Hop til indhold

Crufts 2011


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Nogen der har set Crufts 2011 i disse dage?

 

Sidder og ser det live lige nu.. Vidste ikke at Aussien ville komme i ringen..

 

Bitta fra leading-angels har lige været på med en af sine Aussies...

Tror måske det er de indledende runder.. Men er ikke sikker:-D

 

Det må være en stor oplevelse at være med til Crufts... Siger jeg som intet aner om udstilling... Men det må jo næsten være det største når man går op i udstilling..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har set Crufts 2011 i disse dage?

 

Sidder og ser det live lige nu.. Vidste ikke at Aussien ville komme i ringen..

 

Bitta fra leading-angels har lige været på med en af sine Aussies...

Tror måske det er de indledende runder.. Men er ikke sikker:-D

 

Det må være en stor oplevelse at være med til Crufts... Siger jeg som intet aner om udstilling... Men det må jo næsten være det største når man går op i udstilling..

 

 

Crufts er kæmpestort og noget af en oplevelse. Har endnu ikke udstillet der, skønt to af mine hunde har været dobbelt kvalificeret til at deltage. Fulgte spændt med i går, hvor min opdrætter var på. Havde en juniortæve der blev 4 i mellemklasse, en CH han i open class (alle over en vis alder går i open class også selvom de er CH) der blev 2'er og toppen af poppen tæven der blev BIR. Første gang en ikke engelsk opdrættet hund har snuppet den titel. Så det var stort.

 

Sad selvfølgelig og fulgte med på computeren, da gruppen var på sidst på aftenen.

 

Bitta blev så vidt jeg ved bedste han med sin Diablo. Hun har vist tidligere taget BIR med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil SÅ gerne over og se Crufts, og jeg håber, det kan blive til næste år. I år gik det ikke, da manden er ude og rejse i denne weekend, og hundene trods alt ikke kan være alene hjemme en hel weekend.

Så nu venter jeg et år, men har en hemmelig plan om at tage til Luton i november til Bulldog of the Year konkurrencen. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg vil SÅ gerne over og se Crufts, og jeg håber, det kan blive til næste år. I år gik det ikke, da manden er ude og rejse i denne weekend, og hundene trods alt ikke kan være alene hjemme en hel weekend.

Så nu venter jeg et år, men har en hemmelig plan om at tage til Luton i november til Bulldog of the Year konkurrencen. :engel:

 

Spændende med dit luton projekt:banan:

 

Jeg regner også med at tage der over til næste år.. om det så bliver alene..Jeg skal bare være en del af det.. Jeg vil kunne få så meget ud af det tror jeg.

Det bliver så primært for at se en masse dogdancing og Agility... Uhhh. det bliver alletiders...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Crufts er kæmpestort og noget af en oplevelse. Har endnu ikke udstillet der, skønt to af mine hunde har været dobbelt kvalificeret til at deltage. Fulgte spændt med i går, hvor min opdrætter var på. Havde en juniortæve der blev 4 i mellemklasse, en CH han i open class (alle over en vis alder går i open class også selvom de er CH) der blev 2'er og toppen af poppen tæven der blev BIR. Første gang en ikke engelsk opdrættet hund har snuppet den titel. Så det var stort.

 

Sad selvfølgelig og fulgte med på computeren, da gruppen var på sidst på aftenen.

 

Bitta blev så vidt jeg ved bedste han med sin Diablo. Hun har vist tidligere taget BIR med ham.

 

forstår godt at du har fulgt med...

 

Tillykke med de flotte resultater din optrætter opnået... :klap:

Hvorfor har du endnu ikke været afsted?

Link til indlæg
Del på andre sites

forstår godt at du har fulgt med...

 

Tillykke med de flotte resultater din optrætter opnået... :klap:

Hvorfor har du endnu ikke været afsted?

 

Det koster kassen at komme til England med hunde. Selve tilmeldingen til Crufts koster kun ca. 200 kr. per hund. Men tror ikke rejsen kan gøres for under 8.000-10.000.

 

Men tror bestemt det kommer en dag, at jeg får skrabet pengene sammen og tager af sted med nogle af mine hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det koster kassen at komme til England med hunde. Selve tilmeldingen til Crufts koster kun ca. 200 kr. per hund. Men tror ikke rejsen kan gøres for under 8.000-10.000.

 

Men tror bestemt det kommer en dag, at jeg får skrabet pengene sammen og tager af sted med nogle af mine hunde.

hvorfor koster det saa meget? du koerer da bare selv over via holland. det kostede da ikke mig saa meget at flytte herover?

Link til indlæg
Del på andre sites

hvorfor koster det saa meget? du koerer da bare selv over via holland. det kostede da ikke mig saa meget at flytte herover?

 

Må ærligt indrømme, at jeg aldrig fik regnet på det selv, for kunne ikke finde nogle penge til det alligevel. Men chrxxxxx var derovre, og det er hende jeg har tallet fra.

 

Så fik jeg regnet på det: færge til Tyskland t/r ca. 1.000, brændstof t/r København-Birmingham ca. 3.000 og eurotunnel ca. 1.500 kr. Og så lige overnatning og det løse, så rammer man hurtigt tallet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra DFDS' hjemmeside

 

14. Kæle-/husdyr

På ruterne København - Oslo, Esbjerg-Harwich og Amsterdam-Newcastle er det muligt at medbringe kæledyr. Se betingelser under 'Rejs med dyr' www.dfds.dk/dyr.

 

Det er godt nok bare mange timer hunden skal opholde sig alene i bilen :???: da vi sejlede frederikshavn-göteborg for nylig var der en hel salon hvor man måtte have hunden med op :5up: men det hjælper selvfølgelig ikke hvis man skal til england :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...