Hop til indhold

Paradise hotel


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst stenshoej
Det er der faktisk mange, der skal. Der er alt for lang tid til parceremoni :lol:

 

jaerh.. sabine skal også ud :lol:

 

men hold fast hvor er det fedt at ... damdam.. regitzes bror er blevet medlem af mensa..

 

mensa folk med i ph ! sweet

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke se Paradise før onsdag. :megaked::megaked::megaked:

 

... jeg har smidt fjernbetjeningen væk. Så nu er jeg fanget på TV2. :damn:

Frem til onsdag hvor Føtex får min nye fjernbetjening hjem. :banan: Så håber jeg at det er ham den sø'e der står i elektronikafdelingen... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Jeg kan ikke se Paradise før onsdag. :megaked::megaked::megaked:

 

... jeg har smidt fjernbetjeningen væk. Så nu er jeg fanget på TV2. :damn:

Frem til onsdag hvor Føtex får min nye fjernbetjening hjem. :banan: Så håber jeg at det er ham den sø'e der står i elektronikafdelingen... :slem:

 

kan du ikke skifte på fjernsynet?

 

eller har du parabol? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hihi jeg havde helt ondt af hende i går, hun lignede også bare en der havde dårlig samvittighed :lol:
Jeg så det der paradise after dark i går, hvor de havde Fie i studiet. Hun blev åbenbart forvirret over at de allesammen troede, at hun kendte en, så hun blev i tvivl om hvorvidt hun kendte nogen eller ej. Det morede jeg mig altså lidt over :lol: Hvis hun kendte nogen godt, håber jeg ikke hun ville være i tvivl :lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så det der paradise after dark i går, hvor de havde Fie i studiet. Hun blev åbenbart forvirret over at de allesammen troede, at hun kendte en, så hun blev i tvivl om hvorvidt hun kendte nogen eller ej. Det morede jeg mig altså lidt over :lol: Hvis hun kendte nogen godt, håber jeg ikke hun ville være i tvivl :lol:

 

:lol: så er man ikke for skarp

 

Til gengæld læste jeg en artikel i går om at Daghan og Sabine kendte hinanden hjemmefra :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...