Ulla H Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Er bare nysgerrig-.noget der ved noget om, hvilke racer omtalte dame avlede for år tilbage , inden hun kastede sig over mishandling af hunde. Drabssigtet fuskede med hundehvalpe - Hvalpe - BT.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jeg havde en indskydelse da jeg læste om det tidligere idag, men mener ikke hun havde den alder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Synes der er noget med Sdr Omme, der dæmrer og noget med nogle collier blandt andet, men om det er korrekt ved jeg ærlig talt ikke:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Synes der er noget med Sdr Omme, der dæmrer og noget med nogle collier blandt andet, men om det er korrekt ved jeg ærlig talt ikke:hmm: Nej var det ikke på Falster/Lolland det skete:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hurtig google søgning siger, det er coton de tulear hun havde mest gang i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Tilføjelse - så vidt jeg kan lure, har hun opdrættet under kennelmærket Jakobsgaard. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Nej var det ikke på Falster/Lolland det skete:hmm: Det kan du godt have ret i. Jeg er en klaphat til at huske sådan noget:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts