Gæst Findus Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Lige en update fra mig I denne weeekend har jeg været ude at besøge én af mine allerbedste legekammerater, nemlig Knirke.. Vi havde det bare så skægt og legede bare helt vildt.. Ih, hvor kunne jeg dog godt tænke mig at bo sammen med Knirke, tænk sig så kunne vi lege så meget hver eneste dag Knirke gider dog ikke at lege nonstop ligesom mig, men hvis jeg ikke kan få hende i gang, så gøer jeg bare af hende Det virker nemlig 9 ud af 10 gange.. Min mor tog også en video af det, ja altså indtil jeg opdagede at hun filmede mig, for helt ærligt, jeg gider da ikke at have at hun sådan bare filmer mig uden at spørge om lov først Indimellem bliver man nu også lidt træt af sådan at lege, men så låner jeg gerne Knirkes kurv eller også ligger vi os foran brændeovnen, her er der nemlig dejligt varmt Så det har været en super god weekend.. Men jeg siger Jer, jeg trængte faktisk også til at lege med hunde igen... Min mor har nemlig holdt mig i snor i over en uge nu Hun siger, at det er fordi jeg er i noget der hedder løbetid.. Hmm måske det også er derfor at jeg sådan skal tisse rigtig mange steder, når vi går tur og der er bare helt vildt mange gode dufte lige pludselig.. Jeg glæder mig i hvert fald til det dersens løbe-halløj er overstået, så jeg kan komme ud og give den gas på marken og i skoven igen.. Mor roser mig dog og siger at jeg er dygtig til at holde mig ren, jeg har slet ikke dryppet en eneste plet, men hvad ved jeg, jeg har jo aldrig prøvet det før... Nå, over and out, jeg er meeeget træt idag, så må hellere smutte hen og sove igen... [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hvor er i fine sammen i 2 du må også gerne snart se at være færdig med det der løbetidspjat så vi kan lege sammen igen! Skipper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hvor er de bare søde sammen :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 der er nu ikke noget bedre end en bedste ven du er heldig, når jeg er i løbetid må jeg ikke besøge mine to bedste venner, for de er begge to drenge... det ville jeg ellers riiiiiigtigt gerne, men det må jeg ikke for min sure mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 ha, duffys gølyd er faktisk en anelse mere maskumandig end halfdans, den lille falsethviner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 ha, duffys gølyd er faktisk en anelse mere maskumandig end halfdans, den lille falsethviner Haha, det er da næsten ikke muligt Faktisk var det ret svært at filme hendes gø-flip, for ligeså snart jeg nærmede mig med kameraet, så klappede hun i.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 der er nu ikke noget bedre end en bedste ven du er heldig, når jeg er i løbetid må jeg ikke besøge mine to bedste venner, for de er begge to drenge... det ville jeg ellers riiiiiigtigt gerne, men det må jeg ikke for min sure mor Øj, så har du det jo værrere end mig! Forstår ikke det der pjat med at vi ikke må omgås drenge i den periode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Øj, så har du det jo værrere end mig! Forstår ikke det der pjat med at vi ikke må omgås drenge i den periode hvis jeg kan smutte fra min mor så laver vi de labchenhvalpe vi har snakket om :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts