Besvaret Marts 30, 201115 år comment_604798 Åh, hvor ser det hyggeligt ud Ville ønske jeg kunne ligge sådan med begge mine dyr på én gang, men niksen biksen det gider Kenzo Katten ikke :ae: Kan ikke engang komme med råd til hvordan det ender sådan, jeg har intet gjort har bare ladet dem ordne alt selv, og idag er de alle sammen bedste venner Rapporter
Besvaret Marts 30, 201115 år comment_604921 :ae: Kan ikke engang komme med råd til hvordan det ender sådan, jeg har intet gjort har bare ladet dem ordne alt selv, og idag er de alle sammen bedste venner Mine er heldigvis også gode venner, men katten nægter at putte med hende ligesom han også åbenlyst foretrækker at nusse med min kæreste...Hmf! Rapporter
Besvaret April 1, 201115 år comment_606155 Så kom Dumles nye halsbånd :klap: Wow, det er flot. Rapporter
Besvaret April 1, 201115 år comment_606496 Så kom Dumles nye halsbånd :klap: Det står bare så SMUKT til hans røde glinsende pels. :sove: :hjerte::hjerte: Rapporter
Besvaret April 1, 201115 år comment_606502 Så kom Dumles nye halsbånd :klap: Årh super fint! Rapporter