Hop til indhold

Så er der sgu film til damerne


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Ja så er jeg åbenbart ikke en dame:engel:.. Den gider jeg ikke se:lol:

 

Åhhhr, den er ellers nuttet. :lun: Sad flere gange med tårer i øjnene og lod mig totalt rive med af stemningen (men jeg er jo også til tegnefilm). :oops:

 

 

..... og så er der en sang, der bare er så fin: bom chiga bom, chica bom..... CHIWAWA. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst solskin

jeg har set den :klap:

 

Jeg er altid lidt skeptisk, når det drejer sig om sådanne film. Men jeg havde meget fornøjelse af at se denne. Så sidder jeg og tænker, hvordan kan jeg lære mine at gøre sådan.

 

Og når det er sørgeligt, så sidder jeg og tuder :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhr, den er ellers nuttet. :lun: Sad flere gange med tårer i øjnene og lod mig totalt rive med af stemningen (men jeg er jo også til tegnefilm). :oops:

 

 

..... og så er der en sang, der bare er så fin: bom chiga bom, chica bom..... CHIWAWA. :lol:

 

Åh jamen jeg er oss til tegnefilm.. Synes bare ikke lige jeg er i humør til den slags film i dag:-D

 

Enig... He he ... skal vi to så bare glo på Stealth på tv2 eller hva med Harry Potter på tv3 puls ?

 

Uh.. ja se det var mere mig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om jeg skal se "we were soldiers" eller "unbreakable"...

 

Og der kommer også Orca-dræberhvalen i nat...men den er vist reeet trist...

 

Det så jeg lige da den kom frem... har vist set den mindst 10 gange siden.

En kanon film, der gir stof til eftertanke :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhr, den er ellers nuttet. :lun: Sad flere gange med tårer i øjnene og lod mig totalt rive med af stemningen (men jeg er jo også til tegnefilm). :oops:

 

 

..... og så er der en sang, der bare er så fin: bom chiga bom, chica bom..... CHIWAWA. :lol:

 

Hmm.... hvorfor sidder jeg og forestiller mig en Ascha højlydt synge med på samtlige omkvæd i filmen ?? :slem:

 

[media]

[/media]

 

:banan: Bom Chica Bom , Chica Bom.... CHIWAWA :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Beverly Hills Chihuahua II udkommer i morgen...he

 

Den brune/hovedpersonen i Bev Chi I er en ægte chihuahua. Den blev fundet til filmen og blev reddet, ellers skulle den have været aflivet fordi ingen ville eje den, netop fordi den ikke ligner en ægte Chi...Så synes man pludselig at den er sød den hund, ik!!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...