Hop til indhold

Himlen


 Share

Recommended Posts

Fedt område i har til jeres disposition - er helt misundelig :-)

 

Super flotte billeder af nogle smukke, smukke hunde :lun:

 

He he - helt til vores disposition er det nu ikke :mrgreen: Det er jo fredet hedeområde, der ligger mellem Flyndersø og Hjerl Hede.... det er ikke tilladt at have hunde løs, men de fleste har det og der er så stort og fladt (undtagen lige nede i den gryde vi var i i dag), så man kan sagtens undgå at genere andre mennesker. Hundene skal dog være rimeligt kontrollerbare, da der er mange svaler og også en del rådyr i nogle områder. Så i foråret/sommeren må vi holde os til stierne, så vi ikke generer reder og unger.

Link til indlæg
Del på andre sites

He he - helt til vores disposition er det nu ikke :mrgreen: Det er jo fredet hedeområde, der ligger mellem Flyndersø og Hjerl Hede.... det er ikke tilladt at have hunde løs, men de fleste har det og der er så stort og fladt (undtagen lige nede i den gryde vi var i i dag), så man kan sagtens undgå at genere andre mennesker. Hundene skal dog være rimeligt kontrollerbare, da der er mange svaler og også en del rådyr i nogle områder. Så i foråret/sommeren må vi holde os til stierne, så vi ikke generer reder og unger.

 

 

Nå, men så er jeg ikke interesseret :mrgreen:

 

Bamse er røget i en 15 m. sporline og Nana jager MEGET gerne fugle og andet der bevæger sig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
En mus :mrgreen: Lillebitte spidsmus..... ikke rigtig andet - de er faktisk meget tilforladelige, det meste af tiden :engel:

 

Jeg tror også, der til tider er for mange bittesmå spidsmus. Den må også mindst have været svagelig her i vinteren, så de var bare gode samaritanere :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Jamen det er så lækkert derude - kan jo stadig ikke begribe at man kan ha sådan en 'baghave':lun:

 

Og hvor blir øjnene fremhævet utrolig flot med den dejlig brune hede baggrund:lun: - er specielt vild med billedet hvor de står sammen med front/side til. Jamen det ser så herligt ud.

 

Misundelse misundelse misundelse.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

ej kikkede jo lige billederne igennem igen - de er jo allesammen helt vildt gode!! Tror da vist jeg skal ud i himlen igen med tjaffen mens du tuller rundt med camera :blink: for du er altså go til at fange dem i de rigtige øjeblikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

ej kikkede jo lige billederne igennem igen - de er jo allesammen helt vildt gode!! Tror da vist jeg skal ud i himlen igen med tjaffen mens du tuller rundt med camera :blink: for du er altså go til at fange dem i de rigtige øjeblikke.

 

He he - og det bliver så sommerbilleder, kan jeg regne ud :mrgreen:

 

Nej, vi kan vel plante dig på en stol og så kan jeg styre hundene eller noget.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
He he - og det bliver så sommerbilleder, kan jeg regne ud :mrgreen:

 

Nej, vi kan vel plante dig på en stol og så kan jeg styre hundene eller noget.....

 

Det blir ihvertfald et syn for guderne om ikke andet - skal nærmest ha en terræn-kørestol med voldsomme store dæk. hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...