Hop til indhold

Dårlig stil?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Kanariefugle farligere end kamphunde

 

”Det er virkelig trist, at det i Danmark er blevet mere acceptabelt at have kamphunde drønende rundt i haven, end det er at have en voliere med nogle få kanariefugle!”

 

Det siger formanden for Landsorganisationen Danske Fugleforeninger, LDF, Henrik Olsen, i en kommentar til de mange besynderlige sager, som organisationen i øjeblikket oplever med kommunernes forvaltning af miljøreglerne.

 

Dette står i en pressemeddelelse fra LDF, som jeg har modtaget i dag. Jeg har ærligt talt lyst til at skrive til foreningen og spørge om de ikke synes, det er lidt lavt at gå efter en anden gruppe dyrevenner, som i forvejen er nogle af de mest uglesete i samfundet. Det vidner da også om at man ikke aner hvad man taler om :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

 

Dette står i en pressemeddelelse fra LDF, som jeg har modtaget i dag. Jeg har ærligt talt lyst til at skrive til foreningen og spørge om de ikke synes, det er lidt lavt at gå efter en anden gruppe dyrevenner, som i forvejen er nogle af de mest uglesete i samfundet. Det vidner da også om at man ikke aner hvad man taler om :evil:

 

Synes du skal skrive, men LDF har vel ikke større had end mange andre, de surfer bare på den bølge der er vokset stor, skabt af det jordskælv vi mennesker har skabt ved at hoppe i takt!:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være det er dårlig stil, men vi bruger vel allesammen sådanne sammenligninger når vi skal argumentere for noget vi synes er latterligt. Tror "kamphundefolket" er blevet lidt rigelig fintfølende og ser provokationer alle steder.

 

Hvis jeg f.eks. skulle argumentere for at kamphunde ikke er farlige ville jeg da også lave en sammenligning, hvis det havde været tilladt at holde giftslanger. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Det er ikke noget der kan få mig op af stolen...

 

den sammenligning er jo bare et udtryk for vedkommendes personlige holdning, og skader personen selv mere en det gavner...for hvordan kan man bede om mere personlig frihed når man samtidig lufter sin harme over andres?

 

Dårlig stil? Narh...selvmål? Ja...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...