Hop til indhold

Børne/hundelogik ;)


Gæst Helle1985
 Share

Recommended Posts

Gæst Helle1985

Jeg har forleden ude at gå aftentur med mine hunde. De er MEGA populære blandt Lyngby's børn, og idag var ingen undtagelse.

 

Det skal lige siges, at mine ene hund har et overbid på størrelse ed Odense, så man ikke se tænderne.

 

Nå, men jeg er på vej hjem via en gangsti mellem husblokkene, da en far og hans 7-8-årige datter kommer gående.

Datteren er helt vild for at hilse på hundene, og efter et "de bider ikke"-nik fra mig, giver faren lov. Pigen hilse på dem begge og klapper lille Ina (med overbiddet). Pludselig lægger hun hovedet på skrå og kigger op på mig og spørger hvor gammel hunden er. Jeg fortæller, at hun er fire år og pigen udbryder MEGET forbavset til sin far: "Faaaaaaar, var mormor og kun fire år, da hun mistede SINE tænder??!".

Faren forklarer, at "hunden har tænder gemt et sted i munden, men de er ikke så store".

Pigen kigger meget indgående på Ina's mund og spørger så faren, om "mormor så også tit spiser hundemad, hvis hendes tænder er så små at man ikke kan se dem".

 

Faren undskyldte hurtigt, men var ved at brække sig af grin...ligesom mig. STAKKELS MORMOR :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

:klap::klap::lol:

 

Da Alto var ca. 8 måneder (35 kg) var vi på ferie på Bornholm. På færge-dækket var der rigtig mange voksne der gik en stooor bue uden om os, fordi de syntes Alto så "farlig" ud - men børnene smilede til ham, og vi kunne ikke finde ud af hvorfor - indtil der var en lille dreng, der pegede på Alto og sagde til sin far "far far - se det er Simba fra Løvernes konge" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...