Lonny Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Jeg har en rigtig sød og kær veninde, og denne veninde ved at Luna har frosset en del i denne kulde, så hun ville gerne gøre noget rigtig godt for Luna Så min veninde bad om Luna's mål og bestilte så ellers en syerske til at sy en dragt der passe Luna, jeg fik ikke at vide hvordan dragten ville ende med at se ud, og i dag fik jeg den så med posten... Og jeg er altså ikke helt sikker på at min veninde og jeg har samme smag, og jeg er ikke helt sikker på at jeg vil gå tur med Luna når det er lyst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Årh - jeg synes den er helt vildt fin! Og ser ud som om den har en fantastisk pasform i forhold til et dækken eller noget :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 hahaha... hun er bare den sødeste lille bamsekamphund der findes :klap::hjerte::klap::hjerte: Hende og flipsedyret i skijakke ville blive et smukt par :bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Årh - jeg synes den er helt vildt fin! Og ser ud som om den har en fantastisk pasform i forhold til et dækken eller noget :5up: Den sidder rigtig godt på hende, og som du kan se på det første billede, så har hun overhovedet ingen problemer med at bevæge sig i den :5up: Men jeg har aldrig i hele mit liv eget noget til Luna som ikke var praktisk, jeg har aldrig købt "tingel-tangel" eller andet pynt, jeg har kun tænkt på om det er brugbart, og så skal jeg altså lige vænne mig til synet af Luna i en lyserød/lilla sparkedragt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 hahaha... hun er bare den sødeste lille bamsekamphund der findes :klap::hjerte::klap::hjerte: Hende og flipsedyret i skijakke ville blive et smukt par :bigsmile: Det kunne være vi skulle ud og vise os frem en dag, jeg er helt sikker på at vi ville vække opsigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Hvor hun fin :klap: Og hvor er den flot! :klap: Ronja elsker sin overall, hun kan bedre lide den end sine dækner Hvad synes Luna om den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Den ser fin ud, meeen kunne hun ikke have valgt en anden farve:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Hvor hun fin :klap: Og hvor er den flot! :klap: Ronja elsker sin overall, hun kan bedre lide den end sine dækner Hvad synes Luna om den? Hun havde den ikke på så længe, men hun bevægede sig fint og lignede ikke en der overhovedet lod sig genere af den :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Det kunne være vi skulle ud og vise os frem en dag, jeg er helt sikker på at vi ville vække opsigt åh ja, det skal vi :klap: Flipsedyret i bamsestøvler og skijakke og Luna i sparkedragt :banan::hjerte: "de skrigende halse"modeshow? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Hun havde den ikke på så længe, men hun bevægede sig fint og lignede ikke en der overhovedet lod sig genere af den :5up: Hvor godt! :5up::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Den ser fin ud, meeen kunne hun ikke have valgt en anden farve:lol: Hun spurgte mig også i dag, om den i stedet burde have været sort, og det burde den jo nok, det nænnede jeg bare ikke at sige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 åh ja, det skal vi :klap:Flipsedyret i bamsestøvler og skijakke og Luna i sparkedragt :banan::hjerte: "de skrigende halse"modeshow? :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 :hjerte: synes altså det ser helt vildt sødt ud, man hvor den klær hende hihi Den ser rigtig blød og behagelig ud sys jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Hun ligner en lille lyserød gris Men på den rigtig nuttede måde selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Ih - jeg tror lyserød er HELT perfekt! Hvem kan overhovedet tænke "kamphund" når hun kommer der, pretty in pink? Og nøj den sidder bare perfekt på hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 hvor er hun kær :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Hun ligner en lille lyserød gris Men på den rigtig nuttede måde selvfølgelig Som du dog kan sige det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Nåååhå, lille Luna! Men dejlig varm, det ser den altså ud :hjerte: Lyserød sparkedragt eller ej! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Ih - jeg tror lyserød er HELT perfekt! Hvem kan overhovedet tænke "kamphund" når hun kommer der, pretty in pink?Og nøj den sidder bare perfekt på hende! Hvis mit ønske var at folk skulle glemme alt om at tænke kamphund når vi kom gående, så tror jeg helt ærligt at den dragt ville gøre tricket Og ja, den sidder rent faktisk rigtig godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Nåååhå, lille Luna! Men dejlig varm, det ser den altså ud :hjerte: Lyserød sparkedragt eller ej! Den er god, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg har det med Luna iført lyserød sparkedragt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 hahaaa hvor er hun dejlig i sin flyverdragt :hjerte: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Den er god, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg har det med Luna iført lyserød sparkedragt Kun seje, tør gå i lyserødt! Og her gik jeg og troede, at du var sej! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Kun seje, tør gå i lyserødt! Og her gik jeg og troede, at du var sej! Luna er sej, jeg er bestemt ikke sej Jeg skal jo også tænke lidt over om jeg er modig nok til at påkalde mig så meget opmærksomhed, jeg er ret sikker på at vi ikke får lov at gå ubemærket rundt herude på landet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Nej, nej, nej! Det er altså noget af det fineste jeg nogen sinde har set! Hold op hvor ser hun smart ud i sin nye flyverdragt!!! Den kan du da ikke være bekendt at snyde offentligheden for, ved kun at gå med den når det er mørkt! :klap::klap::hjerte::lun::klap::klap::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Nej, nej, nej! Det er altså noget af det fineste jeg nogen sinde har set! Hold op hvor ser hun smart ud i sin nye flyverdragt!!! Den kan du da ikke være bekendt at snyde offentligheden for, ved kun at gå med den når det er mørkt! :klap::klap::hjerte::lun::klap::klap::hjerte::hjerte: Er du klar over hvor jeg bor, jeg bor herude hvor kragerne vender og folk i forvejen syntes jeg er mærkelig fordi jeg giver hende dækken på, så tør jeg slet ikke tænke på hvad de vil sige når jeg kommer spadserende med hende i hendes flyverdragt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts