Hop til indhold

Bogen om hunden af Jeanette Sams-Dodd?


Inkognito
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, der har læst "Bogen om hunden" af Jeanette Sams-Dodd?

 

Og i så tilfælde: Hvad synes I om den?

 

Jeg fik den i julegave og er også begyndt på den, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes, da jeg er noget miljøskadet ang. snak om hierki og lederskab.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg har læst den. Når man skriver så mange sider, så må man jo virkelig have noget på hjerte, men jeg undrer mig over at der er nogle nye artikler hun slet ikke bruger, Coppinger f.eks. Jeg er ikke så vild med den, men der er da gode ting i den. F. eks. synes jeg det er imponerende at hun beskriver en adfærd der er klikket, i hvert eneste lille detalje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg har læst den. Når man skriver så mange sider, så må man jo virkelig have noget på hjerte, men jeg undrer mig over at der er nogle nye artikler hun slet ikke bruger, Coppinger f.eks. Jeg er ikke så vild med den, men der er da gode ting i den. F. eks. synes jeg det er imponerende at hun beskriver en adfærd der er klikket, i hvert eneste lille detalje.

 

Tak for svaret :-)

 

Det svarer lidt til min opfattelse af bogen, selvom jeg langt fra har læst den færdig og ikke er sikker på, at jeg vil gøre det.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...