 30 MINUTTER:shock: kunne det første kvarter ane hende igennem den materede rude i døren og at hun lå roligt ned. Pludselig var hun væk fra døren og da jeg kom ind rejste hun sig fra entre-gulvet og strakte sig:blink: Kan se, at hun i hvert fald har været oppe i kurven på et tidspunkt;-)

Link til indlæg
Del på andre sites