Hop til indhold

Ny hvalp-hurra


Sille12
 Share

Recommended Posts

Hej,

I morgen skal jeg have en ny hvalp:lun:-har lige været på besøg hos kennelen i dag og er bare så spændt;-).

Han er en australian shepherd og jeg har efter lange overvejelser valgt at tage springet med hund nr. to(se anden tråd).

Jeg skal nok meget snart poste billeder:-D.

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hej,

I morgen skal jeg have en ny hvalp:lun:-har lige været på besøg hos kennelen i dag og er bare så spændt;-).

Han er en australian shepherd og jeg har efter lange overvejelser valgt at tage springet med hund nr. to(se anden tråd).

Jeg skal nok meget snart poste billeder:-D.

V.H. Sille

 

Hvilken opdrætter er han fra?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Ååååårh!!

 

er det hero eller herry?

 

regner med det er en af de to?

 

fortælfortæl!

billeder tak!!

 

 

Du skulle ha sagt til! ville gerne med ned og besøge dem :hjerte::mrgreen:

 

hvornår skal vi aftale klappe/misunde dag? :lun::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Det er så i dag at jeg skal hente ham og jeg har vildt mange sommerfugle i maven.

Han kommer fra Kennel Memory Dalsjø og har dkk stamtavle og det hele. Var jo på besøg i går og synes at stedet virker som et seriøst og godt opdræt.

Han hedder Herry men skifter muligvis navn inden han kommer hjem til os i dag - når navnet er færdigforhandlet:blink: får i lige en melding men Ziggy er en mulighed.

Han er 18 uger på nuværende tidspunkt og virker som en meget mild og rolig hvalp og skal lige se sine folk lidt an, men er bestemt imødekommende.

Og ja der bliver snarest muligt mulighed for en klappedag steenshøj og hersom:mrgreen:.

Hvilken kennel er din hvalp fra Hersom - jeg er mest inde i berner kenneler, aussie kenneler har jeg ikke helt styr på,men man må jo følge sin mavefornemmelse;-).

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

NÆH ! Så gik besøget godt. Hvor var det bare godt du fulgte din mavefornemmelse !!!

Og hvor er han bare smuk - selvom han ser lidt mut og betuttet ud på billedet. Hvor jeg glæder mig til at hører med om ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...