Hop til indhold

X-faktor


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 325
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det sødt at Mulila danser med maven :lol::oops: Jeg har egentlig aldrig sådan kunne lide hendes musikstil, men denne her sang er den første jeg synes hun har mistet lidt af sin "stemme"... Synes ikke den var teknisk god, og jeg tror jeg ville kunne have gjort det bedre :shock: (sangmæssigt) Normalt har hun i det mindste power...

 

Jeg kan ikke lide nogle af grupperne (Men i det mindste slap vi for de der double trouble)... Og Katrine skulle bare sparkes ud hurtigere end.. ja det ved jeg ikke... Jeg bliver rigtig træt af at høre på hende...

 

Sveinur synes jeg er super charmerende, men det er fordi jeg engang passede en lille færøsk dreng som hed Abraham som ligner Sveinur på en prik, og Abraham var bare SÅ dejlig :lun:

 

Jeg synes Morten har en fantastisk stemme, kunne lytte til ham for altid... Han er så super charmerende også, hvilket hjælper (han skulle dog have noget andet hår!)... Synes han er en super afslappende type at se på, og det spiller bare super godt for ham... Nu har han så idag også sunget en af mine absolut favourit sange, og jeg synes han sang den fantastisk så det er måske derfor jeg er helt vild med ham! Jeg håber virkelig han kommer langt i det her! (Ja hele vejen!)

 

Rasmus og Phuong er bare.. jamen ham Rasmus har bare hele tiden fået mig til at ville hive mine øre af... Han er bare træls at høre på... OG se på! Godt at de røg ud, for :evil:.. Synd for Phuong er faktisk helt god... Man får virkelig lyst til at sparke ham Rasmus i skridtet og bede ham gro sig en stemme, for jeg kan virkelig ikke se noget som helst godt i den han har der! EJ hvor er den træls at høre på!

(Og hvor er det godt hvordan Cutfather får hylet Blachman ud af den da Blachman siger de er "Forholdvis rutineret" :lol: )

 

Ida er min nummer to (efter Morten)... Men jeg synes hun er bedst med sin guitar, og jeg synes desværre at hun var liiiidt for "konet" her til aften... Og sangen var oplagt til at hun havde sin guitar med så forfærdelig synd hun ikke havde... I mine øjne var Morten far better i dag end hun var...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Buddha
er der andre, der ser det i aften? jeg har nok ikke ord for, hvor meget jeg hader mashups.

 

Ja men først samtidigt som dig og så skulle jeg fortælle Anders en beretning som åbenbart var meget hård for mig, så fik ikk hørt efter, men tror jeg kan lide hende den unge pige - Line? - ret godt, mest fordi hun lidt lyder som om hun har bøjle på eller læsber når hun synger, det kan jeg meget godt lide :lol:

 

Men synes godt nok ikke de er ligeså gode som dem i Voice...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Synes også voice deltagerne var meeeget dygtigere, og så er jeg lidt træt af dommernes kampe mod hinanden i Xfactor, de skal med absolut forsvare deres egen deltager selvom de leverer super dårligt, ligesom hende der sang Saybia, nøj det lød skidt....

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er også træt af dommerne. faktisk er jeg endda træt af ... ååhh... det smerter mit hjerte. men blachman. han er sgu blevet lidt irriterende på sine gamle dage. stadig sindssvagt lækker dog.

 

Ja han var altså strid ved Line i aften... Hun blev tydelig berørt af at han kaldte hende en dulle. Hun er 15 år - og ret følsom som man har set flere gange - så skal man som dommer sgu vælge sine ord med omhu...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Helt enig, det er også lidt som om at de skaber drama, bare for seernes skyld agtigt... Det bliver lidt for useriøst og jeg mister lidt for programmet... Er det egentlig sidste sæson de sender?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
jeg synes egentlig også, at line er ok. ellers er jeg mest bare ligeglad bortset fra min kæmpe grudge mod sveinur, han rubber mig the wrong way, og da han sang, kunne jeg KUN tænke på keenan cahill, som bare er SÅ meget sejere:

 

 

Hiiiii hihihi den er sjov, må poste den på facebook!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han var altså strid ved Line i aften... Hun blev tydelig berørt af at han kaldte hende en dulle. Hun er 15 år - og ret følsom som man har set flere gange - så skal man som dommer sgu vælge sine ord med omhu...!

 

han er vildt over grænsen. han sårede også hende med fortænderne, da han sagde, at hun skulle "skrue lidt ned" for at tale om sin søn, det er sgu rimeligt ... ja, tarveligt, sårende. jeg er egentlig træt af det hele. også benede besvangrede lise med den vanvittige stylist. og alligevel sidder man her :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Jeg kan ikke udstå line, eller rettere hendes sangvalg, hader rihanna og lady gaga og alt det der pop gejl.

 

Var vild med den sang som Ida og Sveinur havde fået lavet. Er Så træt af at høre på dommerne og at se på jean michael og nikoline simone, det er det samme de laver gang efter gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...