Hop til indhold

Blod, død og Border Collier....


 Share

Recommended Posts

Orv, endnu en habil musse jæger og dræber :klap:

 

 

Misja har til dato aldrig giddet at spise en spidsmus og mange katte spiser dem heller ikke, men jeg aner ikke hvorfor :vedikke: de bliver bare nedlagt og spyttet ud igen - rotter spiser hun heller ikke, de bliver også kun dræbt :vedikke:

 

Men markmus og mosegrise er YUMMIEE :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

DSC_0097.JPG

 

½ times intens jagt

Resultat: lillebitte sød, men meget død spidsmus....

 

Kimmi var ikke helt tilfreds med kun at måtte kigge på den :mrgreen:

 

Jeg måtte lige kigge igen efter kommentaren om den døde mus - jeg så kun den der pels på Kimmi som er lige til at stikke hovedet ned i :lun: Smuk smuk og så ser hun bare sååååh blød ud :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Misja har til dato aldrig giddet at spise en spidsmus og mange katte spiser dem heller ikke, men jeg aner ikke hvorfor :vedikke: de bliver bare nedlagt og spyttet ud igen - rotter spiser hun heller ikke, de bliver også kun dræbt :vedikke:

 

Hehe Skipper tog simpelthen prisen for god humor da han kom gennem båden med en fugl i munden, for at lægge den i sin madskål - ovenpå tørkosten :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sej :klap:

 

men lad mig lige forstå det ret... din HYRDEhund slår altså gnavere ihjel, hvor jeg bor i et hus med en ROTTEhund og kan tage disse billeder ude i min have :hmm:

 

[ATTACH]38538[/ATTACH]

 

[ATTACH]38539[/ATTACH]

 

that's it! Karla skal SÅ meget på Killer-bootcamp hos Kimmie!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Hihi - det ser jo ud som at hun har stirret den ihjel - hihi :lun: Hvor er Killer Kimmie bare sej. Er jo min total ynglings hund, hun har jo simpelthen den sjoveste og sejeste personlighed ever!! ELSKER den hund:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...