Hop til indhold

Australian sherpard mangler hjem, sidste frist for afhentning i dag (25-6)


Gæst snevinter
 Share

Recommended Posts

Gæst snevinter

Fra www.dyrefinder.dk:

 

Blue merle, han hund, bar halsbånd med navneskilt, med ugyldigt tlf nr. Hunden hedder Mozart. Hunden er registreret, men der bliver ikke svaret på tlf.

 

Fundet herreløs ved Mosegårdsvej d 20-6

 

Sidste frist for afhentning 25/06-08

 

Er der nogen som bor i området? Kender til den? Måske er ejerne på ferie?

 

Jeg kan ikke se hvilken mosegårdsvej det drejer sig om, men prøver at finde ud af det og opdaterer her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra www.dyrefinder.dk:

 

Blue merle, han hund, bar halsbånd med navneskilt, med ugyldigt tlf nr. Hunden hedder Mozart. Hunden er registreret, men der bliver ikke svaret på tlf.

 

Fundet herreløs ved Mosegårdsvej d 20-6

 

Sidste frist for afhentning 25/06-08

 

Er der nogen som bor i området? Kender til den? Måske er ejerne på ferie?

 

Jeg kan ikke se hvilken mosegårdsvej det drejer sig om, men prøver at finde ud af det og opdaterer her.

 

Mosegårdsvej hvor henne? :-D (Ikke at jeg kender nogen som mangler sådan en altså, men der er sikkert mange veje der hedder Mosegårdsvej ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra www.dyrefinder.dk:

 

Blue merle, han hund, bar halsbånd med navneskilt, med ugyldigt tlf nr. Hunden hedder Mozart. Hunden er registreret, men der bliver ikke svaret på tlf.

 

Fundet herreløs ved Mosegårdsvej d 20-6

 

Sidste frist for afhentning 25/06-08

 

Er der nogen som bor i området? Kender til den? Måske er ejerne på ferie?

 

Jeg kan ikke se hvilken mosegårdsvej det drejer sig om, men prøver at finde ud af det og opdaterer her.

 

Sidste frist ellers? Bliver der fundet et nyt hjem eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Mosegårdsvej hvor henne? :-D (Ikke at jeg kender nogen som mangler sådan en altså, men der er sikkert mange veje der hedder Mosegårdsvej ;-))

 

 

Har kigget - der er mange mosegårdsveje. Jeg har skrevet til dem og opdaterer så snart jeg ved noget :)

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, men der kan jo være sket noget? hvem ved?

 

Og så ved jeg næsten ikke hvad jeg helst ville.

For man ønsker jo ikke andre ondt, men det gør altså også ondt, hvis det er bevidst at de ikke vil have vovsen tilbage.

Det optimale ville vel være at de kom hjem fra ferie i dag, fandt hunden og tog den med hjem.

 

 

Det kan du have ret i, og den kan være kommet langt hjemmefra.

 

Uh kender i den skrøne om hunden der blev sat af i nordjylland og selv fandt hjem til sønderjylland?

Eller var det en kat? :roll::roll::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Jamen så var der pludselig godt nyt fra internatet. Ejeren er fundet og hunden afhentet :) :)

 

Ved ikke hvorfor de ikke kunne komme i kontakt med dem - men i hvert fald dejligt at det på en eller anden måde er lykkedes ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra www.dyrefinder.dk:

 

Blue merle, han hund, bar halsbånd med navneskilt, med ugyldigt tlf nr. Hunden hedder Mozart. Hunden er registreret, men der bliver ikke svaret på tlf.

 

Fundet herreløs ved Mosegårdsvej d 20-6

 

Sidste frist for afhentning 25/06-08

 

Er der nogen som bor i området? Kender til den? Måske er ejerne på ferie?

 

Jeg kan ikke se hvilken mosegårdsvej det drejer sig om, men prøver at finde ud af det og opdaterer her.

 

Øh...jeg kan slet ikke finde annoncen?

 

--Der er ikke SÅ mange Mosegårdsveje i det Storkøbenhavnske område. Det må næsten være Gentofte eller Greve.. -Eftersom internatet ligger i Rødovre...

 

 

Nå, men det kan da være, at ejeren er fundet og annoncen er fjernet? Eller er det mig, der er blind? :roll:

 

---Hunden blev fundet for 5 dage siden.. Jeg tror det er en feriehund, der er gået ud for at lede efter sin familie...

 

Jeg håber bare, at internat og politi arbejder sammen. For det vil nok være politiet man ringer til først, hvis man kommer hjem fra ferie og éns hund er forsvundet... :shock:

---Der er jo så mange internater...

 

Hvorfor mon de ikke bruger chipnummeret og henvender sig til hunderegisteret? Der må ejeren jo stå. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Øh...jeg kan slet ikke finde annoncen?

 

--Der er ikke SÅ mange Mosegårdsveje i det Storkøbenhavnske område. Det må næsten være Gentofte eller Greve.. -Eftersom internatet ligger i Rødovre...

 

 

Nå, men det kan da være, at ejeren er fundet og annoncen er fjernet? Eller er det mig, der er blind? :roll:

 

---Hunden blev fundet for 5 dage siden.. Jeg tror det er en feriehund, der er gået ud for at lede efter sin familie...

 

Jeg håber bare, at internat og politi arbejder sammen. For det vil nok være politiet man ringer til først, hvis man kommer hjem fra ferie og éns hund er forsvundet... :shock:

---Der er jo så mange internater...

 

Hvorfor mon de ikke bruger chipnummeret og henvender sig til hunderegisteret? Der må ejeren jo stå. :???:

 

 

Hunden er blevet afhentet :) :)

 

Annoncen er fjernet derfor, tror jeg. Kan se der er en 897 og 899, og der var 898 der omhandlede australian shepherd hunden.

 

De forsøgte vha chipnummer, men der var ingen kontakt. Ved ikke hvordan de endte med at finde ejeren, eller ejeren fandt dem, men hunden er blevet afhentet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden er blevet afhentet :) :)

 

Annoncen er fjernet derfor, tror jeg. Kan se der er en 897 og 899, og der var 898 der omhandlede australian shepherd hunden.

 

De forsøgte vha chipnummer, men der var ingen kontakt. Ved ikke hvordan de endte med at finde ejeren, eller ejeren fandt dem, men hunden er blevet afhentet :mrgreen:

 

 

 

:klap: :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...