Hop til indhold

Søgefunktionen


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Ihh jeg kan slet ikke finde ud af den søgefunktion herinde, selvom jeg søger på et ord jeg véd der står - så kommer tråden ikke frem :confused:

 

Men så kom jeg til at tænke på, er det vores egen skyld? Er det meningen man skal tagge tråden, vil den så dukke nemmere op i søgningen?

 

 

Intet er forresten så skidt at det ikke er godt for noget, i en meget mystisk søgning fandt jeg endelig svar på hvad Chr88668's profilbillede forestiller :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh jeg kan slet ikke finde ud af den søgefunktion herinde, selvom jeg søger på et ord jeg véd der står - så kommer tråden ikke frem :confused:

 

Men så kom jeg til at tænke på, er det vores egen skyld? Er det meningen man skal tagge tråden, vil den så dukke nemmere op i søgningen?

 

 

Intet er forresten så skidt at det ikke er godt for noget, i en meget mystisk søgning fandt jeg endelig svar på hvad Chr88668's profilbillede forestiller :mrgreen:

 

Hvis det er helt håbløst så prøver jeg nogle gange google så kan jeg pludselig godt finde den tråd der ellers er væk for søgefunktionen herinde :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Ihh jeg kan slet ikke finde ud af den søgefunktion herinde, selvom jeg søger på et ord jeg véd der står - så kommer tråden ikke frem :confused:

 

Men så kom jeg til at tænke på, er det vores egen skyld? Er det meningen man skal tagge tråden, vil den så dukke nemmere op i søgningen?

 

 

Intet er forresten så skidt at det ikke er godt for noget, i en meget mystisk søgning fandt jeg endelig svar på hvad Chr88668's profilbillede forestiller :mrgreen:

 

Fotæl fortæl......det har jeg nemlig rigtig tit tænkt over :blink:

 

Ang. søgefunktionen, så virker den heller ikke altid for mig. Jeg søger tit på en tråd jeg kan huske hvad hedder, men syntes det er sjældent den kommer frem

Link til indlæg
Del på andre sites

Fotæl fortæl......det har jeg nemlig rigtig tit tænkt over :blink:

 

Ang. søgefunktionen, så virker den heller ikke altid for mig. Jeg søger tit på en tråd jeg kan huske hvad hedder, men syntes det er sjældent den kommer frem

 

Det er brystet på en cocker :slem:

 

Har I nogle eksempler på søgeord der ikke virker?

 

Ord på 2 bogstaver herunder brugernavne :cry:

 

Vil jeg fx. søge på et indlæg skrevet af miiig :mrgreen:, så kan jeg ikke selvom søgeordet er på mere end 2 bogstaver :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skavsår og slidsår feks. Jeg har skrevet et indlæg med de ord i overskriften og i indlægget, fandt det til sidst via mine indlæg, det dukkede ikke op i søgninger. Har tagget tråden nu, men ser ikke ud som at det hjælper.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skavsår og slidsår feks. Jeg har skrevet et indlæg med de ord i overskriften og i indlægget, fandt det til sidst via mine indlæg, det dukkede ikke op i søgninger. Har tagget tråden nu, men ser ikke ud som at det hjælper.

 

Tags ændrer ikke på søgningen, medmindre man vælger at søge på tags selvfølgelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er desværre et permanent problem.

 

Søgning på 2 bogstaver ville sløve forum så meget at det ikke kunne bruges, pga. alle de resultater der ville blive returneret.

 

:megaked:

 

Monstro jeg skulle ændre brugernavn til a9. - ville det hjælpe :hmm: var bare så lykkelig, da jeg kom hertil og kunne smide det grimme "." væk :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Malene havde søgt på Eddie, hvor tråden om hans omplacering ikke kom frem. Jeg prøvede så også og den kom ikke frem. Men den kunne findes manuelt ved at pløje siderne tilbage i omplaceringer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er desværre et permanent problem.

 

Søgning på 2 bogstaver ville sløve forum så meget at det ikke kunne bruges, pga. alle de resultater der ville blive returneret.

 

Det er åbenbart derfor jeg heller ikke kan finde nogle af trådene om min gamle hund Bo. Jeg troede faktisk de var blevet slettet :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Det er brystet på en cocker :slem:

 

 

 

Ord på 2 bogstaver herunder brugernavne :cry:

 

Vil jeg fx. søge på et indlæg skrevet af miiig :mrgreen:, så kan jeg ikke selvom søgeordet er på mere end 2 bogstaver :fornaermet:

 

Tak for den oplysning, det var dejligt at få opklaret :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Har I nogle eksempler på søgeord der ikke virker?

 

Der blev for et par dage siden i en tråd nævnt et eller andet om en anden tråd. Tråden der blev nævnt hed vist "kennel i østjylland" og jeg blev bare nysgerrig og ville finde tråden. Når jeg søgte på kennel i østjylland, kom der kun tråden frem som jeg lige kom fra :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...