Hop til indhold

Ny hund

Gæst spix
 Share

Recommended Posts

Der var en af den gamle profiler herinde (amocca,måske??)

der eftersøgte en ny hund, som hund nr 2 som skulle være en hurtig samarbejdsvillig hund, Jeg kan bare ikke huske hvem det var.

Men pointen: på bornholms internat er der lige nu en skøn lille tæveblanding på et par år- hun hedder fifi chanel og jeg tænkte det muligvis var noget...........ærgerligt jeg ikke kan huske hvem det var.........

:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

fi_180.JPG Hvor: Bornholms Internat Ref: 11AH-1-0013

Hund: Dansk svensk gårdhund/jack russel

Køn: Tæve

Alder: 2 år og 3 måneder.

Fifi Chanell vil egne sig godt til agility., Hun er hurtig og altid i godt humør., Hun har boet sammen med en anden hund, kat, og børn., Dog skal børnene være lidt ældre., En hund man kun kan blive i godt humør af.

Link til indlæg
Del på andre sites

nøj hun er sød :lun:

Amoccaaa!!

hende vil vi gerne have på HF, og karla vil gerne have en "søster", ja hun vil så!! :klap:

ja fifi og karla

det passer sammen- jeg tror denne hund er bestemt for amocca.....der er også dsg i hende-og en anden skøn race -jack russel = ihærdighed og humor :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

hun ser fin ud, men ikke lige hvad jeg søger... mig og terrier: not so much! men mest af alt tæller hendes alder ned. Der er en grund til at Karla skal blive 3 år inden jeg får nummer 2 vapper ind i huset, jeg vil simpelthen ikke have, at der skal være nogen form for debat om, hvem der styrer i denne husholdning blandt hundene, og hende her er jævnaldrende med Karla (Karla er 2 år og 7 mdr)...

Derudover er hun på Bornholm, det er liiiiige voldsomt langt væk for noget så "almindeligt" som en dsg/ jrt blanding, desværre...

men tak for tanken :-D

Link til indlæg
Del på andre sites