Hop til indhold

Signatur


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg kan se de andres signaturer under deres indlæg og jeg har også været inde og oprette en selv, men kan ikke se den :???:

 

den står godt nok inde i min profil, men den kommer ikke frem i mine indlæg...

 

hvad gør jeg mon forkert?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har en bestemor der har det på samme måde :-D

 

Så nu udviklede det sig til en mobbe tråd, sorry :oops:

 

 

hahahaha Tak for den :5up: seniliteten sætter ind tidligt her, er kun 30 :mrgreen:

 

og beder man ikke lidt om at blive mobbet hvis man er så dum at oprette en tråd om sin manglende signatur og så ser at signaturen er på indlægget :damn:

Redigeret af Amocca
mobbe - ikke moppe - med mindre det foregik på et gulv
Link til indlæg
Del på andre sites

hahahaha Tak for den :5up: seniliteten sætter ind tidligt her, er kun 30 :mrgreen:

 

og beder man ikke lidt om at blive mobbet hvis man er så dum at oprette en tråd om sin manglende signatur og så ser at signaturen er på indlægget :damn:

 

 

Jo lidt men du får alligevel også god karma af mig for det er en rigtig tråd, lige til at blive i godt humør af :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo lidt men du får alligevel også god karma af mig for det er en rigtig tråd, lige til at blive i godt humør af :-D

 

 

hehe - så var tråden jo ikke helt spild af tid og plads alligevel.... og nu har jeg siddet her i en time, istedetfor at lave noget .... så måske skulle man få startet på den hovedrengøring istedetfor :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen gange trænger jeg åbenbart bare lige til at snakke lidt med mig selv :roll:

 

Så er du også sikker på at få de svar du vil have, og den peron forstår dig jo altid :blink:

Når jeg skal snakke fornuftgt, snakker jeg enten med Aslan (han svare jo ikke igen) eller mig sev, og jeg syntes selv at jeg har nogle ret gode svar :-P:blink::-P:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, normalt sætter jeg ingen på ignore :???: men hvis du insisterer, skal jeg da gerne gøre en undtagelse - jeg er jo en velopdragen person :engel: :blink: :mrgreen:

 

 

hahaha - man skal passe på med hvad man siger ja :-P

 

og Aslan - det har du jo helt ret i.... Så indlægget var meget velovervejet fra min side, ikke en fejl :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan får man sat flere smilies/billeder ind i sin signatur? Hvis jeg prøver at gøre det, får jeg en meddelelse om, at jeg kun må bruge ét billede (inkl. smilies), men jeg har set andre, der bruger flere?

 

I dette system (dette format), kan man kun have ét billede (inkl. smilies) i sin signatur :(

 

I det gamle system/format kunne man have ligeså mange man ønskede :-D, og dem man havde før formatet blev lavet om, har man fået med herover :5up:

 

Gav det mening :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...