Hop til indhold

X-faktor


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Godnat :lol:

 

Hovhov, nægter at gå SÅ tidligt i seng fredag aften, hvor jeg endelig kan være længe oppe, så jeg fortsætter altså lige med at bitche lidt :lol:

 

Åh, bliver lige nødt til at nævne ham der dog irriterer mig mest rent udseendemæssigt og virkelig har en træls udstråling er ham drengen der er på nu... Ja tøsen er ikke meget bedre egentlig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 325
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hovhov, nægter at gå SÅ tidligt i seng fredag aften, hvor jeg endelig kan være længe oppe, så jeg fortsætter altså lige med at bitche lidt :lol:

 

Åh, bliver lige nødt til at nævne ham der dog irriterer mig mest rent udseendemæssigt og virkelig har en træls udstråling er ham drengen der er på nu... Ja tøsen er ikke meget bedre egentlig :lol:

 

Enig og tror de kunne være nogen af de første der ryger ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

bund 3'er tror jeg blir: de to piger, det var sgu lidt irriterende, phong og fyren, det var også irriterende, og hende med fortænderne, for hun er også lidt irriterende :mrgreen:

 

Jeg erklærer mig også enig i dette :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

håber de ryger ud, de der pungh og rasmus eller hvad de hedder, for det er da GABENDE kedelig at høre på og intetsigende.

 

og med meget meget irriterende auraer!

 

Hmm, jeg synes ikke niveauet er særligt højt i år...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...