Hop til indhold

Dårligeste film


Gæst Kahlia
 Share

Recommended Posts

Ja, overskriften siger det hele.

Hvilke film har I set, og efterfølgende følt, at I lige har spildt en del af jeres liv, som I aldrig får igen?

 

 

Jeg har en lille liste, der fik mig til at tude over, at jeg havde spildt mit liv på at se dem. :roll:

 

 

Open Water (den scorer uden tvivl en første plads over rædsomme film).

Perfect Storm

Black Hawk Down (indrømmet, jeg så den kun fordi Orlando Bloom var med, det var dengang han var på sit højeste)

Titanic (Og nu ved jeg, at der er nogen der får lyst til at kaste pinde efter mig, men den er altså bare langtrukken og keeeeeeeeeeeedelig :roll:)

Slutningen af Pusher III (for den var bare mega klam! Så kun slutningen, var i praktik i en biograf dengang, så skulle lukke folk ud)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst MorTilKatja

Gothicka eller hvordan det nu staves.. jeg sad hele vejen igennem "Nu gør hun sikkert det" og så skete det.. hader bare "gysere" hvor man ved hvad der sker selvom man ikke har set filmen før

 

Og så er jeg med på dig i Titanic, men har så heller aldrig været til tøsefilm :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Silent hill...fordi slutningen bare STINKER...

Crossroads(guderne skal vide jeg ikke aner hvorfor jeg dog sagde ja til at se den)...

 

 

Men modsat en masse andre, synes jeg at "Freddy got fingered" er en GENIAL film...:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gothicka eller hvordan det nu staves.. jeg sad hele vejen igennem "Nu gør hun sikkert det" og så skete det.. hader bare "gysere" hvor man ved hvad der sker selvom man ikke har set filmen før

 

Og så er jeg med på dig i Titanic, men har så heller aldrig været til tøsefilm :)

 

Nå ja, den ved jeg ikke, om jeg syntes var god eller dårlig. Jeg så den med min far, han er dårlig til gysere, så han blev ved med at slukke for lyden. :roll:

 

Jeg glemte helt Scary Movie 4. Den er ikke engang så plat, at den er sjov, den er bare plat. Det er tragisk.

Og den der Miley Cyrus-film.

 

 

Jeg googlede lige Crossroads... :lol: Tænk, jeg havde ikke troet, at Dogfather var til sådan noget... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Nå ja, den ved jeg ikke, om jeg syntes var god eller dårlig. Jeg så den med min far, han er dårlig til gysere, så han blev ved med at slukke for lyden. :roll:

 

Jeg glemte helt Scary Movie 4. Den er ikke engang så plat, at den er sjov, den er bare plat. Det er tragisk.

Og den der Miley Cyrus-film.

 

 

Jeg googlede lige Crossroads... :lol: Tænk, jeg havde ikke troet, at Dogfather var til sådan noget... ;-)

 

Jeg sidder generelt og griner af gysere :oops:

 

Nåå ja og så lad være med at se scary movie før du ser scream.. Jeg sad hele scream igennem og ventede på noget sjovt som i scary movie.. Det ødelægger også en film :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Silent hill...fordi slutningen bare STINKER...

Crossroads(guderne skal vide jeg ikke aner hvorfor jeg dog sagde ja til at se den)...

 

 

Men modsat en masse andre, synes jeg at "Freddy got fingered" er en GENIAL film...:klap:

 

Øhhhh det er da den her du mener...ikk ? http://www.imdb.com/title/tt0090888/

 

Selv synes bare generelt at romantiske komedier er spild af tid...ikke fatal spild af tid som i åh nej mit liv er spildt, men sådan lidt mere gab gab agtigt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Dårlige film jeg har brugt tid på (eller har fået en velfortjent lur til) :blink:

 

Perfect storm : hamrende kedelig :gab:

Matrix: Faldt i søvn, den sagde mig absolut ikke noget :roll:

Insomnia: Vi så den med et vennepar, vi faldt alle 4 i søvn :lol:

Serien Twin Peaks: Begynder meget godt, men bliver totalt mærkelig :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Øhhhh det er da den her du mener...ikk ? http://www.imdb.com/title/tt0090888/

 

Selv synes bare generelt at romantiske komedier er spild af tid...ikke fatal spild af tid som i åh nej mit liv er spildt, men sådan lidt mere gab gab agtigt...

 

 

Den der med Britney spears...min eks x jeg ved ik hvor mange tvang mig til at se den...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der med Britney spears...min eks x jeg ved ik hvor mange tvang mig til at se den...hehe

 

Jeg er rystet...og så sad du bare der...og så den...jamen, den slags må da være tegnet på, at man skal flygte....påstå at man liiiiige skal et eller andet...har en eller anden aftale...noget. Nææææææ, men Hundefar, det havde vi dog ikke troet om dig...overhovedet :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg er rystet...og så sad du bare der...og så den...jamen, den slags må da være tegnet på, at man skal flygte....påstå at man liiiiige skal et eller andet...har en eller anden aftale...noget. Nææææææ, men Hundefar, det havde vi dog ikke troet om dig...overhovedet :shock::mrgreen:

 

 

Den er helt gal...Dolph ville ha dømt mig til død ved kølle...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er rystet...og så sad du bare der...og så den...jamen, den slags må da være tegnet på, at man skal flygte....påstå at man liiiiige skal et eller andet...har en eller anden aftale...noget. Nææææææ, men Hundefar, det havde vi dog ikke troet om dig...overhovedet :shock::mrgreen:

 

Rystet over, at han har datet en 12-årig :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nåååååeee er det dog bare det....jeg troede det var en eller anden voksen person, der havde drevet ham ud i galskaben. Er det så bare et barn forklare det ligesom alt...om det undskylder det, er en anden snak :mrgreen:

 

 

Hov hov...vi var begge 15...haha...tidligt at starte en karriere som tøffelhelt...men det er 10 år siden så jo..der burde være en 10års-regel om at man ikke må mobbes så lang tid efter...:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanett

Star Wars filmene... UNDSKYLD til samtlige StarsWars fans, men de er simpelthen så røvsyge... :damn:

 

Ligeledes Twilight filmene... Nøj, jeg er blevet høvlet ned, men synes virkelig også at de er dårlige..

 

Nacho Libre med Jack Black. Mærkelig film...

 

Så Storbydrømme på tv2 i søndags, nøj, den var også dårlig...

Link til indlæg
Del på andre sites

pandaerne det er sempelt bare for overdrevet og kedligt så kan jeg lige så godt finde you tube videoerne frem med kontoransatte som får hysteriske anfald.

 

jeg ved godt at det skulle sige noget om samfundet men helt erlig det ved man jo udemerket godt i forvejen så hellere nogle politiske debatter di er da i det menste underholdene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Blairwitch Project og Nattens Engle er helt klart mine absolut hade film, de er så røv dårlige at jeg virkelig fortryder at have brugt tid på det. In the garden of good and evil, gik jeg fra efter ca 30 min, selvom jeg have betalt entre i biffen...

Der er sikkert flere, men det er lige dem der rammer først...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...