Hop til indhold

Så blev vi hvalpeejere


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg er så glad at det er lige ved at jeg bobler indeni :mrgreen: For idag fandt vi vores hvalp og vi kan hente hende hjem i den første uge af august, netop som min 4 uger lange ferie begynder.... Det er helt perfekt.

 

Hun er 2 uger gammel nu og er en blanding af D/S gårdhund, cocker og labrador.

 

Det føltes helt rigtigt i maven denne gang og vi har allerede booket næste besøg om 14 dage når hvalpene er en måned gamle...

 

Her er en meget glad mig :-D med en meget lille betuttet hvalp - som iøvrigt skal hedde Karla.

Link til indlæg
Del på andre sites

Også jer!?

Sikke et "baby" boom vi har herinde.. Mange gange tillykke - sikke en energisk blanding I har valgt! :-D

Men hvis man er ude efter en arbejdssom hund - så må man sige at I har valgt rigtig!

 

Super sødt navn forresten!

 

Det har hele tiden været målet at finde en "arbejdssom" hund, der ikke var for tung, da jeg meget gerne vil dyrke agility med hende når hun bliver gammel nok.... Har løbet agility før i tiden med min nabos gamle hund og har også været til et stævne med Freudika... Så håbet er at vi her ser på en fremtidig agility-stjerne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har hele tiden været målet at finde en "arbejdssom" hund, der ikke var for tung, da jeg meget gerne vil dyrke agility med hende når hun bliver gammel nok.... Har løbet agility før i tiden med min nabos gamle hund og har også været til et stævne med Freudika... Så håbet er at vi her ser på en fremtidig agility-stjerne :mrgreen:

 

Jeg tror det er en rigtig fin blanding - sad selv og tænkte den nok ville være en god agilityhund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte

Ser først lige din tråd nu. Hvor er Karla bare dejlig :hjerte: . Var også lige inde og se alle de gode billeder i fotoalbummet.

 

Stort tillykke med valget af det nye familiemedlem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte
Mange tak alle sammen :D vi skal ud og besøge hende igen på næste lørdag, der er hun lige knap 4 uger :-)

 

nøøøj hvor jeg glæder mig....

Uhhhhh, så betyder det jo flere billeder. Dem vil jeg glæde mig til at se.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...