Inkognito Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 Er der nogen, der har læst "Bogen om hunden" af Jeanette Sams-Dodd? Og i så tilfælde: Hvad synes I om den? Jeg fik den i julegave og er også begyndt på den, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes, da jeg er noget miljøskadet ang. snak om hierki og lederskab. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Ja, jeg har læst den. Når man skriver så mange sider, så må man jo virkelig have noget på hjerte, men jeg undrer mig over at der er nogle nye artikler hun slet ikke bruger, Coppinger f.eks. Jeg er ikke så vild med den, men der er da gode ting i den. F. eks. synes jeg det er imponerende at hun beskriver en adfærd der er klikket, i hvert eneste lille detalje. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Januar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Ja, jeg har læst den. Når man skriver så mange sider, så må man jo virkelig have noget på hjerte, men jeg undrer mig over at der er nogle nye artikler hun slet ikke bruger, Coppinger f.eks. Jeg er ikke så vild med den, men der er da gode ting i den. F. eks. synes jeg det er imponerende at hun beskriver en adfærd der er klikket, i hvert eneste lille detalje. Tak for svaret Det svarer lidt til min opfattelse af bogen, selvom jeg langt fra har læst den færdig og ikke er sikker på, at jeg vil gøre det..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Jeg læste den fordi jeg skulle udtale mig om den i et interview, ellers var jeg aldrig kommet igennem den; det eneste jeg kunne "bruge" var nogle betragtninger om hvalpetests. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts