korvis Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Stuuuur advarsel!!! - Gå IKKE ind på denne side: http://shop.cafepress.co.uk - søg derefter IKKE på din hunderace Kan du alligevel ikke lade være med at smugkigge - så gem kreditkortet laaaangt væk først!!!! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Det var nu ikke så hårdt Har ikke brug for klistermærker hvor der står Danish/swedish farmdog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Der er ret mange sjove beagle ting... Er ikke igennem dem endnu, men se lige: Det passer meget godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Det var nu ikke så hårdt Har ikke brug for klistermærker hvor der står Danish/swedish farmdog Ha ha!! Næ, det kan jeg godt se! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Ja jeg skal jo bare ha' denne her... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Og jeg som lige står og mangler et ur til væggen! Selvom jeg godt nok synes, at den Volpino lige så godt kunne være en samojede... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Og så fandt jeg lige denne. :lol: Dogfather skal vidst til at skifte race. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Og så fandt jeg lige denne. :lol: Dogfather skal vidst til at skifte race. :slem: Den er bare så god!!! Findes med flere racer, overvejer én til min nevø der har en miniaussie... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 arj, men jeg er NØDT til at købe de her to ting...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
SimbaLøven Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Fantastisk :hjerte: Hvad er kursen, og hvordan køber man? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Og jeg som lige står og mangler et ur til væggen! Selvom jeg godt nok synes, at den Volpino lige så godt kunne være en samojede... er helt enig med dig i at det ligner en sammo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Den her bliver jeg da nødt til at have: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Fantastisk :hjerte: Hvad er kursen, og hvordan køber man? Ved det ikke, har ikke prøvet endnu - mit kreditkort er gemt laaaang væk...! Husker ikke om det var pund eller euro derinde, men pundet står vist i små 9 kr, og euro ca. 7,50...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Fantastisk :hjerte: Hvad er kursen, og hvordan køber man? Valutaomregner - omregn din udenlandske valuta - Omregn VALUTA nu Her kan du omregne til danske kroner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 årh nej altså hvis der er nogen der mangler barselgaveideer :slem: http://www.cafepress.co.uk/+black_lab_gifts_infant_bodysuit,189687849 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 årh nej altså hvis der er nogen der mangler barselgaveideer :slem: http://www.cafepress.co.uk/+black_lab_gifts_infant_bodysuit,189687849 Haha, dem så jeg også med beagler, og der er ingen tvivl om at når der engang kommer en mini-tosse, så skal jeg have nogle af dem :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Guuud fri mig vel,.... Jeg kiggede trygt fordi det eneste vi kan få herhjemme af flatterting er klistermærker med grimme hunde, men helle-dusse-da, GODT JEG IKKE KAN FINDE UD AF AT BETALE MED PAYPAL. Fandt bl.a. disse ting, den første er en trøje, den anden et valentines kort. ..... og så er jeg kun nået til side 3 ud af 13. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Jaaaahh jeg elsker den side! Ville have givet min mor en trøje hvor der stod "my grandchild is a samoyed" :mrgreen: Men kunne selvfølgelig ikke finde den da det så var jul. Og jeg som lige står og mangler et ur til væggen! Selvom jeg godt nok synes, at den Volpino lige så godt kunne være en samojede... Haha totalt samojede der! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 haha...hvor er der mange gode.......:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Ej, undskyld at jeg går helt i selvsving og fylder tråden op med flatterspam, men se lige her: Og denne burde der da være nogle herinde der ville gå med, selvom det er en flatter på trøjen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Og denne burde der da være nogle herinde der ville gå med, selvom det er en flatter på trøjen. Genialt...det slogan kunne jeg godt overveje at bruge i min butik... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Uha det kunne gå hen og blive smådyrt .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Puha... Er faldet over alle de fine T-shirts med statements om rescue dogs. Overvejer om jeg skal have købt mig et par stykker til træning :hmm: Kunne godt finde på at smide mine holdninger i hovedet på folk på den måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts