Hop til indhold

Fynsk træningstræf


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 423
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Aaaaltså, nu har jeg jo ingen umulige basenjier :engel: :engel: :mrgreen: :slem:

De gør aaaaaltid lige, hvad de skal :engel: :slem:

 

Du må da have bare én der ikke er særlig samarbejdsvillig :genert:

 

Ellers tager jeg bare den sødeste :mrgreen:

 

Det må gerne være et sted, hvor man kan stille bilen lige ved siden af. Nemmere at slæbe grej, og jeg har hunde til at vente i bilen :-)

 

Det kan man også dér :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilket sted tror du, at du kan skaffe korvis? :engel:

 

DcH i Paarup er et mega godt sted :5up: Ved bare ikke om der er nogen der :hmm:

 

Jeg har ikke kunnet tjekke endnu... Paarup tror jeg er lidt dumt, dels ved vi ikke om der er hold på det tidspunkt, og dels er det jo militært område som klubben har fået lov at bruge. Der er visse dage hvor de slet ikke må være der, så jeg tror det ville være smartere at finde et andet sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke kunnet tjekke endnu... Paarup tror jeg er lidt dumt, dels ved vi ikke om der er hold på det tidspunkt, og dels er det jo militært område som klubben har fået lov at bruge. Der er visse dage hvor de slet ikke må være der, så jeg tror det ville være smartere at finde et andet sted.

 

Bliver det stadig brugt som militært område? :scared::scared:

 

 

Så er det nok bedst vi finder et andet sted ja :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lolouba

I øjeblikket er der træning på dch odenses træningsarealer i weekenden lør 10-12 og søndag hele dagen.

 

Det er hjemmeværnet der har øvelses areal derude. Dagene for øvelser burde kunne findes på nettet.

 

Vi er også friske på en omgang træning hvis den kan foregå uden for mange løse hunde der løber ukontroleret rundt. Vil ikke ødelægge den fine kontakt vi har trænet på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener at militæret er derude og træner indimellem, ja... Men mon ikke vi kan finde noget andet?

 

Der er noget ude i Højme. DKK træner på én plads men på den anden side er der et stort græsareal hvor jeg tror folk bare går tur med deres hund, men jeg er altså ikke helt sikker på om det hører med til træningsarealerne :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor fantastisk skal det sted være? :genert: Min svigerfar er indehaver af en stor mark i Stige som vi har brugt til hundeleg i vinters :hmm:men jeg skal måske lige tjekke om den er udlejet til en bondemand der sådan tænker at der skal dyrkes noget på jorden nu det er blevet forår :lol:

 

Det lyder som en god mark :slem:

 

Men måske det er en god ide at spørge om den er udlejet først :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

I øjeblikket er der træning på dch odenses træningsarealer i weekenden lør 10-12 og søndag hele dagen.

 

Det er hjemmeværnet der har øvelses areal derude. Dagene for øvelser burde kunne findes på nettet.

 

Vi er også friske på en omgang træning hvis den kan foregå uden for mange løse hunde der løber ukontroleret rundt. Vil ikke ødelægge den fine kontakt vi har trænet på.

 

Kan ikke umiddelbart finde ud af hvornår de har øvelse derude :hmm:

 

Der vil nok være løse hunde :engel: Ronja kommer hvertfald til at være løs størstedelen af tiden, hvis hun opfører sig pænt :mrgreen:

Men ukontrolleret bliver det nok ikke :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke umiddelbart finde ud af hvornår de har øvelse derude :hmm:

 

Der vil nok være løse hunde :engel: Ronja kommer hvertfald til at være løs størstedelen af tiden, hvis hun opfører sig pænt :mrgreen:

Men ukontrolleret bliver det nok ikke :blink:

 

Iso vil sandsynligvis være både ukontrolleret og i snor - samtidig!... :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så længe hun er i snor så :mrgreen:

 

Vi kan ikke have at hun kommer rendende og ødelægger vores super seje træning :cool::mrgreen:

 

Skulle du ikke have forstyrrelser da? :slem: :mrgreen:

 

Jeg kunne ellers også godt bidrage med mindst én ukontrolleret hund, enten med eller uden snor, men det lyder ikke rigtig som om Linda har plads til mig og hund/e i bilen, i denne omgang, så det må nok blive en anden gang ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle du ikke have forstyrrelser da? :slem: :mrgreen:

 

Jeg kunne ellers også godt bidrage med mindst én ukontrolleret hund, enten med eller uden snor, men det lyder ikke rigtig som om Linda har plads til mig og hund/e i bilen, i denne omgang, så det må nok blive en anden gang ;-)

 

Jo, men en der muligvis løber ind foran Ronja og muligvis indbyder til leg, er lige i overkanten med forstyrrelse, endnu :mrgreen::blink:

 

 

Hvem skal hun ellers have med i bilen? :engel:

 

Det gik da fint til Sorø :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men en der muligvis løber ind foran Ronja og muligvis indbyder til leg, er lige i overkanten med forstyrrelse, endnu :mrgreen::blink:

 

 

Hvem skal hun ellers have med i bilen? :engel:

 

Det gik da fint til Sorø :mrgreen:

 

Pjat med dig :mrgreen:

 

Ja, men hun snakkede (skrev) jo lidt om Jonas' børn, de skulle have den dag, så det er jo et spørgsmål om hun skal have Jonas og børn med -hun vil jo nok sige at de kommer før mig og mine hunde :fornaermet::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså det Bagge kalder Tornbjerg, er Blangstedgård og som skrevet tidligere i tråden er der masser af grønne arealer herude.

Der er sportspladsen ved Tornbjerg skole, og ellers er der også en stor plæne ude foran min dør, hvor jeg selv plejer at træne. Vi holder også jævnligt hundetræf der, uden vi har fået ballade over det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...