Hop til indhold

Fynsk træningstræf


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 423
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Træner skam også :mrgreen: Men havde jo været til træning om formiddagen, så hun var vidst lidt flad, og så er jeg nok lidt genert, ville føle mig lidt fjollet hvis jeg træner mine fuldstændig begynder-øvelser når andre er så gode :oops:

 

Altså hvis ikke du bemærkede det så tissede skipper på et af rallyskiltene :oops::oops::oops: det bliver ikke meget mere pinligt end det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst wheaten terrier
Jamen så laver vi da bare et lille fynsk-foto-kursus-for-hundenørder! :5up: Jeg vil meget gerne hjælpe, hvis der er flere der ikke helt ved hvad man skal trykke/skrue på, så bare sig til!

 

:klap:JAH lad os få et fotokursus for hundenørder. Jeg synes selv, at Hemi er svær at fange ordentlig i bevægelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Ja tak for i dag :-D jeg går nu som en 90 årig fordi skipper fik lavet lidt for mange rejehop til at mit bækken kunne følge med :???: men det var det værd :-D

 

Undskyld til laila for den ekstra forstyrrelse vi fik indlagt på rallybanen :oops:

 

Og jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder af alle de skønne hunde :-D

 

Det var rigtig fint med forstyrelser, det skal du ikke undskylde:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...