Hop til indhold

Vores kommende engelske mastiff-hvalp


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jo vi tager derop på besøg enten torsdag eller søndag:-D. Men indtil da må du nøjes med de billeder, jeg lige har modtaget fra opdrætter idag. På de 2 sidste leger Martha med sine storesøstre Herta og Yala - hun er ikke bange af sig, sådan at blive fanget i en mastiff-sandwich:lol:

 

 

 

Hahaha, det 3. billed: Hvad er der derinde, hov der er hul, hvad er der for enden af hullet, nej åben lige munden jeg skal altså lige se lidt mere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Jo vi tager derop på besøg enten torsdag eller søndag:-D. Men indtil da må du nøjes med de billeder, jeg lige har modtaget fra opdrætter idag. På de 2 sidste leger Martha med sine storesøstre Herta og Yala - hun er ikke bange af sig, sådan at blive fanget i en mastiff-sandwich:lol:

 

 

Den brindle er jo lige til at 'spise':lun: Sikke en buttet smukkert!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal op og besøge Martha idag:banan::banan::banan: - og så igen næste torsdag - og så skal hun snart hentes hjem:lun:. Har sikret mig at opdrætter ikke er ved at få nok af os med alle de besøg! Tager dog kage med idag som lidt bestikkelse:-D

 

Det er da super fedt at I rigtig kan følge hende og at hun kender jer, når I tager hende med hjem :mrgreen: Husk nu at tage nogle billeder :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal op og besøge Martha idag:banan::banan::banan: - og så igen næste torsdag - og så skal hun snart hentes hjem:lun:. Har sikret mig at opdrætter ikke er ved at få nok af os med alle de besøg! Tager dog kage med idag som lidt bestikkelse:-D

 

 

 

Neeeeeiiiiiiiii, så glæder jeg mig til nye billeder og nye historier om Martha :lun::lun:

(så blev min dag da lige lidt bedre :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal op og besøge Martha idag:banan::banan::banan: - og så igen næste torsdag - og så skal hun snart hentes hjem:lun:. Har sikret mig at opdrætter ikke er ved at få nok af os med alle de besøg! Tager dog kage med idag som lidt bestikkelse:-D

 

Jeg fodrer også næsten altid min opdrætter (you know who) med kage, for så har jeg ikke så dårlig samvittighed over, altid at komme brasende:genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøøj hun vokser stærkt! Men fortsat ufatteligt bedårende...den "lille" Martha (er ret så vild med navnet må jeg sige):lun:

 

Vi er også selv blevet ret vilde med navnet - nu kan hun slet ikke hedde andet:lun:

 

Ej men altså.

 

Hvor er hun kær:lun:

 

Hvornår skal i hente hende?

 

Hun bliver hentet fredag d. 4/3, så vi kan lige nå endnu et besøg hos opdrætter på torsdag:slem:. Men glæder os helt vildt.

 

Vi skal i weekenden have hvalpesikret haven og købt kummefryser til hendes ulækre mad:lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...