Gæst Helle1985 Skrevet Marts 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2011 Jeg har forleden ude at gå aftentur med mine hunde. De er MEGA populære blandt Lyngby's børn, og idag var ingen undtagelse. Det skal lige siges, at mine ene hund har et overbid på størrelse ed Odense, så man ikke se tænderne. Nå, men jeg er på vej hjem via en gangsti mellem husblokkene, da en far og hans 7-8-årige datter kommer gående. Datteren er helt vild for at hilse på hundene, og efter et "de bider ikke"-nik fra mig, giver faren lov. Pigen hilse på dem begge og klapper lille Ina (med overbiddet). Pludselig lægger hun hovedet på skrå og kigger op på mig og spørger hvor gammel hunden er. Jeg fortæller, at hun er fire år og pigen udbryder MEGET forbavset til sin far: "Faaaaaaar, var mormor og kun fire år, da hun mistede SINE tænder??!". Faren forklarer, at "hunden har tænder gemt et sted i munden, men de er ikke så store". Pigen kigger meget indgående på Ina's mund og spørger så faren, om "mormor så også tit spiser hundemad, hvis hendes tænder er så små at man ikke kan se dem". Faren undskyldte hurtigt, men var ved at brække sig af grin...ligesom mig. STAKKELS MORMOR Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Sikke en mormor. Men børn spørger om mange mærkelige ting. Og især hvor gammel hunden er, det er meget meget vigtigt. Gad nok vide hvad man får anbefalet hvis man ringer til Hill's hotline og skal have noget hundefoder som skal bruges til mormor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Sikke en mormor. Men børn spørger om mange mærkelige ting. Og især hvor gammel hunden er, det er meget meget vigtigt. Gad nok vide hvad man får anbefalet hvis man ringer til Hill's hotline og skal have noget hundefoder som skal bruges til mormor? senior? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hahaha, hvor sødt! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 HA ha hi hi.... nu ser jeg billeder..... Af mormoren:lol: mange tak for det sjove indslag:5up: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Hihi.. Total børne logik :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Ha ha :mrgreen: Børn er fantastiske, når de kommer med sådan nogle guldkorn! Kimmi hedder stadig Kimmi Pingvin - fordi hun engang mødte en lille dreng og hans far..... drengen udbrød begejstret "se far, en pingvin" :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 :klap::klap: Da Alto var ca. 8 måneder (35 kg) var vi på ferie på Bornholm. På færge-dækket var der rigtig mange voksne der gik en stooor bue uden om os, fordi de syntes Alto så "farlig" ud - men børnene smilede til ham, og vi kunne ikke finde ud af hvorfor - indtil der var en lille dreng, der pegede på Alto og sagde til sin far "far far - se det er Simba fra Løvernes konge" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Haha børn siger altså de sjoveste ting nogle gange. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Kommer hjem med vores 2½ årige genbrugs-chihuahua og om aftenen siger min datter på knap 4 år: skal vi ikke bare LEGE, at det er en hund, så!:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts