Hop til indhold

Kæmpe chok - balance problem


Gæst Sus87
 Share

Recommended Posts

Han får ikke noget for sin allergi udover noget foder han kører godt på (kingsmoore) samt af og til et bad i Allermyl ...

 

Jeg må se hvad min egen dyrlæge siger på torsdag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Den hund jeg havde med de voldsomme epilepsianfald, han ændrede ikke adfærd efter anfald. Anfaldene var mest om natten og han var helt sig selv næste morgen.

Hans diagnose var også blodprøver for infektion, mangelsygdomme og altså faktisk ,at disse ting blev udelukket.

Ved ikke om diagnosen kan vurderes ved CT scan. Det skal du da sikre dig.

Nu er hjerner jo komplicerede, men sidste år betalte jeg 4,300 kr for CT scan af hvalp på Karlslunde Dyrehospital. Han var kun 5-6 uger og jeg var i tvivl, om han havde en medfødt fejl i halsregion eller måske en forskubning eller skade??

Har du sygeforsikring så spørg om de dækker.

Kunne han i princippet ikke have en bækkenforskubning, ryglidelse eller andet der plagede ham.

Men synes det lyder mærkeligt,mht hans opførsel ved gyngen , bilmåtterne osv.

Den med mellemørebetændelse er jo også mulig, ved ikke om det giver forhøjet blodsænkning så det ses i blodprøver.

Jeg føler med jer begge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går rigtig fint med ham lige nu:-) Der har ikke været noget siden sidst. Han er blevet glad igen og virker som sig selv ...bortset fra at han brækkede sig igår aftes...men det behøver jo ikke betyde noget...pt ser jeg lige tiden an, men hvis det kommer igen bliver han undersøgt mere grundigt. ...krydser alt hvad krydses kan for at det ikke gør..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej han får ikke metacam mere....jeg tror også det er psykisk ....han har altid været nervøs fordi han blev mishandlet som hvalp i det første hjem han blev solgt til (så vidt jeg er oplyst). Nogen gange bliver jeg nød til at hæve stemmen (være bestemt og give ordre) overfor den anden hund som hedder Jessie (minder om Lexi) så tror han det er ham jeg henvender mig til...(de var navngivet da jeg overtog dem;-) )

 

Så nu bliver stemmen holdt helt normal, og jeg knipser og peger for jessie i stedet.

 

I alt dette her har det også virket som om Jessie ville overtage leder rollen, men nu er Lexi tilbage i chef stolen...håber virkelig det fortsætter:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej han får ikke metacam mere....jeg tror også det er psykisk ....han har altid været nervøs fordi han blev mishandlet som hvalp i det første hjem han blev solgt til (så vidt jeg er oplyst). Nogen gange bliver jeg nød til at hæve stemmen (være bestemt og give ordre) overfor den anden hund som hedder Jessie (minder om Lexi) så tror han det er ham jeg henvender mig til...(de var navngivet da jeg overtog dem;-) )

 

Så nu bliver stemmen holdt helt normal, og jeg knipser og peger for jessie i stedet.

 

I alt dette her har det også virket som om Jessie ville overtage leder rollen, men nu er Lexi tilbage i chef stolen...håber virkelig det fortsætter:-)

 

Min egen Silke bliver bare helt elendig hvis andre skælder ud på DERES hunde. Det var et problem visse steder, vi gik til træning.

Heldigvis er vufferne gode til at opdrage deres egne mennesker.. :mrgreen:

--Silke er aldrig blevet mishandlet. Hun er bare blød..:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det går stille og roligt. Men han er stadig lidt nervøs og der skal ikke meget til at hyle ham ud af den - men det går. Det er åbenbart meget vigtigt for ham at få lov at ligge i sofaen - selv om jeg sidder på gulvet og klapper på mit lår for at indikere at han gerne må lægge sig hos mig, så hopper han op i sofaen i stedet.

 

Måske sofaen er lig med tryghed. I hvertfald har jeg nu købt et sofa overdækken så han kan få lov at sove der igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh... Hvis der ikke skal mere til for at gøre ham lykkelig... :lun:

--Kunne han ikke bare have sagt det:roll:?

 

En gang imellem ville jeg ønske, at Silke kunne tale.. :???:

 

Vi må bare håbe, at det fortsætter med at gå den rigtige vej. Og det gør det jo sikkert ... når bare fyren får sin vilje:slem::mrgreen::lol:..

Han er go' er han.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...