Gæst freya3010 Skrevet Marts 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 9, 2011 Forleden dag var vi en tur ude ved Kalø slotsruin... det er nu ikke fordi at det kun er en engangsforstilling - vi er der faktisk derude mindst 1 gang om ugen. Dejligt dejligt sted her i vinterhalvåret da der ikke er ret mange derude - ja nogle gange har vi haft det hele for os selv..... Men nu synes jeg det var ved at være på tide at tage nogle billeder derude fra og vise jer dem herinde på HF.. Joey kigger efter Måger.. Freya. Alt smeltevandet har lavet mange små søer derude som nu er helt tilfrosset her i forårs frosten. Freya er utilfreds over at alt HENDES vand er frosset. Joey kigger ned fra en af de stejle skrænter - der er sådan en fantastisk udsigt deroppefra. Der graves efter mus - royale mus som vi plejer at sige:lol: Joey med ruintånet i baggrunden. Freya - ren da vi kom, beskidt da vi tog afsted. Freya - uh uh... tang der er mums. Freya spejder ud over bugten. Freya Freya - der går retriever i hende når vi er ved stranden... hun er HELT fokuseret på at løbe efter pinde i vandet. Joey får løbet lidt:lol: Joey Joey Joey Og det var vidst det.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 :hjerte: man bliver jo helt forelsket i dine hunde - hold da op nogle gode billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Smukke billeder af nogle smukke hunde :hjerte: De ser rigtig ud til at hygge sig :hjerte: Menøh... hvad er det Joey har om halsen... den der lysegrønne sommerfugledims? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Wow hvor er de dejlige Fantastiske billeder :5up: Ej altså! Jeg vil have en samojede nu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 :hjerte: man bliver jo helt forelsket i dine hunde - hold da op nogle gode billeder :5up: Tusind tak... Smukke billeder af nogle smukke hunde :hjerte: De ser rigtig ud til at hygge sig :hjerte: Menøh... hvad er det Joey har om halsen... den der lysegrønne sommerfugledims? De hygger sig så meget derude - og det gør jeg også:lol: Hahaha.... det er en grøn cykel-lygte....... blomst:oops:.......:lol:... gider ikke pille den af for at sætte den på igen hver aften - så den bliver bare på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Super flotte billeder, og hundene er jo bare Elsker Kalø, brugte meget tid derude som barn/teenager. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Smukke billeder af nogle smukke hunde :hjerte: De ser rigtig ud til at hygge sig :hjerte: Menøh... hvad er det Joey har om halsen... den der lysegrønne sommerfugledims? Det er da sådan en diodelygte :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Nnnjjjøøøøøhhhjj! :hjerte: De er altså bare for lækre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Det er da sådan en diodelygte :blink: Hahaha... ja lige præcis:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Tusind tak... De hygger sig så meget derude - og det gør jeg også:lol: Hahaha.... det er en grøn cykel-lygte....... blomst:oops:.......:lol:... gider ikke pille den af for at sætte den på igen hver aften - så den bliver bare på. Hehe Okay. Jamen jeg troede måske det var sådan en "træk ud flexi" e.l. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Rigtig smukke billeder af smukke bamser!!:hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Hehe Okay. Jamen jeg troede måske det var sådan en "træk ud flexi" e.l. Se DET ville ellers være smart:klap:.... men det kan jeg desværre ikke prale af at det er........................ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Super flotte billeder, og hundene er jo bare Elsker Kalø, brugte meget tid derude som barn/teenager. Gud hvor sjovt!!!.... hvorhenne boede du?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Gud hvor sjovt!!!.... hvorhenne boede du?? Boede i Randers. Min farmor boede i nærheden af Hornslet, og min barndomsvenindes familie havde sommerhus ved Følle Strand (Er det ikke det, den hedder?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Boede i Randers. Min farmor boede i nærheden af Hornslet, og min barndomsvenindes familie havde sommerhus ved Følle Strand (Er det ikke det, den hedder?) Jeg bor i Mørke, så der har du sikker kørt igennem. Følle strand er også super dejlig...:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Jeg bor i Mørke, så der har du sikker kørt igennem. Følle strand er også super dejlig...:5up: Mågeøen :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Jeg bor i Mørke, så der har du sikker kørt igennem. Følle strand er også super dejlig...:5up: Ih ja, utallige gange. Min farmor boede faktisk tættere på Mørke end på Hornslet, det var ude på landet, men postadressen var Mørke. Kan være jeg også skal forbi dig, næste gang jeg er hjemme. Gad godt nusse dine hvide bamser. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Jeg er også født og opvokset i Mørke og har boet nogle år i Hornslet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Ih ja, utallige gange. Min farmor boede faktisk tættere på Mørke end på Hornslet, det var ude på landet, men postadressen var Mørke. Kan være jeg også skal forbi dig, næste gang jeg er hjemme. Gad godt nusse dine hvide bamser. :hjerte: Du er velkommen....:klap: Jeg er sikker på at min far og lillebror også vil blive glade for at få besøg fra LA.... de var derovre forrige år.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Mågeøen :klap: Mågeøen er også super:5up:, men synes det er MEGET sjældent at man har det for sig selv...... og det kan jeg jo godt li. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Du er velkommen....:klap: Jeg er sikker på at min far og lillebror også vil blive glade for at få besøg fra LA.... de var derovre forrige år.:5up: Taak!! Var de i Louisiana? Eller mener du Los Angeles? Jeg bor i nærheden af New Orleans, Louisiana - som også forkortes LA. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Skønne billeder, og hvor er de smukke dine hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Kæææææft nogle lækre hunde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Åh det ser dejligt ud. Med sådan 2 flotte pels-raketter ! Jeg håber også på en masse gode ture til Kalø slotsruin når Qairo bliver lidt større så vi kan gå rigtig tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts