Hop til indhold

ebook reader?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Nogen der har anskaffet sig sådan en?

Jeg vil gerne have en, men synes de er lidt dyre, i forhold til at de sikkert er forældede om et halvt år :???: Jeg vil heller ikke have en, der er bundet til et bestemt format - den skal kunne vise pdf, doc, txt og helst lidt flere.

 

Forslag modtages med tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skal du bruge den til?

Jeg kan kun anbefale en tablet (helst iPad) i stedet for en reader. Jeg er dybt rystet over hvor dyre e-bøger er - det er mindst samme pris som rigtig bøger, hvis ikke dyrere. Så det er meget begrænset hvad jeg læser af bøger på min. Tilgengæld er den fantastisk til artikler, emagasiner osv.

Jeg tror bare man bliver meget begrænset af en ereader. Især fordi en del af dem ikke er kompatible med alle fromater.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skal du bruge den til?

Jeg kan kun anbefale en tablet (helst iPad) i stedet for en reader.

 

Jamen det vil jeg også meget hellere have. Det er bare det der med tålmodigheden når man ikke har pengene lige NU :oops:

 

Jeg har Handbook of Applied Dog Behavior and Training liggende som pdf, og det er altså ret anstrengende at sidde ved bord-PC'en og læse den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det vil jeg også meget hellere have. Det er bare det der med tålmodigheden når man ikke har pengene lige NU :oops:

 

Jeg har Handbook of Applied Dog Behavior and Training liggende som pdf, og det er altså ret anstrengende at sidde ved bord-PC'en og læse den.

 

Enig - det er simpelthen så irriterende at sidde ved skærmen og læse.

Men så er der det med kompatabiliteten. For jeg ved sgu ikke om eks. en kindle kan læse pdf'er.

 

Jeg ville - hvis jeg var dig - vente og købe en tablet. Fremtiden for tablets er langt bedre og softwaren bliver konstant opdateret. E-book readerne kan meget hurtigt blive kørt udpå et sidespor, hvor der ikke bliver lanceret nye produkter til at læse.. og så er de jo lidt ligegyldige.

 

Du kan jo i øvrigt få eks. en iPad fra omkring 3500...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w
Sådan en her måske

 

E-reader

 

Har læst meget godt om amazon kindle V3, men desværre kan den kun købes i USA, så bliver det pludseligt dyrt.

 

Husk du har fuld returret i 14 dage ved net køb :blink:

 

Den er baggrundsbelyst så den vil ikke være mere behagelig at læse (længe) på end en alm computer:wink:

 

Jeg ville mægtig gerne have sådan en e-reader. Læser faktisk en del på computeren, men kan altså ikke sidde så længe af gangen og læse, uden at ende med ondt i øjnene.

Men synes godt nok osse de er halvdyre at anskaffe.

 

Jeg tænker dog at jeg ville foretrække at kunne gå ned i butikken og se/prøve dem. Vil da se hvordan de er at læse på osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...