Hop til indhold

Dejlige nyheder :o))


Sammy
 Share

Recommended Posts

Er netop kommet hjem fra Dr Dyr med et stk meget træt Enzo-Benzo :lol:

 

Enzo har været hos dyrlægen i dag til HD OG AD fotografering og hofter og albuer ser super ud :banan::banan::banan::banan::banan::banan:

Jeg havde en god fornemmelse, men altså - man kan altid se spøgelser :oops: - så SUPER lækkert at få dyrlægens ord for at det ser godt ud :5up: :5up:

 

En sund hund - fysisk og mentalt - fik den lille bølle at vide :lun: :lun: :lun:

 

Og så vil jeg læne mig tilbage i sofaen og nyde de gode nyheder PLUS at der er ro fra en meget træt Enzo-Benzo :engel: - det sker ikke så tit :engel:

EntrtEnzo-Benzo.jpg

 

EntrtEnzo-Benzo1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønt at blive bekræftet i at man har en sund hund.

Hvor ser han fantastisk dejlig ud!

 

Ja det er virkelig skønt. Nu skal DKK bare lige være enige - selvom det jo bare er et tal - men A og 0 kunne nu være skønt :slem:

 

Tak skal du have :blink:

 

Åh, tillykke med det! Super dejlig nyhed! :klap:

 

Tak skal du have :-D - og ja kan ikke rigtig få tørret det smil af :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte::hjerte: og tillykke med resultatet - men igen sådan en perfekt hund, kunne det jo ikke være være anderledes, vel :blink:

 

Tak tak tak :kys:

Lige nu forekommer han i hvert fald perfekt :lun: :lun: :lun: (som han ligger her med hovedet hvilende på mine lår - sikke en perfekt varmepude :lun:) I morgen, når han er fræk og flabet teenager igen, så kan det være jeg opretter en billigt-til-salg annonce :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I have alle tre :-D

 

Jeg sidder og klikker på hundeweb og kan se, at der synes at være meget kort ventetid på især AD resultaterne, er liiiiiiiiidt utålmodig.... :engel::lol: Håber ikke de holder vinterferie..... :shock: :blink:

 

Tillykke med Pajko! :banan: Blev det A/0??

 

Og se lige her igen. Kan man være mere sød og kær :lun:

IMG_1555-1.jpg

(han er altid en lille kælepot og elsker at putte ind til en - men fredag aften var det jo i flere timer :lun: :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak tak :kys:

Lige nu forekommer han i hvert fald perfekt :lun: :lun: :lun: (som han ligger her med hovedet hvilende på mine lår - sikke en perfekt varmepude :lun:) I morgen, når han er fræk og flabet teenager igen, så kan det være jeg opretter en billigt-til-salg annonce :blink:

 

Jeg aftager ham gerne - og du skal ikke betale for det :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinder::vinder::yeah::hundifart::bigsmile::ivrig:

 

Arrrrrjjj TILLYKKE!

 

Tark :banan::banan::banan:

 

Yes! Kæmpe stort tillykke! :yeah: Selvom du vel næsten vidste det i forvejen :klap:

 

Tusind tak :klap:

Havde håbet! og det var også det min egen dyrlæge havde spået - men altid godt at de var enige - og godt at se på skrift :lol: :blink: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

yes, han fik A/0 :klap:

 

 

awww sejt! Stort tillykke!! :5up::5up::5up:

 

Tråden her opdateres dog med en kedelig nyhed :shock::cry:

 

Enzo har fået status A i den ene hofte og sgu C i den anden :evil: Æv æv :fornaermet: Den var jeg bestemt ikke forberedt på :evil: :evil: :evil: Så skod-weekend i vente før jeg kan ringe og få lidt info...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...