Petrine Skrevet Marts 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2011 Hver gang Petrine har været ude at føjte (træning, konkurrence eller bare almindeligt føjteri), så bliver hun nøje tjekket af Zamzam, det ser ud som om han tjekker for utroskab, vedvarende intens snifning, udover det almindelige 'davs'-snif, som fremmede hunde bliver udsat for. Er der andre der har oplevet det? Har ikke oplevet det før, men har så også kun haft en enkelt tæve ellers kun hanhunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hver gang Petrine har været ude at føjte (træning, konkurrence eller bare almindeligt føjteri), så bliver hun nøje tjekket af Zamzam, det ser ud som om han tjekker for utroskab, vedvarende intens snifning, udover det almindelige 'davs'-snif, som fremmede hunde bliver udsat for. Er der andre der har oplevet det? Har ikke oplevet det før, men har så også kun haft en enkelt tæve ellers kun hanhunde. Åh ja da. Mine skal sniffe hinanden helt igennem, om jeg så bare har været ude at gå tur på marken med den ene. Er enig i at det lidt ligner at de tjekker for utroskab, selv om jeg har to tæver!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 :5up: tjek - her bliver Sookie også gennemtjekket når vi har været ude alene. Hvis jeg har været ude med Alto gør Sookie det ikke :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Her bliver den der har været ude også sniffet igennem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hvis jeg har været ude med Alto gør Sookie det ikke :hmm: Det er ikke mig der har solo-tid med Zamzam, skal bede manden tjekke, om Petrine også sniffer når han kommer hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 haha... det har jeg aldrig taenkt over:-D Men heeeldigvis har Tio endnu ikke provet paa at bedaekke Chloe, saa jeg haaber det er fordi han ser hende som en lillesoster og ikke en flot dame:x2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Uha da, ham Zam Zam er jo helt dyrisk, en rigtig sniffer tror liige at en snuser vil vise sin respekt:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Mine bliver også sniffet igennem, når de har været afsted hver for sig, også selvom det bare er en tur til dyrlægen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Nu har jeg pt kun én, men når jeg har haft to, har det været det samme: Grundig gennemsnusning af den, der har været ude. Men sådan er de altså også overfor familiens mennesker. Når jeg har været afsted, især hvis det er til andet end det sædvanlige, er jeg altid blevet udsat for en scanning. Især Bo var meget omhyggelig. Efter 2 minutter vidste han hvor jeg havde været, hvem jeg havde talt med og hvad der var blevet sagt Jeg er også sikker på at de kan genkende personer og steder via hjembragte lugte. I går besøgte jeg min mor - hvilket ellers ikke sker så tit - og da jeg kom hjem fik jeg den ekstra store omgang. Jeg er sikker på at Vinnie genkendte de lugte, jeg havde med mig (fortrinsvis lugten af cigaret ). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Jep. Her bliver også snust igennem ved den hund der har været ude og vi bliver også nogle gange snust igennem. Det er specielt hvis vi har været ved Bjørns forældre. Første dag jeg havde været i SFO syntes jeg også det tog laaaang tid inden jeg var snust igennem da jeg kom hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Yes... Sådan er det også her hjemme med Chili og Caia.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Hvis jeg selv har været et spændende sted uden hunden, så bliver jeg og mine sko også sniffet igennem når jeg kommer hjem Igår havde vi været med hunden i skoven, så skulle katten lige bruge et par minutter på at bestemme denne spøjse duft på mine sko.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Vores 2 hanhunde har et morgen sniffe ritual, som gentager sig hver morgen. Som om de siger nøj, er du her stadig, hvor er det hyggeligt :hmm: Og det uanset at de som regel sover tæt på hinanden i samme rum! Derudover bliver den ene helt balstyrisk når det anden er blevet soigneret - så tager snifferiet helt overhånd for ham, og går over i klynk og hylen til sidst... Trinus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 :5up: tjek - her bliver Sookie også gennemtjekket når vi har været ude alene. Hvis jeg har været ude med Alto gør Sookie det ikke :hmm: :shock: Jeg tænker to ord ... Deluxe og Trekantsdrama Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Ej hvor skægt. Her bliver vi også snuset grundigt igennem hvis vi har været ude ved spændende lugte, uden Obelix. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts