Hop til indhold

Fynsk træningstræf


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Altså det Bagge kalder Tornbjerg, er Blangstedgård og som skrevet tidligere i tråden er der masser af grønne arealer herude.

Der er sportspladsen ved Tornbjerg skole, og ellers er der også en stor plæne ude foran min dør, hvor jeg selv plejer at træne. Vi holder også jævnligt hundetræf der, uden vi har fået ballade over det.

 

Jamen ku' det ikke være et godt sted så..? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 423
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Altså det Bagge kalder Tornbjerg, er Blangstedgård og som skrevet tidligere i tråden er der masser af grønne arealer herude.

Der er sportspladsen ved Tornbjerg skole, og ellers er der også en stor plæne ude foran min dør, hvor jeg selv plejer at træne. Vi holder også jævnligt hundetræf der, uden vi har fået ballade over det.

 

 

Jeg synes også at detlyder som et godt sted :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg skal lige ha Jonas med på ideen om de ikke vil med derud :mrgreen:

 

Anne kan Torbern ikke køre dig derud hvis det er ellers hvis jonas og pigerne ikke skal med og jeg lige må køre et par timer så kan du køre med men ikke sikkert der er plads vi skal lige ha tjekket kalenderen...

 

Jo, det må vi lige se på, ellers venter jeg bare til en anden god gang :-) Joya er også på vej i løbetid (i følge Chivas og Flica), så hun vil sikkert ikke kunne komme med på det tidspunkt alligevel og hun er nok den der mest trænger til forstyrrelser jo :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg skal lige ha Jonas med på ideen om de ikke vil med derud :mrgreen:

 

Anne kan Torbern ikke køre dig derud hvis det er ellers hvis jonas og pigerne ikke skal med og jeg lige må køre et par timer så kan du køre med men ikke sikkert der er plads vi skal lige ha tjekket kalenderen...

 

Hvis jonas og pigerne ikke skal med, kan jeg så køre med? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske jeg godt kan nå det, når det er kl. 15, det håber jeg.. "Problemet" er nemlig at jeg får besøg af en veninde fra fre-lør, og hun er absolut ikke hunde-minded, så tror næppe jeg kan lokke hende med til træningstræf, men måske jeg kan smide hende ud inden :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske jeg godt kan nå det, når det er kl. 15, det håber jeg.. "Problemet" er nemlig at jeg får besøg af en veninde fra fre-lør, og hun er absolut ikke hunde-minded, så tror næppe jeg kan lokke hende med til træningstræf, men måske jeg kan smide hende ud inden :slem:

 

Håber du kan komme! :klap:

 

Så skal jeg nemlig se min første løve :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber du kan komme! :klap:

 

Så skal jeg nemlig se min første løve :klap:

 

Hvis jeg ikke når det, så vil jeg helt sikkert med næste gang! Er super ærgelig over, at jeg muligvis går glip af det, ville nemlig rigtig gerne se jeres hunde :mrgreen: -og så vil det være en hel optimal træningsmulighed for os, nu når vi ikke går til træning pt., men kun træner herhjemme...

 

Så jeg håber på det bliver en succes, så der arrangeres træningstræf nummer 2 :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så Findus nu er du nødt til at løveklippe Duffy ellers bliver de bare skuffede :slem:

 

Ih det var da grov med dig, jeg tør ikke overlade Duffy til dig, for så kommer hun da hjem klippet :rolleyes: Niksen biksen, Duffy skal ikke klippes, jeg tror i stedet de vil sige, aj, hvor ser hun sød ud med al den pels, meget kønnere end de billeder man ser af de løveklippede :slem::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih det var da grov med dig, jeg tør ikke overlade Duffy til dig, for så kommer hun da hjem klippet :rolleyes: Niksen biksen, Duffy skal ikke klippes, jeg tror i stedet de vil sige, aj, hvor ser hun sød ud med al den pels, meget kønnere end de billeder man ser af de løveklippede :slem::engel:

 

Så enig!:5up: Duffy skal IKKE rende rundt med bar numse.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih det var da grov med dig, jeg tør ikke overlade Duffy til dig, for så kommer hun da hjem klippet :rolleyes: Niksen biksen, Duffy skal ikke klippes, jeg tror i stedet de vil sige, aj, hvor ser hun sød ud med al den pels, meget kønnere end de billeder man ser af de løveklippede :slem::engel:

 

:mrgreen: og bare rolig jeg tør ikke engang gentage "successen" med at klippe skippers hale så tør slet ikke begynde på duffy :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...