Hop til indhold

Bottle Buddies


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg faldt over disse og tror at Karla kunne synes de var en fest :mrgreen: Hun elsker tomme vandflasker og bamser....

 

Men jeg kan ikke finde dem i en dk butik, troede ellers jeg var heldig på smileydog - for de nævner dem på deres blog i et gammelt indlæg, men de har dem åbenbart ikke længere.... kan ihvertfald ikke finde dem i shoppen...

 

Nogen der ved hvor man mon kan købe dem?

 

Det er en form for "hånddukke" med velcro i måsen, som passer til at man kan smide en halv liters vandflaske indeni :mrgreen:

[ATTACH]39284[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

SMART !

Til en udstilling i Herning købte jeg noget ligende. Der var bare allerede en flaske i - men ingen velcro. Det var sådan en grøn & blå...vaskebjørnsagtigt ting i tykt fløjl . Tror den var fra Best Friend .Tror i hvert fald den bliver et hit.

Havde jeg ikke allerede den så tror jeg også jeg ville købe sådan en bottle buddy :5up:

 

 

....Kom lige til at tænke på at jeg vidst også har set den version jeg har i Føtex nogle gange...

...Fandt lige et billede..det er godt nok fra bilka men det er den der grønne dimmer der hænger ved siden af opvasketabs'ne...

Link til indlæg
Del på andre sites

SMART !

Til en udstilling i Herning købte jeg noget ligende. Der var bare allerede en flaske i - men ingen velcro. Det var sådan en grøn & blå...vaskebjørnsagtigt ting i tykt fløjl . Tror den var fra Best Friend .Tror i hvert fald den bliver et hit.

Havde jeg ikke allerede den så tror jeg også jeg ville købe sådan en bottle buddy :5up:

 

 

....Kom lige til at tænke på at jeg vidst også har set den version jeg har i Føtex nogle gange...

...Fandt lige et billede..det er godt nok fra bilka men det er den der grønne dimmer der hænger ved siden af opvasketabs'ne...

 

Den har vi også og den er et stort hit!

 

Men jeg er ikke sikker på at vi kan leve uden den der bottlebuddie... man skal jo aldrig gå ned på udstyr, vel :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

SMART !

Til en udstilling i Herning købte jeg noget ligende. Der var bare allerede en flaske i - men ingen velcro. Det var sådan en grøn & blå...vaskebjørnsagtigt ting i tykt fløjl . Tror den var fra Best Friend .Tror i hvert fald den bliver et hit.

Havde jeg ikke allerede den så tror jeg også jeg ville købe sådan en bottle buddy :5up:

 

 

....Kom lige til at tænke på at jeg vidst også har set den version jeg har i Føtex nogle gange...

...Fandt lige et billede..det er godt nok fra bilka men det er den der grønne dimmer der hænger ved siden af opvasketabs'ne...

 

haps :mrgreen: vi må da lige en tur i Bilka ved lejlighed... men den anden var jo smart, fordi man kunne skifte flasken når den var alt for smadret :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
haps :mrgreen: vi må da lige en tur i Bilka ved lejlighed... men den anden var jo smart, fordi man kunne skifte flasken når den var alt for smadret :hmm:

 

 

Kvaliteten på den virker rigtig god så tror ikke den går i stykker lige med det samme...Ok det skulle da lige være hvis den kom i en radius af 10 meter af svigermekanikkens gamle mokke af en fox terrier (som er fantastisk dejlig alligevel)...MEN ellers tror jeg de holder rigtig godt.

 

Hvis du er lidt ferm på fingrene kan du jo evt. sprække den op i måsen og selv sætte velcro i hvis den bliver ødelagt og behøver ny flaske

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...