Hop til indhold

Hvad blev der af min farlige kamphund...


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det er så :-D og jeg skal nok komme - bare ikke liiiiiige nu, men efter vinterferien, så er vi klar :5up:

 

Ah, øhh, eller på søndag.......Nana er på vej i løb, men vi skal jo heller ikke gå uden snor, så...........

 

Jeg har en aftale med Fox på søndag, så lad os bare vente til vinterferien :-D

 

Hvor er hun nuttet :lun:

 

look a like

 

12009-p.jpg

 

Det ligner meget godt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Den sidder rigtig godt på hende, og som du kan se på det første billede, så har hun overhovedet ingen problemer med at bevæge sig i den :5up:

 

Men jeg har aldrig i hele mit liv eget noget til Luna som ikke var praktisk, jeg har aldrig købt "tingel-tangel" eller andet pynt, jeg har kun tænkt på om det er brugbart, og så skal jeg altså lige vænne mig til synet af Luna i en lyserød/lilla sparkedragt :lol:

 

HUn er da fantastisk med den på :lun:

 

Ih - jeg tror lyserød er HELT perfekt! Hvem kan overhovedet tænke "kamphund" når hun kommer der, pretty in pink?

Og nøj den sidder bare perfekt på hende!

Yeah! :5up:

 

 

Kun seje, tør gå i lyserødt! Og her gik jeg og troede, at du var sej! :megaked:

 

:mrgreen:

 

Luna er sej, jeg er bestemt ikke sej :oops:

 

Jeg skal jo også tænke lidt over om jeg er modig nok til at påkalde mig så meget opmærksomhed, jeg er ret sikker på at vi ikke får lov at gå ubemærket rundt herude på landet :blink:

 

Men det er jo også Luna, der skal gå med den :blink:

 

Anders er helt solgt, kan jeg hilse og sige. Først grinede han - men så kom der ord som "rå, fedeste dragt EVER, der er HÆTTE!, fuck hvor er den fed" for at slutte af med: "husk nu, jeg er uddannet designer".

 

Så' det sagt :mrgreen:

 

Jeg er ikke uddannet designer, men jeg er enig med Anders :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bjørn siger at kamphunden er blevet en sød lille grisling :mrgreen:

 

Luna ser da til gengæld ud til at syntes den er lækker :lol: og hun ser altså kær ud i den... måske en anelse for kær, men nuttet er det da :hjerte: :lol:

 

Måske er det der gør det lidt svært for mig at holde af den, jeg er vant til praktiske ting og ikke ting der "for kær" :lol:

 

Huskede du at vise ham prikken over i-et?... altså hullet til bagenden :blink: :mrgreen:

 

Ja, lige netop den del fik mig altså også til at gå i krampelatter da jeg så det første gang :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...