Gæst mosgaard Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Min hund er muligvis en smule ordblind for den tror ihvertfald at canine betyder kanin... (til de langsomme... min er den hvide kanin i baggrunden) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Han har aldrig været den skarpeste Golden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Han har aldrig været den skarpeste Golden G. Ved ikke om jeg kan nænne at fortælle ham det:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Han er da lækker:lun:Oss selvom han tror at han er en kanin:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hvor er han sød... Kan ikke lade være med at poste et billede af min søster golden, da han stadig var lille og fluffy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hvor er han sød - han er klart lige så blond som Liva. Der er hendes golden-side virkelig slået igennem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Måske det bare er hans ejer der ikke har oplært ham i at være hund korrekt, og derfor har han....... racespaltning eller nowet Elsker ørebilleder, han er sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hihi.. godt billed :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hi hi.... Men jo ikke noget nyt fænomen: Tjalfe ER bare en kanin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hvor er han sød - han er klart lige så blond som Liva. Der er hendes golden-side virkelig slået igennem Hihi absolut - hvem kunne have troet den fordom rent faktisk også passer på hunde:vedikke: Måske det bare er hans ejer der ikke har oplært ham i at være hund korrekt, og derfor har han....... racespaltning eller nowet Nægter!! Har lagt den ind på hans kennelsmors profil og sagt der helt klart er noget elementært de IKKE har fået fortalt hvalpene inden de fik nye ejere... Hi hi.... Men jo ikke noget nyt fænomen: Tjalfe ER bare en kanin! ligger jo helt flad af grin! Dem havde jeg helt glemt du havde taget!! Så overvejer nu kraftigt om der er gået bagvask i golden retrivernes stamtavler:hmm: - for han er helt klart ikke ren golden med hans adfærd - nærmere 'kanin gone bad med en isbjørn' (idet han afliver sine pinde mm. med et dødshop med forbenene)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts