Hop til indhold

Fynsk træningstræf


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Det er altså ikke mig :genert:

 

Men hun skrev til mig i går, og spurgte om hun måtte komme :mrgreen: Og der sagde jeg altså ja :mrgreen: Og der lød det også som om hun kom :mrgreen:

 

hmm det var bare hende der begyndte at snakke til mig om det :hmm: nå det er også fuldstændig ligemeget :mrgreen: det er nok meget godt at hun er advaret på forhånd om at skipper og jeg dukker op :genert::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 423
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ellers sender jeg dig lige mit nr i en pb så kan du altid ringe og få hjælp :mrgreen:

 

Jeg snakkede forresten med Laila i dag til træningen og det lød som om hun kommer :-D jeg ved ikke helt om det er Lise der har sladret til hende om at jeg også skulle med på lørdag :hmm::-D

 

Det var mig, der fortalte hende, at vi skal mødes nogle stykker, og jeg sagde, at Skipper fra Odense også kommer ;-) Og Laila er jo ikke typen, der vil gå glip af noget... :ivrig:

 

Jeg lovede at skrive til hende, hvor det foregår :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var mig, der fortalte hende, at vi skal mødes nogle stykker, og jeg sagde, at Skipper fra Odense også kommer ;-) Og Laila er jo ikke typen, der vil gå glip af noget... :ivrig:

 

Jeg lovede at skrive til hende, hvor det foregår :-)

 

Der blev mysteriet løst :klap:

 

Kan næsten ikke vente med at se dine Basenji piger :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm det var bare hende der begyndte at snakke til mig om det :hmm: nå det er også fuldstændig ligemeget :mrgreen: det er nok meget godt at hun er advaret på forhånd om at skipper og jeg dukker op :genert::lol:

 

Det kom sig faktisk af, at vi snakkede om søde labrador-hanner, som kunne være gode legekammerater for min venindes whippet (Whippet herinde), som også kommer på lørdag. Whippet Marley leger nemlig rigtig godt med Lailas Aslan. Og Laila sagde, at din Skipper sikkert også ville være en god legekammerat :-D - For lige at opklare det hele ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der blev mysteriet løst :klap:

 

Kan næsten ikke vente med at se dine Basenji piger :lun:

 

Jeg har nok kun Selma med her første gang, men hun kan såmænd også underholde alle på engang :mrgreen:

 

Hvis jeg skal ha' to med, skal jeg ha' et bur med - nå, nu ser vi :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der blev mysteriet løst :klap:

 

Kan næsten ikke vente med at se dine Basenji piger :lun:

 

 

Hov Lise... Skulle hilse fra Selma og sige, at hun næsten ikke kan vente med at smage din kage :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kom sig faktisk af, at vi snakkede om søde labrador-hanner, som kunne være gode legekammerater for min venindes whippet (Whippet herinde), som også kommer på lørdag. Whippet Marley leger nemlig rigtig godt med Lailas Aslan. Og Laila sagde, at din Skipper sikkert også ville være en god legekammerat :-D - For lige at opklare det hele ;-)

 

Hvis bare den anden hund gider lege så har jeg aldrig oplevet skipper diskriminere han leger gerne med alt og alle :mrgreen:

 

I dag til træning var der en del hormonkuller i luften og en del hunde der lige skulle markere sig overfor hinanden, skipper stod bare totalt lalleglad og troede de var i gang med at lege og ville være med :stupid::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis bare den anden hund gider lege så har jeg aldrig oplevet skipper diskriminere han leger gerne med alt og alle :mrgreen:

 

I dag til træning var der en del hormonkuller i luften og en del hunde der lige skulle markere sig overfor hinanden, skipper stod bare totalt lalleglad og troede de var i gang med at lege og ville være med :stupid::blink:

 

Nårh, han lyder søøøød :lun:

 

Marley eeeelsker at løbe med Aslan - jo hurtigere jo bedre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nok kun Selma med her første gang, men hun kan såmænd også underholde alle på engang :mrgreen:

 

Hvis jeg skal ha' to med, skal jeg ha' et bur med - nå, nu ser vi :-D

 

Så kan vi evt bytte hund på et tidspunkt? :engel:

 

Hov Lise... Skulle hilse fra Selma og sige, at hun næsten ikke kan vente med at smage din kage :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :blink:

 

:shock: I ligger jo pres på mig! :shock:

 

Håber ikke Selma er kræsen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

V regner stadig med at komme, men Molly er pt ikke en "jeg elsker alle fremmede hund" hund, ved ikke om det er alderen der gør det :vedikke:

Tror dog hun vil ha rigtig godt af at få nogle gode møder på lidt afstand, så vi holder os til kage-planen, og så kan jeg jo prøve at betjene mit kamera samtidigt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil prøve at hive min veninde/instruktørkollega Regina med, hun har vist også en profil herinde, men ved ikke hvor aktiv hun er på HF..?

 

Vi ta'r nok lidt udstyr med til 2x2-slalom, og noget vi kan bruge til spring.

 

Jeg ta'r også videokamera og kamera med, og hvis det er ok med jer så vil vi evt. bruge nogle videoclips til den side om positiv træning som Rikke/Bernerazuro er ved at få op at stå. Men det kan vi måske snakke mere om på dagen..?

 

Glæder mig til det, selvom det godt nok ser ud til at bli' lidt koldt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil prøve at hive min veninde/instruktørkollega Regina med, hun har vist også en profil herinde, men ved ikke hvor aktiv hun er på HF..?

 

Vi ta'r nok lidt udstyr med til 2x2-slalom, og noget vi kan bruge til spring.

 

Jeg ta'r også videokamera og kamera med, og hvis det er ok med jer så vil vi evt. bruge nogle videoclips til den side om positiv træning som Rikke/Bernerazuro er ved at få op at stå. Men det kan vi måske snakke mere om på dagen..?

 

Glæder mig til det, selvom det godt nok ser ud til at bli' lidt koldt...

 

helt ok med mig, vi kan vist højest bruges til et eksempel på hvordan man ikke har kontakt til sin hund :mrgreen:

 

Uh jeg har helt dårlige nerver ved tanken om at der lige præcis den ene dag er fodboldkamp på banen :shock: nå men så har vi Blangstedgård i baghånden det tager 5 minutter at køre derud fra uni.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil prøve at hive min veninde/instruktørkollega Regina med, hun har vist også en profil herinde, men ved ikke hvor aktiv hun er på HF..?

 

Vi ta'r nok lidt udstyr med til 2x2-slalom, og noget vi kan bruge til spring.

 

Jeg ta'r også videokamera og kamera med, og hvis det er ok med jer så vil vi evt. bruge nogle videoclips til den side om positiv træning som Rikke/Bernerazuro er ved at få op at stå. Men det kan vi måske snakke mere om på dagen..?

 

Glæder mig til det, selvom det godt nok ser ud til at bli' lidt koldt...

 

Det lyder rigtig hyggeligt :5up: :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

helt ok med mig, vi kan vist højest bruges til et eksempel på hvordan man ikke har kontakt til sin hund :mrgreen:

 

Uh jeg har helt dårlige nerver ved tanken om at der lige præcis den ene dag er fodboldkamp på banen :shock: nå men så har vi Blangstedgård i baghånden det tager 5 minutter at køre derud fra uni.

 

 

Du skal i hvert fald ikke få dårlige nerver over, om vi kan være der. Vi tager det som det kommer - ingen panik der.

 

Ellers kan en større flok løse hunde vel sagtens jage et par fodboldspillere væk :mrgreen::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet

Vi glæder os til at møde nye og gamle hundevenner :banan:og måske et par nye legekamerater til Marley :vuf: og lur mig om ikke også at det kan blive til en masse klog snak mon ikk...:slem:.Det skal blive rart at komme ud og træne igen efter en lang vinter :5up: nu håber jeg bare at det er Whippetvejr på lørdag :hmm:for ellers så :damn:.Vi ses derude :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ehemmm *host host* Selma har ikke ligefrem ry for at være kræsen. Hun er nærmest altædende :slem: :mrgreen:

 

Så er der da hvertfald minimum én der kan lide kagen :mrgreen::engel:

 

Når det kommer til kage, så har jeg vist samme ry som Selma - så du skal ikke være urolig for at den ikke bli'r spist, Flise-Lise!! :slem: ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Når det kommer til kage, så har jeg vist samme ry som Selma - så du skal ikke være urolig for at den ikke bli'r spist, Flise-Lise!! :slem: ;-)

 

Det lyder godt :blink:

 

Jeg ææææællllsker altså kanelkage, og jeg tror på at du nok skal få bagt en god en vi alle sammen kan lide, Lise.:banan:

 

Iiihhh hvor jeg glæder mig!:ivrig:

 

Det håber jeg hvertfald :engel:

 

Har fundet en opskrift alle synes er god :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når det kommer til kage, så har jeg vist samme ry som Selma - så du skal ikke være urolig for at den ikke bli'r spist, Flise-Lise!! :slem: ;-)

 

Det er da rigtigt, Anna. På det punkt minder du og Selma uhyggeligt om hinanden :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...