Splinten, mor og mig Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Se hvor fint der er, her hvor vi bor: Når de ikke slår ihjel kan de faktisk godt være søde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Dejlige billeder af nogle lækre hunde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 De er sååå fine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 wauw nogle lækre billeder ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Øøøønglingsbordercollier! :hjerte: Og sikke et fedt lys at fotografere i! Inviterer du ikke på kaffe, kage og gåtur? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Super dejlige billeder i et rigtig lækkert lys Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Øøøønglingsbordercollier! :hjerte: Og sikke et fedt lys at fotografere i! Inviterer du ikke på kaffe, kage og gåtur? Det tænkte jeg også lige på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Vidunderlige billeder:hjerte: Jamen altså.. Suuuk! Sikke en fantastisk natur I har at boltre jer på. Er ikke spor misundelig.. Hmmmmmmm. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 :hjerte::hjerte: smukke smukke tøser :5up: Næste gang jeg kommer på besøg håber jeg at se lyset - hold op, hvor det et lækkert område, der kan man jo gå i flere timer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Wow, smukke tøser. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Fedt område i har til jeres disposition - er helt misundelig Super flotte billeder af nogle smukke, smukke hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Fedt område i har til jeres disposition - er helt misundelig Super flotte billeder af nogle smukke, smukke hunde He he - helt til vores disposition er det nu ikke Det er jo fredet hedeområde, der ligger mellem Flyndersø og Hjerl Hede.... det er ikke tilladt at have hunde løs, men de fleste har det og der er så stort og fladt (undtagen lige nede i den gryde vi var i i dag), så man kan sagtens undgå at genere andre mennesker. Hundene skal dog være rimeligt kontrollerbare, da der er mange svaler og også en del rådyr i nogle områder. Så i foråret/sommeren må vi holde os til stierne, så vi ikke generer reder og unger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Flotte billdere af nogle superlækre hunde som altid. Og som de andre siger, sikke en lækker natur :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Super flotte billeder :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 He he - helt til vores disposition er det nu ikke Det er jo fredet hedeområde, der ligger mellem Flyndersø og Hjerl Hede.... det er ikke tilladt at have hunde løs, men de fleste har det og der er så stort og fladt (undtagen lige nede i den gryde vi var i i dag), så man kan sagtens undgå at genere andre mennesker. Hundene skal dog være rimeligt kontrollerbare, da der er mange svaler og også en del rådyr i nogle områder. Så i foråret/sommeren må vi holde os til stierne, så vi ikke generer reder og unger. Nå, men så er jeg ikke interesseret Bamse er røget i en 15 m. sporline og Nana jager MEGET gerne fugle og andet der bevæger sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Lækre billeder af smukke hunde :hjerte: Og lækkert område at gå tur i, uanset om det er uden eller med line Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Nui nogle lækre tøser Hvad har de senest dræbt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Nui nogle lækre tøser Hvad har de senest dræbt? En mus Lillebitte spidsmus..... ikke rigtig andet - de er faktisk meget tilforladelige, det meste af tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Lækre billeder af smukke hunde :hjerte: Og lækkert område at gå tur i, uanset om det er uden eller med line Jeg ved det godt.... skammer mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 En mus Lillebitte spidsmus..... ikke rigtig andet - de er faktisk meget tilforladelige, det meste af tiden Jeg tror også, der til tider er for mange bittesmå spidsmus. Den må også mindst have været svagelig her i vinteren, så de var bare gode samaritanere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Jamen det er så lækkert derude - kan jo stadig ikke begribe at man kan ha sådan en 'baghave' Og hvor blir øjnene fremhævet utrolig flot med den dejlig brune hede baggrund:lun: - er specielt vild med billedet hvor de står sammen med front/side til. Jamen det ser så herligt ud. Misundelse misundelse misundelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 ej kikkede jo lige billederne igennem igen - de er jo allesammen helt vildt gode!! Tror da vist jeg skal ud i himlen igen med tjaffen mens du tuller rundt med camera :blink: for du er altså go til at fange dem i de rigtige øjeblikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 ej kikkede jo lige billederne igennem igen - de er jo allesammen helt vildt gode!! Tror da vist jeg skal ud i himlen igen med tjaffen mens du tuller rundt med camera :blink: for du er altså go til at fange dem i de rigtige øjeblikke. He he - og det bliver så sommerbilleder, kan jeg regne ud Nej, vi kan vel plante dig på en stol og så kan jeg styre hundene eller noget..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 He he - og det bliver så sommerbilleder, kan jeg regne ud Nej, vi kan vel plante dig på en stol og så kan jeg styre hundene eller noget..... Det blir ihvertfald et syn for guderne om ikke andet - skal nærmest ha en terræn-kørestol med voldsomme store dæk. hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts