Hop til indhold

Brøndby på søndag


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der kan hjælpe med at fortælle hvad disse grupper står for?

Min datter og jeg vil besøge Brøndby-udstillingen på søndag (primært pga boderne udenfor, jeg vil ha´ en chihuahua-dørmåtte :mrgreen:) og jeg vil lige se om det er livsnødvendigt at betale for at komme indendørs også, det afhænger nemlig af racerne der er på den dag.

Vi kunne være interesseret i at se shiba og chihuahua.

 

Gruppefordeling:

Lørdag: 1-3-4-6-8-10

Søndag: 2-5-7-9

 

-Er der i øvrigt nogle af jer herinde der skal med, enten som udstillere eller som gæster?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Er der nogen der kan hjælpe med at fortælle hvad disse grupper står for?

Min datter og jeg vil besøge Brøndby-udstillingen på søndag (primært pga boderne udenfor, jeg vil ha´ en chihuahua-dørmåtte :mrgreen:) og jeg vil lige se om det er livsnødvendigt at betale for at komme indendørs også, det afhænger nemlig af racerne der er på den dag.

Vi kunne være interesseret i at se shiba og chihuahua.

 

Gruppefordeling:

Lørdag: 1-3-4-6-8-10

Søndag: 2-5-7-9

 

-Er der i øvrigt nogle af jer herinde der skal med, enten som udstillere eller som gæster?

 

Så ska du af sted søndag :-D

Chihuahua er i gruppe 9 og Shiba i 5 og de er tilfældigvis samme dag :-D

 

Se grupperne her: http://www.dansk-kennel-klub.dk/654

Link til indlæg
Del på andre sites

Gruppe 1: kvæg og hyrdehunde

Gruppe 2: Pinschere, schnauzere, molosser og sennenhunde

Gruppe 3: Terriere

Gruppe 4: Gravhunde

Gruppe 5:Spidshunde

Gruppe 6:Drivende jagthunde og schweisshunde

Gruppe 7:Stående jagthunde

Gruppe 8:Apporterende jagthunde

Gruppe 9: Selskabshunde

Gruppe 10: Mynder

 

 

Vi kommer søndag :mrgreen: Du skal være velkommen til at sige hej... Har du Toffi med eller er det for meget for den lille?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi tager Toffen med, men jeg forestiller mig at hun bliver udendørs, mens nogen af os lige går lidt indenfor.

Jeg ved nemlig ikke hvor fedt hun vil synes det er at være inde i hallen. Hun har ganske vist været med til en udstilling før, men det var et meget mindre sted i Køge, og der var mest chi´er, så det syntes hun bare var herligt.

Men på søndag forestiller jeg mig at der vil være meget mere gang i den, med mange, mange hunde.

 

Jeg glæder mig til at hilse på jer og jeres hunde :-D

 

Er I der hele dagen, eller? Jeg vil tro den bliver lidt over middag før vi er der.

 

Edit: Når selskabshundene er nævnt sidst, betyder det så at de er på programmet sidst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi tager Toffen med, men jeg forestiller mig at hun bliver udendørs, mens nogen af os lige går lidt indenfor.

Jeg ved nemlig ikke hvor fedt hun vil synes det er at være inde i hallen. Hun har ganske vist været med til en udstilling før, men det var et meget mindre sted i Køge, og der var mest chi´er, så det syntes hun bare var herligt.

Men på søndag forestiller jeg mig at der vil være meget mere gang i den, med mange, mange hunde.

 

Jeg glæder mig til at hilse på jer og jeres hunde :-D

 

Er I der hele dagen, eller? Jeg vil tro den bliver lidt over middag før vi er der.

 

Edit: Når selskabshundene er nævnt sidst, betyder det så at de er på programmet sidst?

 

Ikke nødvendigvis, du kan læse om tiderne på DKKs hjemmeside ( tror jeg nok)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi tager Toffen med, men jeg forestiller mig at hun bliver udendørs, mens nogen af os lige går lidt indenfor.

Jeg ved nemlig ikke hvor fedt hun vil synes det er at være inde i hallen. Hun har ganske vist været med til en udstilling før, men det var et meget mindre sted i Køge, og der var mest chi´er, så det syntes hun bare var herligt.

Men på søndag forestiller jeg mig at der vil være meget mere gang i den, med mange, mange hunde.

 

Jeg glæder mig til at hilse på jer og jeres hunde :-D

 

Er I der hele dagen, eller? Jeg vil tro den bliver lidt over middag før vi er der.

 

Edit: Når selskabshundene er nævnt sidst, betyder det så at de er på programmet sidst?

Næ.. grupperne bliver nævnt i nummerrækkefølge.. Der er mange ringe. Nogle ringe er der kun selskabshunde i...

Vi er der hele dagen.. Ikke i hallen hele tiden. Vi tager campingvognen med. Mine hunde skal helst ikke blive alt for stressede. Nå ja og så har jeg også nogle gæstehunde med(læs mindre hvalpe) som ikke skal sidde i bur hele dagen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så har jeg lige et lille tillægsspørgsmål :mrgreen:

 

Når der nu står at i ring 6 vil der være 36 mops, 18 shih tsu og 15 tibetanske terriere. Vil det så sige at det først er mopserne der bliver bedømt. Dernæst shih thu. Og til sidst tibetanske?

For så er det jo enkelt at regne ud at hvis man vil se mopser, kan det betale sig at komme tidligt.

 

Men der er jo også grupper som i ring 5, hvor hele ringen består af 16 forskellige racer, nogle med kun 1-2 af hver race...de kan vel ikke blive præsenteret i rækkefølge hver for sig, vil de blive præsenteret samlet?

 

Da der ikke er tidspunkter på, er det ikke helt nemt at regne noget ud, synes jeg.

 

Da jeg var der som gæst for 2 år siden kom vi henad eftermiddagen, og rigtig mange havde pakket sammen, og der var iøvrigt gratis adgang til hallen, formentlig fordi vi kom for sent.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Jeg tror at de først viser alle hvalpe fra de f.sk racer dernæst kommer alle hanhundene og til sidst tæverne. På samme måde som hvis der kun er en race repræsenteret i ringen.

Men selvfølgelig bliver hver race præsenteret hver for sig.

 

Der bedømmes en race af gangen. :-)

Så hvis der er tre racer i samme ring gør de en race færdig inden den næste kommer i ringen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...