Petrine Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Zamzam er begyndt at æde kattelort I dyrehaven får han lov at guffe lidt hestepærer og rådyr-hømmer han bliver så lykkelig af det. Mangler han nogle vitaminer? Er det min egen skyld, at han ikke kan se forskel på bæ? Er kattelort farligere end de andre hømmer? ...skal nok få det stoppet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Jeg ville ikke tillade at Bassil spiser bæ fra kødædere.. Han får også lov at snuppe en hestepære en gang imellem - men det andet vil jeg ikke have.. Jeg har en ide om at kødædere bærer på flere sygdomme end plantespisere - om det er korrekt ved jeg ikke.. Fandt også en hjemmeside, der påstår at hunde spiser katteafføring, fordi foder producenterne tilsætter et eller andet i kattefoderet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 der påstår at hunde spiser katteafføring, fordi foder producenterne tilsætter et eller andet i kattefoderet.. ARG - løb tør for barf og så fik katten dåsemad, så det lyder ret logisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Jeg mener at det er fordi at kattefoder har meget protein i, og det er der så også i kattelorten. Tror de fleste hunde ynder at spise kattehøm, vi har brugt maaaange timer på at træne smut fra kattebakken hund, tilsidst stilte vi den bare så hunden ikke kunne komme derind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 JTror de fleste hunde ynder at spise kattehøm :hmm: tak så, Prinsessen kunne aldrig finde på det, men nu barrikaderer jeg straks bakken, for det er sindsygt klamt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Forresten, er du tilfældigvis blevet gravid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Forresten, er du tilfældigvis blevet gravid? Den var forhåbentlig til Petrine? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Den var forhåbentlig til Petrine? Ja - medmindre du er gravid?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Jeg har jo nogle meeeget specielle katte, der aldrig bummelummer... Hver dag når jeg tømmer kattebakken, så er der kun tis-klumper, aldrig lorte! Meeeget underlige katte... :hmm: :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Ja - medmindre du er gravid?? ha god problemløsningstaktik :5up: vi må simpelthen udspørge alle der ikke har været forbi graviditetstråden og benægtet at det er dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Ja - medmindre du er gravid?? Nope... det er slut for mig med at få unger... er for gammel og har for mange allerede.. og der er lukket for det varme vand her.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Jeg har jo nogle meeeget specielle katte, der aldrig bummelummer... Hver dag når jeg tømmer kattebakken, så er der kun tis-klumper, aldrig lorte! Meeeget underlige katte... :hmm: :slem: What? Så er de vel ikke indekatte? Hvis de er.... så har jeg en fornemmelse af at din hund også belønner sig selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 What? Så er de vel ikke indekatte? Hvis de er.... så har jeg en fornemmelse af at din hund også belønner sig selv Synes tit mine hunde går rundt og ser lidt fornøjede ud, som om de har snydt mig eller noget... :hmm: Og så har de indimellem det her lissom grus-agtige om munden...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 ha god problemløsningstaktik :5up: vi må simpelthen udspørge alle der ikke har været forbi graviditetstråden og benægtet at det er dem Eller holde øje om nogle NYE begynder at takke for indlæg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Synes tit mine hunde går rundt og ser lidt fornøjede ud, som om de har snydt mig eller noget... :hmm: Og så har de indimellem det her lissom grus-agtige om munden...? :klap::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 :klap: mesterklasse! Zamzam slikker sig i det mindste om munden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Synes tit mine hunde går rundt og ser lidt fornøjede ud, som om de har snydt mig eller noget... :hmm: Og så har de indimellem det her lissom grus-agtige om munden...? Mums Der er da "tag selv bord" :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Hmmm :hmm: Har I andre lagt mærke til at Petrine ganske nydeligt ignorerer graviditetsspørgsmålet.....hmmm:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 :klap: mesterklasse! Zamzam slikker sig i det mindste om munden! Så langt kan mine slet ikke tænke... Mums Der er da "tag selv bord" :klap: Nammenam!!! Hmmm :hmm: Har I andre lagt mærke til at Petrine ganske nydeligt ignorerer graviditetsspørgsmålet.....hmmm:hmm: Og vil for en god ordens skyld sige at det IKKE er mig der er gravid!!! Er alt for ny herinde, og aaalt for gammel IRL! Men jeg er også nysgerrig på hvem det kan være... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Så vidt jeg har hørt, så smager kattemad generelt bedre end hundefoder, præcist hvorfor ved jeg ikke, og så er katte ikke så gode til at bruge alle næringsstofferne i foderet, så deres lorte indeholde stadig mange lækkerier, og derfor syntes rigtig mange hunde at kattelort er guf :mums: Luna syntes også at kattelort er en delikatesse, så vi har valgt at sætte kassen uden for rækkevidde da vi vist ikke rigtig kan tilbyde Luna noget der slår kattelort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Luna syntes også at kattelort er en delikatesse, så vi har valgt at sætte kassen uden for rækkevidde da vi vist ikke rigtig kan tilbyde Luna noget der slår kattelort Ja! Vores bytteri gik også elendigt dengang vi forsøgte os med fri adgang til kattebakken. Heldigvis var Motor lille og uskyldig (læs: dybt naiv) dengang, så han kom de fleste gange med munden fuld forbi os på vej ind til hans tæppe, så han rigtigt kunne ligge og nyde sagerne. Haps, sagde de onde mennesker :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Grace æder også kattelort i stor stil. Har prøvet at stille kattebakken, så den er lidt sværere at få hovedet ind i, så det er ikke såååå tit igen der er spist af den, men så kan jeg se det, fordi hun har flyttet bakken, og der er grus over det hele. Hvorfor lader I jeres hunde æde hestepærer? Jeg ved intet om hvorfor hundene æder det, men fra min tid som hestepige, ved jeg at det er vigtigt at fjerne hestepærer fra foldene, da heste altid har orm, og larverne fra pærerne gå i græsset, så hestene æder dem, hvis man ikke fjerner pærerne. Så jeg forestiller mig at hunde der æder hestepærer også æder ormelarver? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Ja! Vores bytteri gik også elendigt dengang vi forsøgte os med fri adgang til kattebakken. Heldigvis var Motor lille og uskyldig (læs: dybt naiv) dengang, så han kom de fleste gange med munden fuld forbi os på vej ind til hans tæppe, så han rigtigt kunne ligge og nyde sagerne. Haps, sagde de onde mennesker :blink: Luna lærte desværre ret hurtigt at synke lorten så hurtig hun kunne, og så kom hun ellers valsende ind i soveværelse lykkeligt smaskende og stank langt væk af kattelort, og så var hun ellers klar til at vi alle puttede i samme seng.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Hvorfor lader I jeres hunde æde hestepærer? De bliver så glade af det og det ligner jo ikke rigtigt lort, bare græs med lidt mudder Vidste ikke at heste altid har orm (skal de så ikke have ormekur?), men fx har Petrine aldrig fået påvist orm og hun har gnasket en hel del pærer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 De bliver så glade af det og det ligner jo ikke rigtigt lort, bare græs med lidt mudder Vidste ikke at heste altid har orm (skal de så ikke have ormekur?), men fx har Petrine aldrig fået påvist orm og hun har gnasket en hel del pærer Jo heste får også ormekur, men de skal vist have over 200 larver (mener jeg) før de bliver behandlet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts