Hop til indhold

Cykel kurv til hund

Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Hvilken en af dem?

Og er din ikke en aussie? Er det så ikke bedre med en trailer end en kurv?

Jeg har en cykel trailer :-) Og jo, Caia ville slet ikke kunne være i en cykel kurv;-)

Men vil gerne have en cykel hunde kurv til min Cairn terrier når vi skal til at gå til Pre ag her til april... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke, hvad Chilli vejer, men du skal lige være opmærksom på, at click-fix beslagtet kun kan tage 7 kg. Jeg ville gerne have haft sådan én til Smilla, men hun vejer 7,7 kg, så det tør jeg ikke.

Jeg har en alm tråd-cykelkurv til forn og så har jeg en fletkurv med tremmer til bagagebægeren fra zooplus, men den er lidt voldsom.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg er gået all-in og har købt beslag med lås på, så den dyre dyre kurv kan låses fast :-D

Læste godt at man kunne få sådan en lås - Sådan en skal vi også have hvis det bliver den kurv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Smart, det havde jeg slet ikke set, at man kan få. Heldigvis er kurven aldrig blevet snuppet (7-9-13), men jeg har da tænkt, at det er lige lovlig let for nogle at snuppe den af cyklen.

Og det ville bare være SÅ ærgerligt til den pris. Har dog ikke selv betalt kurven (det var en barselsgade fra min mor :lol:). Men det er suverænt den ting jeg har været mest glad for at have til Louie. Det er bare fedt at kunne komme rundt. Lige cykle op til toget, klikke kurven af og så kan han sidde i kurven inde i toget.

Link til indlæg
Del på andre sites