Aslan Skrevet Marts 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 2, 2011 (rettet) Aslan modtog en gave i dag fra Best Friend: Jeg sikre mig lige at der ingen konkurrende dåhme fugle er i nærheden til at nappe denne hvide...... dims Den sagde piv, jeg er overbevist, ÅBEN DIG Hallo PAKKE! Vil du ikke nok åbne dig? Moar!! Godt jeg lige kunne udnytte mine rynker til at få lidt hjælp Kom pakke, nu har vi ikke brug for andre Og det piver når jeg dutter på pakken Endelig er tingene kommet ud til mig, mig, mig og kuuuun mig! 2 pivdyr, uh uh uh uh hvilket et skal jeg lege med? Og nu.... der ligger han og slikker på pivdyret med stof omkring, jeg er desværre bange for at det ikke overlever indtil martin kommer hjem, men nu har jeg da billeder af det :klap: Nårh jow, og så var der well done i, og Aslan kan gøre ALT PÅ EN GANG for sådan en....også ting han normalt ikke gider Så da jeg sagde sit, lagde han sig, satte sig op, gøede, gav pote, tilbød high 5 og til sidst vinkede han også og endte med at hoppe op i luften Redigeret Marts 2, 2011 af Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hvor er han sød -det var vist en god pakke han fik sig der og så med hele 2 pivdyr, det kan kun medføre et "hvilket-et-skal-jeg-lege-med" dilemma Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 :lun: man vil jo også gøre alt, for noget så lækkert! og når moar så ikke ser sig tilfreds hurtigt nok:fornaermet:, må man jo vise alle kunster.. så får man den garanteret hurtigere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hvor er han bare charmerende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Den sagde piv, jeg er overbevist, ÅBEN DIG Hvordan har Aslan scoret sådan en fin pakke? Ikke at han ikke fortjener den selvfølgelig, for det gør han! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hvordan har Aslan scoret sådan en fin pakke? Ikke at han ikke fortjener den selvfølgelig, for det gør han! Inde på FB, jeg poster jævnligt sjove billeder inde hos best friend, og i fredags da jeg kom hjem, lå der besked om at de havde besluttet sig for at lave en ny konkurrence og Aslan var den første vinder :banan::banan: Du har altså også nogle gode af hundende, man skal bare poste dem på deres væg og så vælger de engang imellem et billed ud :5up: som så vinder lidt blandet. Ud over 2 pivdyr, vandt han nogle spise tandbørster og welldone stænger :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Iiiihhhh ja, så godt at Aslan vandt. Stoooort tillykke til ham.:klap: Skøn billedserie. Er vild med hans rynker, når han sænker hovedet. Hvor er det sødt. Har Best Friend fået billedserien? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Inde på FB, jeg poster jævnligt sjove billeder inde hos best friend, og i fredags da jeg kom hjem, lå der besked om at de havde besluttet sig for at lave en ny konkurrence og Aslan var den første vinder :banan::banan: Du har altså også nogle gode af hundende, man skal bare poste dem på deres væg og så vælger de engang imellem et billed ud :5up: som så vinder lidt blandet. Ud over 2 pivdyr, vandt han nogle spise tandbørster og welldone stænger :5up: Ellers tak for tippet, men jeg bruger ikke fjæsbogen, og selv et vognlæs tyggeben kunne ikke få mig til at begynde på det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Iiiihhhh ja, så godt at Aslan vandt. Stoooort tillykke til ham.:klap: Skøn billedserie. Er vild med hans rynker, når han sænker hovedet. Hvor er det sødt. Har Best Friend fået billedserien? Tak og Ja de har fået link til den her tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 ååårh hvor kært :hjerte: Aslan blir da snart Best Friends officielle maskot :klap: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 ååårh hvor kært :hjerte: Aslan blir da snart Best Friends officielle maskot :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Min tråd driller mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hvor er det bare nogle dejlige billeder Man kan bare ikke andet end at holde af det fjæs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Årh hvor er han bare skøn (som altid) . Sikke en fin pakke han har fået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Fantastiske billeder - og hvor er Aslan skøn Jeg er stor fan:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Aslan, han er bare SAA flot en fyr!! Og samtidig uber nuttet (med alle de rynker der og godmodige ojne!):hjerte::hjerte::hjerte: Ogsaa fra en Aslan fan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Ææææææææælsker bare Aslan - han er bare så flot med alle rynkerne, når han kigger ned:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts