Gæst Chili Con Caia Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Nogen der har erfaring med cykel kurv til hunde? Bl.a har jeg set lidt på denne hjemmeside her: http://www.alttilhundogkat.dk/cykelkurve1.6 Så kom endelig med jeres erfaring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Nogen der har erfaring med cykel kurv til hunde? Bl.a har jeg set lidt på denne hjemmeside her: http://www.alttilhundogkat.dk/cykelkurve1.6 Så kom endelig med jeres erfaring Hvilken en af dem? Og er din ikke en aussie? Er det så ikke bedre med en trailer end en kurv? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Hvilken en af dem? Og er din ikke en aussie? Er det så ikke bedre med en trailer end en kurv? Jeg har en cykel trailer Og jo, Caia ville slet ikke kunne være i en cykel kurv;-) Men vil gerne have en cykel hunde kurv til min Cairn terrier når vi skal til at gå til Pre ag her til april... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Jeg har denne her: http://klick-fix.dk/id/10368/KF309.html?id=3JBCpFEE Den er jeg fint tilfreds med. Lille Louie har den også. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Jeg har denne her: Klickfix.dk V/ Vanløse cykelcenter -- Klickfix Doggy Den er jeg fint tilfreds med. Lille Louie har den også. Tak sonja... Jeg går ud fra at det er den øverste når man klikker på linket? Altså den kurv der er til hunde at dig og Lille Louie har? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Tak sonja... Jeg går ud fra at det er den øverste når man klikker på linket? Altså den kurv der er til hunde at dig og Lille Louie har? Ja, Klickfix Doggy. Der er en del cykelhandlere, der fører Klickfix. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Så har du da fået en ny, Sonja. Den der er da super fed:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Så har du da fået en ny, Sonja. Den der er da super fed:lun: Jeg købte den i sommer, bagsiden på den gamle var begyndt at "hænge". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Ja, den er bare god :5up: Og med tag og regnslag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Ja, den er bare god :5up: Og med tag og regnslag Men hvilke beslag har du til den?! Der står at man skal købe det ved siden af... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Det er et klickfix-beslag. Hvis du køber kurven hos en cykelhandler, har de helt sikkert også beslaget. På hjemmesider, hvor de sælger kurven, kan du garanteret også bestille beslaget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Nu ved jeg ikke, hvad Chilli vejer, men du skal lige være opmærksom på, at click-fix beslagtet kun kan tage 7 kg. Jeg ville gerne have haft sådan én til Smilla, men hun vejer 7,7 kg, så det tør jeg ikke. Jeg har en alm tråd-cykelkurv til forn og så har jeg en fletkurv med tremmer til bagagebægeren fra zooplus, men den er lidt voldsom. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Jeg er gået all-in og har købt beslag med lås på, så den dyre dyre kurv kan låses fast Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Jeg har den også, og gik også efter beslaget med lås. Jeg synes beslaget hænger en lille smule efter et par års brug, men det er nok forståeligt nok. Ellers er vi rigtig glade for den- Milo siger også god for den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Jeg er gået all-in og har købt beslag med lås på, så den dyre dyre kurv kan låses fast Læste godt at man kunne få sådan en lås - Sådan en skal vi også have hvis det bliver den kurv... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Jeg er gået all-in og har købt beslag med lås på, så den dyre dyre kurv kan låses fast Smart, det havde jeg slet ikke set, at man kan få. Heldigvis er kurven aldrig blevet snuppet (7-9-13), men jeg har da tænkt, at det er lige lovlig let for nogle at snuppe den af cyklen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Smart, det havde jeg slet ikke set, at man kan få. Heldigvis er kurven aldrig blevet snuppet (7-9-13), men jeg har da tænkt, at det er lige lovlig let for nogle at snuppe den af cyklen. Og det ville bare være SÅ ærgerligt til den pris. Har dog ikke selv betalt kurven (det var en barselsgade fra min mor ). Men det er suverænt den ting jeg har været mest glad for at have til Louie. Det er bare fedt at kunne komme rundt. Lige cykle op til toget, klikke kurven af og så kan han sidde i kurven inde i toget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts